Skocz do zawartości

barteq_g

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O barteq_g

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Białobrzegi

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia barteq_g

0

Reputacja

  1. Witam, Próbowałem aktywować AUX w moim RNS-e ale przy próbie połączenia przez VAG-COM 311.2 i kablu KKL pojawia się błąd "Too many communications errors". Sprawdzałem też poprzez VCDS Lite i tutaj podłączenie do sterownika jest poprawne natomiast nie działa kodowanie. Czy którymś z tanich kabli jest możliwość zrobienia tego czy pozostaje mi szukać warsztatu który zrobi to profesjonalnym interfejsem?
  2. Witam, Mam problemy z prądem a raczej wydaje mi się, że z jego brakiem w pewnych momentach. Otóż po przekroczeniu 2000 obrotów (prawdopodobnie wtedy, nie jestem pewien na 100 %) dzieją się dziwne rzeczy. Kiedy mam włączone światła drogowe to na chwilkę przygasają, czasami nie działa lewy kierunkowskaz, zacinają się wycieraczki albo restartuje się klimatronik. Czasem występują wszystkie objawy a czasem tylko niektóre. Bywa tak, że wszystko działa bez problemów. Dodatkowo po dłuższej jeździe i rozgrzaniu się samochodu występowanie usterek spada albo w ogóle się nie zdarza. W jaki sposób namierzyć co może być przyczyną tego typu zachowań? Oczywiście próbowałem zdiagnozować usterkę VAG-iem. Jedyny błąd który się pojawia to: 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-10 - No Communications - Intermittent Nie da się tego błedu skasować. Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Problemy ustały po wymianie jednej uszkodzonej cewki i wszystkich świec (choć uszkodzona była również tylko jedna, to ktoś włożył zły model więc wymieniłem wszystkie). I teraz pytanie, czy możliwe że to była przyczyna?
  3. A wiesz, że nawet nie sprawdziłem? Od razu zamówiłem 4 x NGK pfr6q bo i tak przebieg kwalifikuje je do wymiany. Ktoś już chyba to zrobił wcześniej bo wszystkie stare cewki to były BERU ZSE 043. Świece wymienione na NGK PFR6Q i auto jeździ nareszcie jak trzeba. Okazało się, że poprzednie świece to: NGK BCP6E z ponad milimetrową przerwą Maź ze zdjęć w pierwszym poście to mieszanka silikonu i plastiku z roztopionej cewki.
  4. Witam, Miałem ostatnio nieciekawą przygodę, tzn auto zaczęło pracować na 3 tłokach. Zajrzałem pod maskę, czuć było stopiony plastik. Odkręciłem pokrywę, szybka diagnoza - cewka. Wymieniłem (Beru) lecz w pewnym zakresie obrotów auto dalej szarpało, szczególnie na rozgrzanym silniku. Dziś wyjąłem cewkę i odkręciłem świecę i wygląda to nie za dobrze. Świeca i cały kanał jest zaklejony jakąś mazią, co to może być? http://imgur.com/o3MKksL http://imgur.com/AWwDAyF Od spodu, świeca nie wygląda źle. Chce wymienić wszystkie ale czy coś jeszcze powinienem sprawdzić? http://imgur.com/3U3gW6X Tak wyglądała stopiona cewka: http://imgur.com/e5S1qGq
  5. Najlepiej by było tył podłączyć pod wzmacniacz zewnętrzny, w tych chińczykach jest dosyć słaba moc, jak masz spore głośniki to może się palić końcówka mocy. Nagraj jakiś film z działania radia.
  6. Podstawa to sprawdzenie bezpieczników i podpięcie do komputera celem odczytania błędów. Opisz jak próbujesz podpinać kablem, jakiego programu używasz?
  7. FIS w Twoim przypadku pokazuje błąd?
  8. barteq_g

    2.6 V6 wyciek oleju

    To jest ten czujnik?
  9. barteq_g

    2.6 V6 wyciek oleju

    Jest zapaprana bo jakiś czas jeździłem bez osłony która się urwała.. Wcisnąłem rękę z aparatem z prawej strony silnika:
  10. barteq_g

    2.6 V6 wyciek oleju

    Ale ja nigdzie nie zahaczyłem jak na razie.. To by pomogło, miałem zamiar wymienić olej + filter po załataniu wycieków ale chyba trzeba będzie zrobić odwrotnie. A gdzie coś takiego można dostać? Czy załatać silikonem? Korek spustowy też ma swoją uszczelkę Tę też kupię na wszelki wypadek.
  11. barteq_g

    2.6 V6 wyciek oleju

    Witam, Ostatnio zmieniałem osłonę pod silnikiem i zauważyłem niepokojącą rzecz - wyciek oleju. Po jakimś czasie przy mocniejszych zakrętach pojawia się kontrolka oleju. Czy ktoś miał podobny przypadek i kojarzy skąd może być ten wyciek? Z góry dzięki za sugestie..
  12. Tutaj jest ciekawa metoda, na mniejsze ryski powinno też pomóc:
  13. Nie otwierają mi się wszystkie zdjęcia Czy byłbyś tak miły i jeszcze raz je wstawił ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...