
pgzibi
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O pgzibi

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Zegrze
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Może być czujnik temperatury paliwa.
-
Jesteś pewien, że masz 390Nm? U mnie przy 151 KM jest 298Nm. Sprzęgło i dwumasa od AFN i nie ma żadnych problemów. Ale myślałem, żeby jeszcze trochę podkręcić moc i wtedy wstawić komplet od AWX. W Twoim przypadku od razu bym poszedł w AWX.
-
Możliwe, że nastawnik do przeczyszczenia, albo filtr paliwa do wymiany, albo po prostu źle został przykręcony i łapie minimalnie lewe powietrze.
-
Ja przez rok bawiłem się wymienianie poduszek pod silnikiem. Przerobiłem 4 komplety:) Zamienniki od razu można odrzucić, bez względu na cenę. Używki to raczej loteria. Dzisiaj zważysz i jest ok, a co będzie za miesiąc, czy rok? Kupiłem nówki w ASO i problem z głowy. Wiadomo, swoje kosztują, ale po roku jazdy na nich, uważam, że było warto. Liczę, że nie będzie z nimi żadnych problemów przez następnych kilka lat. Czas pokaże:)
-
Wymiana filtra paliwa raczej nie zaszkodzi, szczególnie, że to znikomy koszt;) A co powiesz na Liqui Moly 5W40?
-
Może filtr powietrza przepuścił jakiś większy metalowy element do turbiny? Albo może łopatki się zapiekały, a komputer nie odcinał turbo?
-
U mnie był problem z odpalaniem na ciepłym jak nastawnik pompy był do czyszczenia. Po wyczyszczeniu odpala od strzała zarówno na zimnym, jak i na ciepłym. U Ciebie jest o tyle dziwnie, że w ogóle nie kręci. Tutaj faktycznie czujniki trzeba by posprawdzać.
-
Przerabiałem temat poduszek pod silnikiem kilka razy w swoim AFN. Zaczęło się od tego, że chciałem zredukować drgania budy i hałasy w kabinie, i stanęło właśnie na poduszkach pod silnikiem. 1. Najpierw wstawiłem zamienniki. Efekt był jeszcze gorszy, niż przed wymianą. Po przejechaniu 1-2 tyś km ciągle było beznadziejnie. 2. Wstawiłem używki w dobry stanie. Ale efekty był mniej więcej taki sam, jak na moich oryginałach. 3. Następnie wstawiłem polecane zamienniki (jedne z najdroższych w sklepie). I było trochę lepiej, niż przy pierwszych zamiennikach, ale gorzej, niż na moich starych oryginałach. 4. Wstawiłem nowe oryginały z ASO (wydałem chyba z 2x więcej niż na te droższe zamienniki) i od tej pory już buda prawie drży. Praktycznie od momentu wstawienia nowych poduszek zrobiła się cisza w kabinie. Po ułożeniu się poduszek (kilkaset km) było tylko lepiej. Reasumując. Jak wymiana poduszek pod silnikiem, to tylko oryginały z ASO, ewentualnie sprawdzone używki, ale trzeba mieć pewność co do nich. Zamienniki, to tylko niepotrzebny, dodatkowy wydatek, bo i tak wrócisz do oryginałów.
-
AFN '97, 370 000 km na blacie, ale ja jestem 4 właścicielem w Polsce;) Jeździ ze mną od 279 000.
-
Kumpel w B7 przy ET45 dał dystanse 20mm i opona jest na równo z błotnikiem. Czyli można przyjąć, że przy ET30 i bez dystansów, koła powinny być 5mm głębiej osadzone.
-
I jak kolego? Zmieściły Ci się te koła? Nie musiałeś dawać dystansu? Zawiechę masz oryginalną?
-
To się może przydać;) http://dobryautomechanik.pl/audi-a4-08/ Albo to: https://www.forumsamochodowe.pl/rozmiary/audi/ Niby 2,2 - 2,6 bara. Ja zawsze pompowałem trochę więcej, w sensie 0,1, 0,2 bara więcej niż we wlepce i nigdy nie było problemu. Dobrze jest w miarę często sprawdzać ciśnienie, tak z raz, czy dwa razy na miesiąc. Ja w ten sposób dowiedziałem się o gwoździu w oponie przed dużym wyjazdem, więc udało się uniknąć stresu na wakacjach:)
-
Mam gwint AP od jakichś 3 lat i nic złego się nie dzieje. Opony na lato: 225/40 R18. Opony na zimę: 205/55 R16. Założenie gwintu jak najbardziej polecam - zdecydowanie pewniej auto się prowadzi, szczególnie w zakrętach. Warto zainwestować w trochę lepszy gwint. Myślę, że poniżej 1500 zł nie ma co schodzić. Rozejrzyj się za dedykowanym zestawem pod konkretny silnik i napęd.
-
pgzibi obserwuje zawartość [b5,5 AVF q++] Project B5 S-line
-
...na notlaufa. Daj znać, jak znajdziesz panaceum na drgania na wolnych;) A dzisiaj wróciły:/ Wieczorem wymienię czujnik temperatury powietrza dolotowego. Jak to nie pomoże, to następny w kolejce będzie chyba przepływomierz, albo czujnik położenia wału korbowego.
-
U mnie wpadał w notlaufa raz przy 110, innym razem przy 140. Po regeneracji turbo drgania ustały na cały jeden dzień... Od około roku mam założoną tą rurkę: http://baq-garage.pl/produkt/downpipe-1-9tdi-audi-a4-b5-b7-94-07-passat-b5-superb-i/?v=9b7d173b068d Drgania pojawiły się kilka miesięcy po jej założeniu, więc plecionkę wykluczam. Niedawno oddawałem wtryski do regeneracji. Po ich założeniu na auto było ok, ale po dwóch dniach drgania znowu wróciły. Ciekawostka: dzisiaj po lekkim odsunięciu rury dolotu od filtra paliwa drgania ustały. Ciekawe na jak długo... Czyżby jakiś problem z obudową filtra? Nieszczelność? Może lewe powietrze dostaje się do układu paliwowego? Za każdym razem, gdy cokolwiek grzebię przy silniku, to drgania odchodzą na jeden dzień. Dziwne.