-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O izhmash

Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
DBL
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Jak w temacie. Potrzebuje numer części i nazwę tego elementu. Rozchodzi się o osłonę nad filtrem powietrza. Mam audi a4 b5 2000 lift ajm 115km avant https://goo.gl/images/8dbCcp https://goo.gl/images/1UW4F1 Musi byc oslona na dwie śruby.
-
Troszkę wyższa temperatura może być skutkiem źle działającego łożyska wiskozy. Na postoju temperatura będzie lekko wyższa a podczas jazdy trochę spadnie. Powodem tego jest że bimetal uwalnia za mało oleju. Wystarczy dolać 10ml oleju.
-
G12 tak szybko nie będzie wrzało ponieważ ma za dużą gęstość i poza ty jest duże ciśnienie w układzie. Proponuję wag i sprawdzić połączenie klimy z licznikiem, czujnik z klimą. Czujnik ma zapewne inną rezystancje jak mój który podobnie podawał teraz mam włoskiej firmy z zieloną końcówką za 70zl.
-
Czy ktoś orientuje się odnośnie przepisów. W ile osób można jechać busem do Chorwacji jak ja jako osoba prywatna mogę prowadzić busa z kategorią B i przewozić łącznie wszystkich 9 osób. Bus jest 9osobowy. Czy nie ma problemu poza granicami Polski odnośnie prowadzenia busa?
-
izhmash obserwuje zawartość Wakacje w Chorwacji
-
Też miałem podobny problem. Kup nowy czujnik g2 zielona wtyczka, pół okrągła. Ja kupiłem włoskiej firmy za 80zł. Zlej płyn chłodzący na poziomie czujnika około 4litrów , wyjmij czujnik ze starym oringiem. Załóż nowy czujnik i oring i po problemie
-
Gdzie jest czujnik g2 w A4 b5 1.9 tdi 115km ajm PD 2000? Szukałem na forum i proszę o rzeczowe pokazanie i wyjaśnienie.
-
Laminat jest letni od gorącego silnika gdy silnik jest umeczony po długiej trasie. Nie pochłania ciepła aż tak dużo. Wcześniejsza izolacja przepuszczala ciepło na osłonę po czym była gorąca i parzyla jak by została wyjęta z pieca.
-
10mm bym następnym razem nie używał tylko 5mm. Wbrew pozorom klej na laminacie bardzo mocno trzyma. Zostało mi poprawienie gwintu na szpilkach od osłony. Ponieważ nakrętka pływa po gwincie. Aby nie było pięknie to pękła mi prowadnica/rurka pomarańczowa od bagnetu :[
-
Tak wyglądała moja osłona od spodu. Pianka kruszyła się i zaśmiecała silnik. https://imageshack.com/i/plcDIfT7j Zacząłem od wycięcia szablonu: https://imageshack.com/i/pnKgUJoPj Wycięcie w laminacie: https://imageshack.com/i/pnRCligej https://imageshack.com/i/poXolOlIj Efekt końcowy: https://imageshack.com/i/plprvbwpj Użyłem materiału: LAMINAT PS 1000X500X10 MM, PIANKA JEDNA STRONA KLEJĄCA, WYCISZAJĄCA, TRUDNOPALNA, WODOODPORNA.
-
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów a4rek. Posiadam a4 b5 1.9tdi 115km ajm 2000r. Avant w kaktusowym kolorze. Pozdrawiam
-
Kiedyś oglądałem 101 napraw w którym przedstawiane było odszczurzanie klimy.Wprowadzał wężyk jak najgłębiej i ogień. Powoli wyjmowal wraz z jednoczesną aplikacją środka. Następnie włączył klime z ustawieniem najniższej temperatury. I tu najważniejsze "obieg zamknięty". Pozostawił na 15minut. Pozdrawiam
-
Są jakieś fora odnośnie tego problemu?
-
Siema Warto wymieniać euro/złotówki w Chorwacji czy czy jechać z kunami i euro do Chorwacji gdzie będzie taniej?
-
Dobry link aby zobaczyć jak i gdzie jest rynna podszybia http://www.thes4.com/HowTo/G89TemperatureSensorReplacement/
-
[B5 AHU] Czyszczenie odpływów wód podszybia - fotostory
izhmash odpowiedział(a) na trebor6 temat w Audi A4 B5
Uszczelka jest pod czarną osłoną. Zamontowano na dwie śrubki. Jedną wykręcić można od środka usytuowana jest od szyby, a druga od strony wlewu płynu do spryskiwaczy. U mnie to wyglądało tak https://imageshack.com/i/pmGsAJ3Lj https://imageshack.com/i/poNTxgfxj https://imageshack.com/i/pl65O73rj Multum liści i stojącej wody. Kanaliki pod ECU tez wyczyszczone. Lokalizacja otworów: Pozdrawiam