Skocz do zawartości

marcin4x4

Pasjonat
  • Postów

    2360
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

47

O marcin4x4

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Okolice 3city

Auto

  • Model
    Inna
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. usuwanie DTC to standardowa procedura u wielu handlarzy, dlatego złote rady z forum pt "sprawdź błędy" od lat są nic nie warte. Musisz podskoczyć do jakiegoś tunera, nikt inny tego nie ogarnie.
  2. jak kolega powyżej napisał tylko przez wgarnie nowego oryginalnego softu, wiesz że to jest działanie mające na celu ukrycie wad pojazdu?
  3. w 2.7 jeszcze jest rozdzielony więc tragedii nie ma.
  4. jeśli wycinają tylko DPF to nie ma tragedii, gorzej jak wyleci wszystko, benzyny jeszcze gorzej.
  5. już się zabrali.
  6. napisałem że w 3.0 TDI montowali kilka typów turbosprężarek i masz kupić z takim samym nastawnikiem bo innej nie ogarniesz. na hybrydzie będziesz miał lepszy dół.
  7. eh... Turbo od 3.0 dopasujesz bez problemów, hybrydę z GTB17 jak najbardziej można zrobić i chyba będzie to najlepszym rozwiązaniem. Jak auto zdrowe okolice 240-250ps powinieneś uzyskać.
  8. marcin4x4

    Audi a4 B7 cabrio 3.0TDI

    matko gdzie takich idiotów produkują...
  9. w 3.0 tdi miałeś KKK BV50 i GBT2260, praca nastawnika jest odwrotna więc tego nie wysterujesz, musisz kupić ten sam.
  10. padające katy to norma.
  11. marcin4x4

    Shell V-Power 100

    bo 95 ma FAME, którego lać nie można ? taka analogiczna głupawka do Twojej.
  12. auto które widziałem miało skrócony łańcuch tylko na jednej głowicy a poleciał wałek... więc jakąś to chudziło, generalnie dochodzenie trochę zajęło bo nikt się tego nie spodziewał.
  13. lol, po zmianie przepisów takie pomysły ? powiedzenia..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...