Skocz do zawartości

ciapeksenior

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ciapeksenior

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia ciapeksenior

0

Reputacja

  1. Mam problem z wiatrakami silnik BLB kupiłem auto i nie włączały sie wiatraki bład P1672 zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie, okazało sie ze poprzedni właściciel wyciągnął bezpiecznik pod kierownica wsadziłem bezpiecznik i wentylatory chodzą cały czas na zimnym silniku i po zgaszeniu również. Mechanik mówi ze sterownik wiatraków a mam problem bo mam nr części 8E0959501R i nie wiem czy moge go zamienić na inny podobno pasuje tez z końcówka AG ale to tez rzadki model.
  2. Tak mi powiedział mechanik ponieważ kupiłem auto i nie chodził wentylator okazało sie ze odłączony był bezpiecznik pod kierownicą wsadzilismy bezpiecznik i wentylator cały czas chodzi nawet jak sie wyłączy silnik a nie jest nagrzany. Tak mi powiedział mechanik ponieważ kupiłem auto i nie chodził wentylator okazało sie ze odłączony był bezpiecznik pod kierownicą wsadzilismy bezpiecznik i wentylator cały czas chodzi nawet jak sie wyłączy silnik a nie jest nagrzany. a błąd jest P1672 Wentylator 1 zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie.
  3. Mam zepsuty sterownik wentylatorów o nr 8E0959501 R i mam pytanie czy ktoś wie czy z inna literą na końcu mogę założyć czy nie bo o tym numerze to tylko w sklepie za 1100 zł
  4. Miałem to samo testowanie vagiem, wymieniałem termostaty, czujniki kilka razy okazało się że czujnik, założyłem dobry czujnik g62 i po problemie. Na początku zakładałem niby oryginał zielony, potem założyłem niebieski i jest ok.
  5. Miałem to samo testowanie vagiem, wymieniałem termostaty, czujniki kilka razy okazało się że czujnik, założyłem dobry czujnik g62 i po problemie. Na początku zakładałem niby oryginał zielony, potem założyłem niebieski i jest ok.
  6. Wymieniłem po raz 2 czujnik w bloku ale nadal to samo kanał 49 to 75 stopni, kanał 51 to 90 stopni a na zegarach około 82, niestety nie wiem za co się teraz zabrać. Czekam na podpowiedzi.
  7. A więc tak posprawdzałem dziś wszystko i sprawa moich temperatur wygląda tak: wskazania na klimtroniku kanał 49 - 76 stopni, kanał 51 - 90 stopni. Odczyty z vaga Elektronika silnika blok 007 - 87,3 stopnia, Klimatyzacja blok 007 - 76 stopni. Temperatura na zegarach około 82 stopnie.Wszystko sprawdzane w tym samym czasie po nagrzaniu silnika. Czekam na waszą diagnozę. Może ktoś zna przyczynę ?. Może ktoś coś podpowiedzieć bo nie wiem co trzeba wymienić? Chyba nikt nie chce pomóc, lub wszyscy są na wakacjach.
  8. Czujnik ori, termostat wahler.
  9. Witam od kilku dni mam problem z temperaturą płynu, mianowicie na zegarach pokazywał mi temp. około 80 stopni przy jeździe w korku,temp. otoczenia powyżej 30 stopni więc wymieniłem termostatwahler, czujnik temp. wymieniony parę tyg. wcześniej niestety dalej ten sam problem po wymianie termostatu. Podłączyłem pod kompa i na kompie mam temperaturę na wolnych obrotach około 87 - 88 stopni niestety na zegarach pokazuje mi dalej koło 80. Niestety nie wiem co robić. Dajcie dobrą radę. Aha dodam jeszcze że mechanik mówił, że nie ma potrzeby odpowietrzania. Więc ja się teraz zastanawiam jak to zrobić?
  10. Wszystko ogarnięte. Problem tkwił w tym że poprzedni właściciel albo pseudo fachowiec z prawej strony wstawili inny zacisk mniejszy. Kupno dobrego zacisku i zestawy naprawcze załatwiły sprawę, nawet nie wiem od czego był ten zacisk. Był ładnie pomalowany, tylko że rurka od płynu była metalowa wkręcana na tzw. holenderkę, po rozebraniu lewej strony wszystko wyszło na jaw, że prawa jest jakaś badziewna. Kilka godzin zabawy, nowe rurki, wężyki i po sprawie. Jutro wrzucę fotki różnic pomiędzy zaciskami. Pozdrawiam
  11. Wkręcany specjalnym kluczem. Jutro jeszcze zobaczę.
  12. Wciśnięty na max i brakuje około 2 mm. Chyba że jeszcze można go wcisnąć, ale już nie ma opcji kręci się w miejscu i nie wchodzi dalej.
  13. Witam mam problem z założeniem klocków na tył w swoim avancie automat, a mianowicie kupiłem nowe tarcze febi oraz klocki remsa. Po założeniu wszystkiego cofnięciu tłoczka niestety brakuje około 2 mm do wsadzenia klocków. Nie wiem czym to może być spowodowane. Klocki mają grubość 17 mm.
  14. Sprawdzane było na innych radiach ale problem jest od pewnego czasu do tej pory wszystko było ok, czyli działał i na fm i na cd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...