Skocz do zawartości

kuba1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kuba1989

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kuba1989

0

Reputacja

  1. Witajcie. Interesuje mnie temat zrobienia z b6 w quattro czegoś na kształt allroada czyli uzyskanie prześwitu na poziomie 20 cm. Wiem że da się to ogarnąć bez problemu w b5. I teraz moje pytanie jak bardzo te zawieszenia różnią się między sobą. W b5tkach przedłużają mocowania amortyzatora z przodu i podkładki pod amortyzator z tyłu. Czy ktoś może miał b5 i przesiadł się na b6 i może wskazać różnice w konstrukcji zawieszenia?? Z góry dziękuję za komentarze pt. Kup allroada lub a4 to nie terenówka itp. ... Podrawiam
  2. Ogólnie taki jest plan aby dac dokladke w kolor i byc moze ta od cupry Btw. Czy ktos sie orientuje nt. Wysokosci zderzaka seryjnego tylnego oraz tego z s4. Chodzi mi o to czy bez progow nie bedzie to dziwnie wygladac? Chodzi tylko o zderzak tylny.
  3. Podrzuci ktoś foty jak wygląda zderzak z dokładką od cordoby bo zdjęcia powyżej nie działają?? Tak to wyglada ogolnie montaz dosc prosty jednak trzeba poobcinac fabryczne mocowania.
  4. kuba1989

    Brak mocy 1.9 ATJ

    narazie to zepsul sie przez przypadek(urwalem króciec) n75 jest w drodze. jak po wymianie sie nie poprawi to logujemy jeszcze raz. przeplywka byla podmieniona i nic to nie dalo poza tym sztangs od vnt niby chodzi w pelnym zakresie. turbo troche przepuszcza oliwe ale do tej pory auto jechalo normalnie a zj... sie od tak o momentalnie. na wysokich i niskich ciagnol jak trzeba natomiast brak mocy od 2 do 4 tys . jak sie dodawalo i odejmowalo gazu czyt. turbo sie rozkrecilo to jechal momentami ladnie. a co myslicie o przycinajacym sie n 75? razem.z zaworem wymienie podcisnienia j zobaczymy. dzieki za odp Wiec tak n75 wymieniony i dalej kupa. wolno sie rozkreca ale na wysokich obrotach jest szatan. podcisnienie od n75 do turbo tez wymienione. Czyzby jednak kierownice sie zacieraly? postaram sie niedlugo wrzucic nowe logi. Problem rozwiazany. Przyczyna bylo rozwalone podcisnienie i dzięki temu stanely kierownice w turbinie a ze przepuszczala duze ilosci oleju to kupiona zostala nowa bo jakos nie wierzę w uzywki i regeneracje do tego wymiana podcisnien i auto ma znowu odrzut jak dreamliner heh. pozdro. :-)
  5. kuba1989

    Wymiana Turbo ...

    Podłacze sie do tematu problemy ze swoim autem opisalem w tym temacie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/283513-brak-mocy-19-atj/ i u mnie tez na 99% turbo do czyszczenia ale zastanawiam sie nad jego wymiana bo auto lata w trasach i po trasie sa znaczne ubytki oleju co wiecej po jezdzie na trasie zazuca caly uklad olejem do tego stopnia ze przy ruszaniu jest bialy oblok dymu za autem, no cóż autko ma swoje lata i swój przebieg wiec cudów nie ma ale ja zastanawiam sie nad kupnem nowego turbo wychodzi 1000 zł drozej ale w magiczna regeneracje to ja jakos nie wierze. Co wy na to? myslalem o zakupie sprezarki http://www.turbosprezarki-nowe.pl/audi/turbosprezarka_garrett_19_tdi_4542310001_4542310002_4542310003_4542310004_4542310005_4542310006_4542310007_4542310008_4542310009_4542310010_4542311_45423110_4542312_4542313_4542314_4542315_4542315001s_4542315002s_4542315003s_4542315004s_4542315005s_454231.html moze zna ktos jakiegos tanszego dystrybutora
  6. kuba1989

    Brak mocy 1.9 ATJ

    Witam od miesiąca borykam się z problemem w mojej a4. Mianowicie auto nie ma mocy na niskich obrotach dostaje kopa dopiero około 3800 rpm i czuć strzał momentu. Stało się to nagle przy zjeździe z góry wpadł w tryb awaryjny. Po ponownym odpaleniu jedzie jak wyżej od 3800 obr. Podmieniony został przepływomierz. Sztanga od VNT niby pracuje przy dodawaniu gazu. Objawy trochę ustępują przy palowaniu auta tj zaczyna jechać od coraz niższych obrotów ale nie jest tak jak wcześniej. Błedy VAG: 17552 Masowy przepływomierz powietrza - przerwa/zwarcie na masę brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Przepływomierz wywalało wcześniej i auto jechało normalnie. Jakis czas temu wyrzuciło błąd czujnika ciś doładowania ale po skasowaniu nie powtórzył się. Dodam ze ostatnio było trochę zamulane bo użytkuje je w Norwegii gdzie nie ma jak przegonić od czasu do czasu. Dodaje logi dynamiczne. Log (0 - 011,003,013) P.S Auto nie ma egr zastąpiony jest przelotka z allegro. ---------- Post dopisany 29-07-2014 at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany 28-07-2014 at 00:57 ---------- dodam ze auto wpada najczęściej w tryb awaryjny przy duzym obciazeniu tj niskie obroty na wys biegu lub jazda pod gorke. ma ktoś jakis pomysl.
  7. Polecam gorąco wlutowac sie z kablami w kostke przy ecu zaoszczedzi to duzo czasu i nerwów. Dziś tempomat podlączony i dziala jak trza.
  8. kuba1989

    SWAP TDi PD na VP

    paliwem będzie czysty olej rzepakowy (nie frytura) zmieszany z 10% lub 20% ON żeby uzyskać dość niska temp zapłonu plus do tego instalacja podgrzewająca paliwo do 70-80 stopni żeby zmniejszyć gęstość plus może jakiś uszlachetniacz wiec nie powinno to pompkom szkodzić ale na wypadek jakby padł cały silnik od nagaru lub z innych nie wyjaśnionych przyczyn pytam o możliwość przejścia na vp. Dzięki za tipy. pozdro.
  9. kuba1989

    SWAP TDi PD na VP

    Wiatam. Pytanie jak w temacie jak wygląda sytuacja ze zmiana silnika PD ATJ na VP AFN czy skrzynia 6 bedzie pasować do silnika oraz jak wygląda sprawa elektroniki czy potrzebna jest wymiana calej wiazki z kompem itd. Odrazu wyjaśniam że wiem że afn ma mniejsza moc itd ale posiada tez dużo prostsze rozwiązania odnośnie układu wtryskowego chodzi tu konkretnie o używanie alternatywnego paliwa z rodziny BIO. (olej rzepakowy). w gre wchodzilo by zakupienie calego auta tj anglika na czesci. Jak wyglada sprawa z immo itd. Pacjent to AUDI B5 2000 quattro. Pozdrawiam.
  10. Autko mi znane musimy się kiedyś ustawić na mini spota bo ja śmigam teraz prawie bliźniaczką. Pozdro
  11. Witam. Jestem Kuba z Lbn. Nabyłem niedawno czarne a4 od kolegi assist. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...