Skocz do zawartości

Chojak14

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Chojak14

Osiągnięcia Chojak14

0

Reputacja

  1. I ja już mam co nie co za sobą. Niestety z marnym skutkiem. Proszę więc o jakieś sugestie: 1: W Vag'u pojawiają się jakieś głupoty - są cztery okienka ( Mens. Block 08, kanał 66) tzn. 2 okienko idealnie pokazuje - sprzęgło oraz hamulec - natomiast 4 okienko bity: raz 0000 na aufn, ein raz 0000 raz 0001 fix czasami 0001 czasami 0101... ? 2: Miałem problem z włożeniem pinów do skrzynki bezpieczników, do miejsca 11 ( Urządzenie do regulacji prędkości ), dla tego tymczasowo podpiąłem się pod inny bezpiecznik, na którym po przekręceniu kluczyka pokazuje się napięcie ( ok. 12 V) oraz po odpaleniu auta... Czy to może być przyczyną? 3: Pytanie takie z głowy: Czy jeżeli nie było by napięcia na tempomacie, to VAG wskazywałby jakiekolwiek bity? Instalacja podpięta pod GNIAZDO białej kostki, męskimi pinami z aso. W VAGu pokazuje się magiczna literka "G". Od czego zacząć? Czyszczenie manetki, poprawienie zasilania, czy dłubać w pinach, które na 99% są podłączone prawidłowo? ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ---------- Nie zwracaj zbytnio uwagi na kolory kabelków, bardziej na numery pinów w kostce białej, bądź jej gniazdku w zależności jak będziesz montował Przynajmniej tak mi się wydaje.
  2. Chojak14

    SPOTY RADOMSKIE

    No niestety. Przegraliśmy... Oglądali mecz?
  3. Prawdopodobnie takie jak w opisie, w pierwszym poście A nie łatwiej ściągnąć normalnego Vaga i zrobić według instrukcji ? Ściągnij sobie Vaga 409.1, jest tego pełno w necie i działaj według instrukcji
  4. Ładna lalka, identyczna do mojej, ząb w ząb to samo Wyposażenie, kolor, felga i silnik. Szerokości życzę
  5. No to super cieszę się Troszkę się dzisiaj w związku z tym pobawiłem. Mam pytanie co do kostek, dostałem się do ecu, wyciągnąłem tą białą kostkę, rozebrałem ją - i też małe zdziwko... od strony pin 9-16, drugi pin od lewej czyli 10 jest zaślepiony, nie ma tam pustego miejsca na wprowadzenie kabla... Czy ja coś źle rozumuję?
  6. Witam, przeczytałem - przyznaje się bez bicia - 90% wątku. Mam pytanie, jak większość poprzedników Mój silnik 2.4 V6 oznaczenie ARJ rok 1999. No właśnie, patrzyłem w naklejkę kodu z wyposażeniem, lecz nie znalazłem kodu OL2, który oznacza elektroniczny pedał gazu I trochę się zmartwiłem... ALE, looknąłem pod kierownik na pedał gazu i ujrzałem cuś takiego: Jest to potencjometr pedału gazu. Czy mogę wywnioskować, że opcja montażu tempomatu mnie również dotyczy ?
  7. Chojak14

    SPOTY RADOMSKIE

    Witam Panowie mam takie pytanie do okolicznych klubowiczów, potrzebuje zmienić rozrząd z pompą wody i termostatem. Ktoś coś orientuje się gdzie robią robotę dobrze i w miarę nie zabijającym kosztem? Pozdrawiam
  8. A co dla Ciebie jest wiejskim tuningiem? Bo dla mnie lipny body kit, lipne lampy, lipne wydechy, lipnie pomalowane auto. Rozumiem, że tym flagowym modem jest kierunek "ala USA", ok, może i tak, chodź uważam, iż jest to robota w granicach dobrego smaku i przyzwoitości Ale dziękuję za sugestię Dzięki
  9. , chciałbym Wam zaprezentować moją A4 Autem poruszam się po drogach od dwóch tygodni, parę rzeczy do zrobienia mi zostało. Na wstępie uprzedzam, nie jestem człowiekiem, który lubi wiejski tuning. Dla mnie samochód ma być przede wszystkim sprawny, a następnie ma wyglądać Lubie samochody, które nie przypominają Need For Speed'a , nie posiadają lamp ala Lexus IS, wydechów jak rynny itp. Ładna felga, lekka gleba, czysty lakier i wnętrze, reszta to suptelne zmiany, które nie rzucają się bardzo w oczy Wyposażenie: Quattro Klimatronik Pełny FIS Xenon Halogeny Oryginalny Bose, ze zmieniarką w bagażniku i subem w półce Kierownica Trójramienna Grzane kubełki 8x AirBag 4x Szybki Domykanie i otwieranie szyb z pilota Elektryczne grzane lusterka Alufelgi 16' - zostają na zimę Dekory drewno Pakiet chrom Samochód z silnikiem 2,4 V6 o mocy 165 koni mechanicznych, z roku 1999, kupiony z przebiegiem 172 tysięcy KM w Niemczech, do wymiany było sprzęgło. W aucie tydzień temu założony został podtlenek LPG, instalacja BRC, założona w pewnym serwisie, koszt instalacji 3 700 zł. Pod spodem auto wygląda jak na swój wiek bdb, brak oznaków korozji. Mimo, iż w samochodzie jest nagłośnienie BOSE, które gra nawet przyzwoicie, to jednak chciałbym coś zmienić. Priorytet - głośnik 16 cm w przednie drzwi oraz wygłuszenie. Bas z suba spóźnia się, słychać to szczególnie gdy siedzi się z tyłu. Na razie nie mam planu co z tym fantem zrobić... Alę będę myślał Sprawy techniczne: Zawieszenie - coś lekko stuka z przodu od strony pasażera; Czujnik temperatury płynu chłodzącego - nie wskazuje temperatury w liczniku, sprawdzony - do wymiany; Wymiana świec zapłonowych - niestety lekko poszarpuje na LPG, na PB nie odczuwalne; Sprawdzenie przewodów zapłonowych; Spryskiwacze Xenonów - nie wysuwają się, pompka od Xenonów działa, na tą chwilę brak pomysłu. Plany: Priorytet - shamowanie auta, chcę zobaczyć w jakiej kondycji jest silnik i jak wygląda mocowo na LPG Felga 18', najchętniej od S4 ( AVUS? Chyba tak się ona nazywa ) Montaż tempomatu Usunięcie drobnych rysek na lakierze Składane elektrycznie lusterka Audio - 16 w przednie drzwi, wytłumienie Dywaniki gumowe na czas zimy Założenie LEDowych postojówek pod kolor Xenona Kierunek ala USA - podoba mi się to Lekko przydymić szybki Narazie tyle Jestem studentem więc budżet niezbyt wielki, ale z czasem będę szedł ku ideałowi. W raz z postępem będe starał się uaktualniać temat. Pozdrawiam forumowiczów szerokości !
  10. Witam, to mój pierwszy post na tym forum, poza przywitaniem się Mam następujący problem, posiadam od 3 dni Audi A4 B5 2,4 Quattro. Wszystko pięknie, tylko wydaje mi się, że chyba coś z heblami jest nie tak. Auto fakt hamuje, ale to nie jest to czego bym się spodziewał. Ostatnio prowadziłem Skodę Octavię z 98 roku i tam hamulce nie porównywalnie lepsze, wystarczy musnąć delikatnie pedał hamulca i samochód staje dęba. Tarcze ok, klocki również, na fisie nic się nie świeci. Fakt, był problem ze sterownikiem ABS, który już przez specjalistę został rozwiązany, ale to chyba ma mało wspólnego z tematem. Na co zwróciłem uwagę, strasznie mi wieczorami parują w środku auta szyby. Gdzieś wyczytałem, chyba w sumie tu na forum, iż może to mieć związek z serwem. Nie wiem czy to prawda czy nie, jeśli nie proszę mnie poprawić. Filtr kabinowy nowiutki. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  11. Witam, trafiłem na to forum w związku z zakupem mojej Audi, którą na pewno się podzielę w stosownym dziale. Mój poprzedni samochód, do którego mam wielki sentyment to Alfa Romeo - tak Alfa Romeo - i wbrew pozorom oraz ogólnej opinii o Alfach, na pewno to moja nie ostatnia Alfa W każdym razie narazie zaczynam swoją przygodę z Audi, dlatego goszczę tutaj i cóż mi pozostaje Do zobaczenia na drogach !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...