
maly_sz
Pasjonat-
Postów
50 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O maly_sz

Informacje
-
Imię
Maciek
-
Miasto
Waw
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Sporttig, a z czego to chyba widać...:)
-
...to jak z tymi tarczami kotwicznymi od W8 przerabiał ktoś temat ? nie chcę zostawiać tarcze bez żadnej osłony
-
tył, kupiłem zaciski z W8 pod tarcze wentylowaną 269mm z a8 d2
-
dev, pioteros macie duuuużą wiedzę szukam info dot. tarcz kotwicznych z W8 - czy do a4 pasują p&p bo musze zamówić dwie nowe - a wolałbym nie wywalać 300 pln do kosza :/ dzięki!
-
A jeszcze zapytam... tarcze kotwiczne tył pasują również z W8 do A4 ? bo muszę kupić... i co w kwestii przewodów hamulcowych, słyszałem że jest inna wielkość gwintu? dzięki
-
no fajnie, zaciski zamówiłem.... i znalazłem jakieś info że ręczny w zaciskach w8 jest inaczej i będzie problem... ? montował tu ktoś te zaciski z W8 do b5 quattro ?
-
[B5 AJL] 1.8 TQ by maly__Szuuu never ending story;)
maly_sz odpowiedział(a) na maly_sz temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Wleciały ATSy Racelight 18'' / 8.5 i nowe Vredestein Ultrac Vorti, a i obniżenie Eibacha -30 mm -
pytanie dotyczące hamulca tył: jarzmo w W8 i A8 d2 jest takie samo - ten sam nr katalogowy tarcza 269mm od A8 ma 20 mm, a ta od W8 ma 22 mm grubości tarcze do passata w8 269 130 sztuka do audi ponad 200 zaciski podobno tylko od s4 - WTF ?? to nie można odrazu całości od w8 na tył do b5 quattro ???? jak z ręcznym ? jak z wahaczem nie zawadza ?
-
siema, a obcierało Ci to ? mam felgi 18x8,5 et 38 i zastanawiam się co brać - 225/40 czy 235/40 - żeby dało się jeździć np w 3-4 osoby i nie klepać błotników pozdr
-
how much i czemu tak drogo ? ps te z passka W8 są inne ? mam na myśli zacisk
-
Panowie pytanie mam, do a4 b5 1998 w Q , zaciski TYŁ od s4 b5 polift tj wentyl 256 mm pasują p&p ? pozdrawiam m.
-
napisałem że podtoczenia na tarczę przy docisku LT nie trzeba robić, a przy dosku z RSa już tak bez znaczenia już wiem w czym rzecz, Pan z Radomska ogarnie to koło tak żeby było ok, zobaczymy czy będzie nałożony pierścień czy jakieś inne rozwiązanie, ma to kosztować 500 pln zrobię foty jak już będzie ready pozdr
-
Kolo od 1.4 tdi zakladaja tylko do 1.8t. Poprzecznych? Przekolkowanie nie ma tu nic wspolnego z tym czy pasuje czy nie. Tylko przy docisku LT nie musisz robic podtoczenia pod tarcze, w docisku z rs a. Owszem. Stad kolo z fabi piwinno byc lepsze bo nie jest plaskie, ale jak nie pasuje to sprawa sie rypla Niech sie wypowie Marcin lub Dev Ps bedzie caly komplet z rs4 b7
-
uparłem się jednak na to sprzęgło od rs4 b7, porównywałem z rs4 b5 i poza mocniejszym słoneczkiem są praktycznie takie same. Chcę mieć komplet od jednego auta, ktoś tu pisał że założył od rs4 b5, czyli musiał głębiej osadzić tarczę w jednomas. marcindlug, Ty chyba podrzucałeś fotę koła z podcięciem pod tarczę... Pytanie z czego był ten jednomas, z 1.4 TDI ? bo widzę że one nie są płaskie jak np w przypadku 80tki
-
a opcja VALEO pod rs4 b5 z jednomasem pasuje do p&p ? nr Valeo 835091 bo jeżeli jednomas pasuje to nie ma co kombinować tylko wziąć taki zestaw.