-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O thawk
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
podlaskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BWT
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Hej wszystkim, od jakiegoś czasu zaobserwowałem w moim aucie dziwny uślizg prawego koła podczas wjeżdżania na posesje (skręcając w prawo) - zjeżdżając z drogi mam delikatny podjazd i ostatnio prawe koło mocno się uślizguje - czuć uślizg koła, szarpnięcie na kierownicy i słychać stuknięcie... Dzieję się podobnie podczas wyjeżdżania autem tyłem i zjeżdżana na ulice (cofając skręcam w prawo) - wtedy nie ma stuknięcia tylko mocne szarpnięcie na kierownicy... Co ciekawe nie występuje to w lewym kole oraz analogicznym skręcie (jadąc prosto skręcając w lewo lub cofając skręcając w lewo) Dodam jeszcze, że nie jest to wina opon - letnie mam nowe, ostatnio koła wymieniłem na zimowe i nic się nie zmieniło... Czy ktoś miał coś podobnego? gdzie szukać winy? przeguby, maglownica, łączniki ? z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
-
hej wszystkim, podzielę się swoimi opiniami po montażu takiego kata od Bartka w moim 2.0 TFSI - ogólnie auto chodzi trochę ciszej niż w przypadku samego DP - dla mnie to na plus bo koledzy się śmieli, że chodzi jak polonez ? nie czuć spadku mocy - auto płynnie przyspiesza i nie ma problemów, ze zbieraniem się ale najbardziej zauważalna zmiana - nie śmierdzi z wydechu tzn. na samym DP po 1-2 minutach pracy w garażu był straszny smród spalin i do garażu ledwo dało się wejść - teraz po montażu kata nie śmierdzi. ogólnie jestem zadowolony z zakupu i polecam pozdrawiam
-
haha dzięki za info - już poprawiam
-
hej, powoli przymierzam się do pogodzenia się z katalizatorem w mojej B7 - wstawiłem DP przeszło 2 lata temu, auto dłubnięte na 250KM i wczoraj na przeglądzie auta żony, znajomy poinformował mnie, że od maja mają zacząć badać skład spalin jako pierwszy test przy przeglądzie i polecił mi ogarnąć moje auto... Szczerze mówiąc, pasuje mi DP ale skoro mam mieć problemu z przeglądami to wolę ogarnąć to za wczasu, póki ceny katalizatorów nie wystrzelą jak cześć ludzi zacznie je lawinowo wstawiać... mam pytanie jaki kat najlepiej wstawić, żeby spełnić EURO4 i nie zdusić auta za mocno? z tego co się naczytałem na zagranicznych forach polecają kat z wkładem metalowym - znalazłem coś takiego: http://rm-motors.pl/pl/katalizatory/198-katalizator-sportowy-mos-30-euro-3-.html#/srednica_katalizatora-120_mm/dlugosc_calkowita-240_mm/norma-euro_4/przepustowosc-200_cpsi czy ktoś miał okazję montować powyższego kata u siebie i chce podzielić się opiniami, czy spełni normę EURO4 w 2.0 TFSI? czy lepiej iść w Magnaflow ceramiczne? http://www.rpmotorsport.pl/katalizator-magnaflow-okragly-euro-euro-64mm-3500ccm-99656hm-p-31217.html z góry dzięki za info i pozdrawiam
-
hej, tak tak wszystko seria - jedyne co to wstawiłem DP 2,75 i zmieniłem zawór DV - wstawiłem głowice GFB DV+
-
myślałem nad tym, ale chrom wokół szyb zgrywa się z polerowanym frontem felg które obecnie mam... co do sprysków to taki już kupiłem - chciałbym to ogarnąć w wstawić normalne spryski ale nie mogę nigdzie znaleźć zderzaka pod spyski, S-line w wersji z obrysówkami... nie chce wstawiać UE bo wtedy tył będzie z obrysówkami a przód nie...
-
co do kół to zastanawiam się na Rotorami czarnymi 18 i dołożeniu FMIC, obniżać raczej nie będę - pasuje mi tak jak jest...
-
Witam wszystkich, po 4 latach od zakupu wkońcu postanowiłem podzielić się nim na forum -wiem wiem późno.. Auto z silnikiem 2.0 TFSI kod silnika BWT, Tiptronic, Quattro z końcówki produkcji - 2007 rok - wyścigówka to to nie jest ale do jazdy na codzień póki co wystarcza - aczkolwiek następne będzie V8 Co do auta jest w kolorze Ibis White - chłodna biel z czarnym dachem - oklejony folią Satin Black W aucie zostało zrobione: Silnik: Czyszczenie zaworów z nagaru, Wstawiony zawór GFB DV+ - problem z pękającą membraną w seryjnej DVce zażegnany :] Wymienione kompletnie odmy, zawory N75, N80 itp (Ori), Wirus na 250KM i 333Nm - silnik na hamowni trzymał serię 208KM DP od Gregora 2,75 cala, Wymiana rozrządu + łańcuch z napinaczem na wałkach (Ori), Zalany olejem Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40 Zewnątrz: Czarny grill z wersji Black Edition - czekałem na niego ponad miesiąc, zanim ASO sprowadziło go... Żarówki LED w DRL, Kamera cofania, Powłoka Crystal Serum Black - efekt szkła niestety na białym nie robi wrażenia tak jak na ciemnych lakierach ale w słońcu lśni :] Powłoka Hydrofobowa Gtechniq EXOv3, Wypolerowane końcówki wydechu na lustro, Felgi 17 cali MAM RS2 czarne z polerowanym frontem, Opony Goodyear Excellence 235/45R17 Wnętrze: Wymiona kierownica na 3 ramienna S-line z łopatkami, Gałka zmiany biegów + ręczny z S-Line, Wyczyszczone i zaimpregnowana tapicerka skórzana (Colourlock Strong Cleaner) + impregancja (Colourlock), Dekory rybia łuska - wymieniony panel kierowcy po poprzednim właścicielu, Wyczyszczone i zabezpieczene plastiki APC + Gtechniq C6 Dash Matt, Zabezpieczenie dekorów woskiem Zymol Detail
-
mam sedana a co do silników to wydaje mi się, że BWT był dostępny w USA a w Europie BWE ale mogę się mylić - bardziej kumaci w temacie muszę się wypowiedzieć czy są różnice między nimi itp. - wiem natomiast, że wersje USA miały inny odpowietrzenie zbiornika paliwa... co do filmiku niestety nie mam ale na YT czy stronie gregor10 powinieneś coś znaleść
-
hej, posiadam swoją A4 2.0 TFSI w wersji USA z silnikiem BWT z TipTronic z 2007 roku - końcówka produkcji - mam już poprawione wałki - stan sprawdzałem rok temu i praktycznie zero zużycia (przelot aktualny 126 tys). co do olejożerności po ogarnięcu odm ipt. 1 litr starczy mi spokojnie od wymiany do wymiany - rocznie robię około 7-8 tys i pali mi oleju średnio 100-150 ml na 1tys - jeżdżę na LM Synthoil 5W40, auto po programie (256KM, 350NM) . Póki co jestem zadowolony z silnika, w mieście pali mi 11-12 litrów, trasa 8-9 oczywiście wszystko zależy od stylu jazdy.... pozdrawiam
-
jeżeli masz kata to sprawdź czy nie zatkany - miałem podobny objaw - na hamowni auto nie osiągało nawet 180 kucy - winą był właśnie zapchany kat i uszkodzony zawór N75 - elektrozawór turbiny (06F906283F) pozdrawiam
-
miałem to samo u siebie około 2 miesięcy temu - dałem turbo do regeneracji - wymiana korpusu i standardowa regeneracja wirnik itp. - koszt 1200zł - i póki co auto jeździ dobrze - auto mam dłubnięte na 250KM coś około 350Nm... sam zastanawiałem się nad większym turbo K04 lub hybrydę, ale też mam TipTronic to boję się trochę o skrzynię - fajnie byłby mieć moment ponad 400Nm ale nie wiem jak skrzynia to zniesie - czy zaraz nie trzeba będzie jej robić... może ktoś doświadczony wypowie się jak wygląda sprawa żywotności TipTronica (6HP19) przy momencie ~400Nm lub ponad?
-
Krystian, jaki koszt takiego oil catch tanka? Czy po instalacji catch tanka po wyciągnięciu bagnetu silnik pracuje tak samo jak z włożonym? Czytałem na zagranicznych forach i część mówi, że to normalne (jak się ma odmę), że po wyjęciu bagnetu silnik zaczyna nierówno pracować przez lewe powietrze ale czy to faktycznie prawda to nie wiem... pozdrawiam
-
miałem podobny problem z braniem oleju i okazało się, że pękł kanał w pokrywie zaworów - po wymianie pokrywy, odmy i innych dupereli auto bierze około 100-150ml na 1000km więc nie jest źle. Wcześniej na Castrolu 5W30 brał coś około 250ml po zmiane na LM Synthoil HT 5W40 pobór zmalał mimo że auto ma obecnie ~260 kucy... sprawdź dolot czy nie ma tam oleju - jeżeli jest masz pokrywę do wymiany - koszt w ASO 860zł pozdrawiam
-
dodam swoje 5 groszy - miałem podobny problem z ubywaniem płynu chłodniczego - myślałem że to wina króćca - kupiłem go, odstawiłem auto do mechanika i przy okazji chciałem wymienić grill - od tego zaczął - mechanik po rozebraniu przodu dostrzegł, że leci z pompy wody - płyn zbierał się na osłonie silnika, potem przelewał się na osłonę skrzyni i po zebraniu się odpowiedniej ilości ściekał po osłonie skrzyni - krople były za silnikiem więc wszystko wskazywało na króciec a wyszło że to pompa i przy okazji rozrząd do wymiany... co ciekawe rozrząd i pompa były wymieniane 50tys temu.... może się komuś przyda pozdrawiam