
wiorek
Pasjonat-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O wiorek

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Kamienna Góra
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dajcie już spokój, do niczego konstruktywnego taka gadka nie doprowadzi
-
Więc tak. Wyjechałem opakowanie archoila 0.5l ok 500l ON. Wnioski: nie zauważyłem żadnych negatywnych ani pozytywnych skutków. Nic lub bardzo niewiele się nie zmieniało w pracy silnika, ani delikatniej nie pracował ani lepiej nie przyspieszał, palił jak zawsze. Logów nie robiłem. Więc czy warto to stosować? Nie mam jednoznacznej odpowiedzi.
-
Wskaźnik temperatury silnika w Audi A4 B8 2.0 TDI, nie pokazuje 90*C
wiorek odpowiedział(a) na marek241 temat w Audi A4 B8
Witam. U mnie też był problem z temperaturą. Temp. -5 i auto ledwo trzymało 65 -70 stopni. Podczas zjazdu z górki spadała do 60. Wywaliłem termostat i założyłem nowy. Koszt 170zł. Teraz temperatura podczas mrozu -5 i zjazdu z górki spada do ok 85st. Podczas jazdy trzyma 90. -
Ja do zwykłego. Archoil w proporcjach 1ml/1L paliwa podbija liczbę cetanową o ok 4 punkty. (Tak wynika z opisów tego środka na forum alfy).Z premium może być za bogato.
-
Dzięki wszystkim za informacje. Zamówiłem AR 6900 . Wyjadę 3-4 zbiorniki z dodatkiem i napiszę co zauważyłem(albo i nie zauważyłem).
-
Cześć Zawsze dajesz sterownikowi w pełni wykonać i zakończyć procedurę wypalania Dpf-a? Czy z jakiegoś powodu przerywasz trwającą procedurę?
-
Witam. Aby ulżyć żywotowi układu paliwowego myślę o stosowaniu dodatku archoil ar6900-d max Proszę o informacje czy ktoś używa , ma opinie i jakie są efekty po zastosowaniu dodatku do paliwa archoil ar6900-d max. Proszę tylko o konkrety, nie interesują mnie brednie ,,a bo ja bym zamiast ,,. Z góry dzięki za pomoc.
-
Co to jest to wszyscy wiemy. Pytałem o opinie poparte użytkowaniem lub testami. Czyli idziesz do sklepu i prosisz o jakikolwiek olej który ma normy i tyle?
-
Witam Macie jakieś doświadczenie i opinie na temat Valvoline SYNPOWER XL-III C3 5W-30 ?
-
Na pewno docisk sachs performance rozwiązuje temat do około 450Nm. Czy od a6 pasuje? Nie wiem. W tym poście poruszone są już chyba wszystkie mądrości. Najlepiej i najtaniej to zjechać z Nm do około 380 i mieć spokojną głowę. No chyba że mocy przybywaj!! To już inny temat. To jest tylko moje zdanie. Proponuję wejść na stronkę i popatrzeć na projekty a4b8 2.0tdi stage 1 by gregor10. Zobaczysz jak wszystkie są strojone. Wyciągnij wnioski sam. Pzdr
-
Jest bezpieczne. Czy aby na pewno jest 404Nm bezpieczne? Sprzęgło,a raczej docisk jest obliczony na około 380Nm. Przy bardzo dynamicznej jeździe na bank będą problemy. Temat wałkowany od kilku lat.
-
Kolego, na moje niedoświadczone ?oko to brakuje Ci w serii prawie 40 Nm i ok 20KM. Kto to taki stroił nie domagającą serię?
-
A czy czasami nie jest tak że wgrywają lub modyfikują gotowce które robił jakiś czas temu Miras, który teraz założył Vagtune?
-
Witam wszystkich. Czy macie jakieś opinie lub doświadczenia z firmą Vagtune z Obornik Śląskich obok Wrocławia? Wybieram się na program i szukam opinii. Z góry dzięki za pomoc.
-
Witam Mam najechane ori 230.000km. Wczoraj przy wymianie oleju micha w dół i wyjęcie napędu pompy oleju. Na starym imbusiku bardzo minimalne ślady zużycia. Myślę że jeszcze ze 100 tysi by lekko przelatał. Więc w naszych silnikach paniki nie ma.