-
Postów
62 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Lunatyk

Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Panowie może ktoś doradzi w temacie oleju. Do tej pory używałem oryginalnego Audi 5w30 czyli to był Castrol a teraz oficjalnie audi zrezygnowało z dostaw od Castrola i przerzucili się na Shell zmieniając na 0w30. Oczywiście jest pismo oficjalne że Audi zaleca zmianę ale zastanawia mnie fakt przy samochodach które już mają po 300 i więcej przebiegu czy to jest dobra zmiana :)
-
Jakie koło dwumasowe oraz sprzęgło do A4 B8 2.0TDI CR?
Lunatyk odpowiedział(a) na Pawlo 2004 temat w Audi A4 B8
U mnie też na Sachs były luzy i po założeniu wszystko ok. Sachs podobno zmienił teraz konstrukcję samego docisku i tarczy, wcześniej nie posiadały sprężyn gdyż uważali że dwumasa załatwi sprawę, niestety często dochodziło do awarii i tak jak u mnie po niespełna 2-3tyś km zaczęło się drżenie przy ruszaniu. Reklamacja uznana i nowy zestaw założony wraz z nowym sprzęgłem i wszystko jak należy. Zwróćcie uwagę czy sprzęgło - tarcza ma sprężyny czy ich nie ma :) -
Delikatne szarpanie podczas ruszania w Audi A4 B8
Lunatyk odpowiedział(a) na contextz29 temat w Audi A4 B8
Panowie i Panie a co powiecie na temat pompy sprzęgła. Gdzieś pojawił się wątek jej wymiany ale nikt nie napisał czy to pomogło. Ja po wymianie sprzęgła odczułem chwilową poprawę później wszystko wróciło do tego samego szarpania w końcowej fazie puszczania sprzęgła. Przypomnę że mam wymienione wszystkie poduszki około 40tyś pod silnikiem i pod skrzynią biegów. Płyn w sprzęgle wymieniony. I jeszcze jedna sprawa mam drugi samochód i jest to audi 80 TDI niezniszczalne i tam też mam takie same drgania a przecież dwumasy tam nie ma. Panowie może ktoś wymienił pompę sprzęgła i wysprzęglik? Wydaje się że tam może tkwić przyczyna. Pompa albo wysprzęglik nie trzyma ciśnienia i tłoczek puszcza nierównomiernie powodując drgania. Występuje to tylko wtedy kiedy jest duże obciążenie czyli na 1 biegu Koszt nie jest jakiś bardzo duży zarówno pompy jak i wysprzęglika. Co myślicie o mojej teorii? Dlaczego po wymianie pompy sprzęgło całkowicie zmienia swój charakter pracy, działa lekko i płynnie. Uważam że wina tkwi w tłoczkach pompy ew wysprzęglka. -
Nie wszystko brzmi ok, tak jak zwykle, wszystko działa jak należy, co jakieś 2-3 mc gaśnie po zapaleniu tak jakby się zapowietrzał. podobno przyczyn może być cała lista
-
A mogę wiedzieć w jaki sposób zabezpieczyłeś nadkola przed korozją? Masz jakieś dobre rozwiązanie jakąś chemię? Wysmarowałeś je czymś od środka?
-
Chlapacze warto założyć przede wszystkim z przodu. Chodzi o zabezpieczenie przez obijaniem kamieni i ew rdzą Kamienie spod kół przednich lubią obijać się po całym podwoziu , progach i tych newralgicznych punktach takich jak próg zaraz za kołem przednim. Tylne już niekoniecznie ale przód uważam obowiązkowo.
-
Ja ma taki przypadek co 2-3 mc, auto po normalnym zgaszeniu a chwilę później odpala jak na 3 cylindrach ew gaśnie, wygląda na to jakby układ się zapowietrzał. Po chwili zapala i jest wszystko ok, nie ma żadnych błędów. Kilku forumowiczów też miało taki przypadek i nie da się żadnej diagnozy postawić
-
Dokładnie chodzi o ten zawór nr 8. Nie byłem przy tym jak mechanik to wyjmował więc nie chcę kłamać wiem że zajmuje to 5 min. Na pewno nie odpowietrzali układu po tej wymianie.
-
tak samo żarniki xenon są oryginalne za połowę ceny, tak samo wahacze, tak samo zwrotnice kto chce niech kupuje, Polecam zapoznać się z warunkami gwarancji jeśli posypie się silnik przez takie pompy. Jedyna rzecz w którą uwierzę to że jest to sprzęt kradziony.
-
Miałem dokładnie to samo, wszystko ucichło po wymianie dwumasy i sprzęgła,
-
Czy komuś udało się rozwiązać ten problem?
-
Regeneracja kosztowała 1100 zł, raczej nie wierzył bym allegro, rzeczywiście są tam pompy niby nowe po 1500 zł - to mogą być jakieś odpady.
-
Czy ktoś miał podobny przypadek. Samochód zostawiony na noc ew na 5h zachowuje się jakby się zapowietrzał, Po uruchomieniu pracuje 20-30 sec i gaśnie, po czym udaje się go uruchomić po długim kręceniu. Żadnych błędów. nie jest to nagminne, zdarzyło mi się to drugi raz. Pomocy
-
Czy kolegom udało się rozwiązać problem, ponieważ przytrafiło mi się to już drugi raz. Sytuacja podobna, zapala za chwilę gaśnie, później długo kręcić i odpala, objaw jakby się zapowietrzył. Czy ktoś rozwiązał problem?
-
Opiłki biorą się pompy wysokiego ciśnienia i jej niefortunnej budowy. Jak macie zaprzyjaźniony serwis który regeneruje te pompy to warto zobaczyć jaki jest problem. Najczęściej ściera się wałek na który napiera inny element, dlatego bardzo ważne jest smarowanie i praca pompy z ciągłą dostawą paliwa, czyli konieczny proces odpowietrzania po wymianie filtra itp, a także jazda z "pustym" zbiornikiem może powodować pęcherze powietrza, które zwiększają tarcie na wałku. Niestety chciałem też wszystkich ostrzec aby sprawdzić dokładnie opiłki nie na czujniku pompy tylko na czujniku/regulatorze ciśnienia na listwie wtryskowej tam jest 100% pewności czy w układzie są opiłki. U mnie w sitku jest czysto a na czujniku widoczne bardzo drobne opiłki, pompa trafia w tym tygodniu do regeneracji bo jeszcze da się wszystko uratować. Opiłki są bardzo małe najlepiej widoczne jak podświetli się je lampą błyskową z telefonu. U mnie w sitku czysto a zobaczcie na czujniku listwy jaka sytuacja na szczęście są one bardzo drobne i jeszcze nie ma tragedii, napiszę jak będę widział coś o pompie po jej rozebraniu.