ciapeksenior 0 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Witam mam problem z założeniem klocków na tył w swoim avancie automat, a mianowicie kupiłem nowe tarcze febi oraz klocki remsa. Po założeniu wszystkiego cofnięciu tłoczka niestety brakuje około 2 mm do wsadzenia klocków. Nie wiem czym to może być spowodowane. Klocki mają grubość 17 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 cofnąłeś tłoczek do samego końca? jeśli nie to ciężko będzie wszytko do kupy złożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Nie wkręcony tłoczek do końca. Innej możliwości chyba nie ma. Grubość klocków odpowiednia. Można jeszcze wyczyścić papierem ściernym miejsce styku klocka z jarzmem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 tłoczek musi byc max wcisniety w zacisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciapeksenior 0 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Wciśnięty na max i brakuje około 2 mm. Chyba że jeszcze można go wcisnąć, ale już nie ma opcji kręci się w miejscu i nie wchodzi dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 a jak go cofałeś? bo wiesz że trzeba go jednocześnie wciskać i kręcać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciapeksenior 0 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Tak też zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 to jak nie da sie założyć to muszą jeszcze wejść. A używałeś specjalnego klucza/narzędzi do tego czy sam rzeźbiłeś swoje? Bo ja ostatnio u siebie wymianiałem i się męczyłem długo z własną rzeźbą aż w końcu nie wytrzymałem i zadzwoniłem do znajomego mechanika który ma właśnie specjalny klucz do wkręcania tłoczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciapeksenior 0 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Wkręcany specjalnym kluczem. Jutro jeszcze zobaczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Tłoczek musi się tak schować ze kołnierze gumy będą równo. Wiesz o co mi chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Tłoczek można wkręcić kluczem od kątówki jakby co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 u mnie akurat to nie zadziałało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 powinno pomóc wyjecie tłoczka, dokładne wyczyszczenie go i włozenie go z powrotem z użyciem specjalnej pasty smarnej. wtedy ujawni sie ewentualna rdza na tłoczku która może być winowajcą w tym przypadku:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 jak zacisk zasyfiony to "lekki wciskanie" i wkrecanie nic nie da, tylko zestawew do wkrecania tloczkow pojdzie dalej albo przyrzadem zrobionym podobnym home'made u mnie kiedy bylo tak zasyfione ze w ogole wkrecanie nic nie dawalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciapeksenior 0 Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Wszystko ogarnięte. Problem tkwił w tym że poprzedni właściciel albo pseudo fachowiec z prawej strony wstawili inny zacisk mniejszy. Kupno dobrego zacisku i zestawy naprawcze załatwiły sprawę, nawet nie wiem od czego był ten zacisk. Był ładnie pomalowany, tylko że rurka od płynu była metalowa wkręcana na tzw. holenderkę, po rozebraniu lewej strony wszystko wyszło na jaw, że prawa jest jakaś badziewna. Kilka godzin zabawy, nowe rurki, wężyki i po sprawie. Jutro wrzucę fotki różnic pomiędzy zaciskami. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się