Skocz do zawartości

orti

Pasjonat
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O orti

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Masz może jakieś namiary na Karola?
  2. Ponoć znany problem - nie działa mi jedna dioda w tylnej lampie. Niby pierdoła, ale kiepsko to wygląda. Do avanta można kupić używkę za grosze, a do sedana to ze świeca szukać... Czy ktoś ma jakiś manual, jak to naprawić, albo jakąs firmę, która zrobi to za rozsądne pieniądze?
  3. Kolego a jak to sprawdzałeś? Jakie piny trzeba zewrzeć? Kolego a powiedz w jaki sposób Ty rozwiązałeś swój problem? Pomogła wymiana czujnika? Ja mam to samo i nie wiem jak sobie z tym poradzić. Wszystko już sprawdzałem chyba... U mnie problem już rozwiązany. Okazało się że winowajcą był kabelek idący do czujnika otwarcia maski - zaśniedział i nie łączył jak należy. Teraz po otwarciu maski jest ona podświetlona na czerwono na FIS no i najważniejsze, to nie ma już komunikatu OIL MIN i można normalnie sprawdzać poziom oleju... Byłem u elektryka i sprawdził połączenie, ale za zrobienie krzyknął sobie kilka stówek, więc odpuściłem wtedy. A możesz napisać, w którym miejscu ten kabelek zaśniedział i jak się tam dostać?
  4. Tak na szybko - u mnie po remoncie (szczegóły kilka postów wyżej) stuknęło póki co 3000 km i na bagnecie stan oleju zupełnie bez zmian!
  5. U mnie tez komp żadnych błędów nie pokazuje. Czujnik maski i oleju sprawny. Wygląda na to, że uszkodzony jest przewód idący do komputera, bo po zwarciu pinów pojawia się info o otwartej masce i komunikat o braku oleju znika. Na razie jednak jeszcze nie udało mi się sprawdzić tych połączeń wizualnie. Nie wiem, którędy dokładnie idą przewody...
  6. Odgrzeję temat. Ostatnio również przestało mi pokazywać poziom oleju - najgorsze jest to, że czujnik zawiesił się na komunikacie 'Dolej litr oleju' i przy każdym odpaleniu piszczy. Oleju ma max (sprawdzone miarką). Czujnik klapy wydaje się ok - zwiera przewody przy zamknięciu, ale na FIS nie pokazuje, że maska jest otwarta. Podejrzewam jeszcze przewody, albo jakiś bezpiecznik. Ma ktoś może schemat podpięcia tego czujnika, bo kable akurat lecą gdzies lewym błotnikiem i nie wiem, czy ida do kabiny, czy do kompa. Widzę, że nie ma żadnych pomysłów... Może chociaż schemacik instalacji do czujnika klapy ktoś ma?
  7. U mnie już ok miesiąc po remoncie i właśnie minęło pierwsze 1000km... Stan oleju póki co bez zmian. NIC nie ubyło - mierzone bagnetem. Końcówki czyste (na początku pojawiły się może ze 2 kleksy - pewnie jeszcze resztki z wydechu spływają). Przed remontem miałem w garażu czarną podłogę od oleju, który leciał z wydechu. Remont robiłem u kolegi kixi4 i mogę go szczerze polecić - zna dobrze te silniki i starannie Przeróbka tłoków na Krasnobrodzkiej. Przy okazji wymiana rozrządu (przy przebiegu 70k napinacz był juz w połowie wysunięty), czyszczenie silnika (zawalony nagarem) i kilka innych drobiazgów. Wygląda na to, że spalanie oleju to już historia Dodatkowo silnik chodzi płynniej po czyszczeniu i lepiej wchodzi na obroty - autko jak nowe! Teraz żałuję, że nie zrobiłem tego wcześniej...
  8. orti

    kodowanie B&O

    Ma ktoś może kodowanie do bang and olufsen - 8t0035223ar. Moja wersja vaga niestety nie pokazuje opisow w Long Coding Helper. Jakby ktos mogl zrobic screeny z opisami, to bylbym wdzieczny
  9. Może zbierzemy jakoś wszystko do kupy - kto gdzie robił, za ile i czy poleca. Wątek ma już kilka km, a nie wiele z niego wynika. Obdzwoniłem pare miejsc i nie znalazłem nikogo we Wrocławiu, kto miałby jakieś doświadczenie w tej kwestii. Na Krasnobrodzkiej w Wawie robią tylko obróbkę tłoków (ok 2k pln). Z tego co się dowiedziałem, to jest kilka warsztatów w Wawie, które rozbierają i składają wszystko i mają w tym doświadczenie. Całość (rozebranie, złożenie, czyszczenie, obróbka na Krasnobrodzkiej, rozrząd i części) wyceniają na ok 6k pln. Ciekawy jestem jak silnik spisuje się po naprawie i przejechaniu co najmniej kilku tys. km.
  10. Czy ktoś robił Stage 2 we Wrocławiu bądź okolicach? Z tego co widzę to głownie Pleszew jest polecany, a same tłoki i tak lecą do Wawy.
  11. orti

    Różnice między zamkami ?

    No właśnie moja podobnie - lipiec 2009 i też jest A - pozbywali się starych zamków z magazynu Zamówiłem z literką B, bo tych z A nigdzie nie ma, a po zdjęciach widać, że wtyczka taka sama. Zobaczymy, co przyjdzie. Zamek z literka B już siedzi i śmiga - pasuje p&p zamiast A jakby ktoś się zastanawiał.
  12. orti

    Różnice między zamkami ?

    No własnie też do tego dotarłem w etce. Ale po zdjęciach widać, że wersje A i B maja taką samą wtyczkę (2 rzędy pinów). Pytam, bo po pierwsze ciężko znaleźć wersję A, a po drugie skoro B jest nowsza/ poprawiona, to może lepiej właśnie B wrzucić. Tylko nie jestem pewien, czy nie będzie jakiejś niespodzianki...
  13. orti

    Różnice między zamkami ?

    Odświeżę temat - przy 40k padl lewy tylny i klapka paliwa, a teraz prawy przedni...;( Fabrycznie jest 8j1837016A. Z literką C ma inną wtyczkę, ale z B wtyczka wydaje się taka sama. Czy ktoś wymieniał na z wersji A na B? Może to jakaś poprawiona wersja?
  14. Miałem ten błąd po wymianie odmy - w ASO stwierdzili, że była mała nieszczelność. Po dokręceniu błędu nie ma.
  15. ...hmm, to słabo trochę. U siebie masz 345? Na jakich felach? No w sumie trochę ryzykownie. przy tak małym luzie moga byc problemy z cięzarkami. Najlepiej by było gdzieś przymierzyć felgę. Jaka jest średnica tarczy wraz z zaciskiem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...