Moim skromnym zdaniem najlepszą opcja jest szukać anglika a jeszcze lepiej uszkodzonego eur. 1.9 tdi 110km afn z wiązką i strownikiem
do tego dobrze aby był to polift, bo przedlift ma inne wtyczki w skrzynce pod sterownikiem.
musisz wykręcać ten ogranicznik (pisałem wcześniej) pożniej logować dynamicznie gr.11
Spróbuj jeszcze czy gruszka sama w sobie (po odpięciu od turba sztangielki) pracuje bez oporu
mimo to ze nie masz podpięcia podciśnienia gruszki to masz podchylone łopatki w turbinie i częśc spalin idzie na wirnik dlatego doładowanie wzrasta z obrotami silnika
pozostało skręcić ten ogranicznik pisałem wyżej jak to nie pomoże to raczej turbo zle poskładane
tyrbo dalej przeładowuje a powinno nie być doładowania
Jeśli ogranicznik był ruszany to sprubuj go przeregulowac
popuść srubkę kontrującą, wykręć o kilka obrotów (nie zapomni zakręcić kontry)
mozesz sobie oglądać wskazania vaga na 011
najlepiej zobrazuje to próba dynamiczna
Witam
Wydaje mi się że problem leży po stronie regulacji tzw.gruszki
możesz sprubować wydłużyć sztange (rozkręcić śrubeczką regulacją) i ponownie zrobić logi dynamiczne grupy 011
Proponuje zmierzyć jaką masz długość sztangi aktualnie i sobie zapamiętać.
Witam szanowne grono
Posiadam poczciwe dwie a4-ki 95r sedan 1.8t quattro 180ps turbo hybryda k03s wtryski auq z LPG itp.
oraz A4 96r kombi świeżo zakupiona z padniętym silnikiem 2.6 oczywiście quattro.
ta druga będzie swapowana na 1.8t chyba że mi coś odpali i wyląduje 2.7 bi
licze na waszą pomoc oraz tez w miarę możliwości służę pomocą