
hafas
Pasjonat-
Postów
58 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O hafas

Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B8 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nie ma. Oj specjaliści jakich mało. Pani, chyba "kierownik", stwierdziła że samochód był uderzony i widzi poprawki lakiernicze wokół lamp. Ciekawe bo jeżdżę tym autem od nowości i nic takiego nie miało miejsca. No chyba że u nich w serwisie ktoś coś nabroił i szybko pudrowali syfa. Serwis katastrofa.
-
Ale lipa. Serwis się jakoś wypowiadał. Dla mnie ta chemia to mega sciema. Wymieniałeś te lampy czy trzymają się do tej pory?
-
Koledzy, czy na swoich autach mieliście okazję zaobserwować rdzawy nalot? takie kropeczki, mikro ogniska korozji. Serwis twierdzi że to jest od ścierających się tarcz i klocków hamulcowych, a ja się oabwiam że powłoka lakiernicza może być spierni... Na białym jest widoczne. Nie wiem jak na innych kolorach. Będę wdzięczny za info.
-
Mam podobny problem ale w Allroad-dzie. Już tak mnie to wku... Serwis coś tam smarował, zabezpieczał , ale po jakimś czasie znowu zaczyna trzeszczeć. W drzwiach pasażera z przodu nie ma takich problemów. Może to są jakieś pozrywane klipsy albo coś? Dodam że dzieje się tak od nowości.
-
Witam, czy ktoś z szanownych kolegów miał/ ma taki problem? Na swoich tylnych kloszach zauważyłem mikro pęknięcia. Na powierzchni zewnętrznej nie czuć tych rys/pęknięć pod paznokciem. Pajączki jednak się powoli powiększają i obawiam się, że za jakiś czas lampy zaczną się kruszyć. Serwis Audi Krotoski Cichy ze Szczecina - powiem brzydko - wypiął się na mnie, i stwierdził że używałem złych środków myjących /konserwujących . Jak dla mnie jest to dość dziwne uzasadnienie. Jeśli faktycznie coś by było z chemią z myjni ( zazwyczaj jeżdżę na BP) to według mnie wszystkie lampy zaczęłyby pękać... Możecie proszę coś doradzić co dalej robić z tym fantem? Dodam że auto nie było uszkodzone w żaden mechaniczny sposób. ps. nie polecam tego serwisu... jest tam jeden rozsądny facet, ale reszta...
-
Cześć, Szukam kogoś w Szcz. lub okolicy kto może pomóc w kodowaniu B8. Będę wdzięczny za pomoc. Bartek
-
Cześć, wydaje mi się że już gdzieś o tym czytałem na forum, ale niestety nie mogę odnaleźć... Czy w B8 avant po lifcie można z pilota zamknąć klapę bagażnika? Chodzi o oryginalną fabryczną instalację bez żadnych dodatków. Próbowałem różnych kombinacji na pilocie... i nic. Będę wdzięczny za pomoc/ sugestie. Może to jest opcja do zakodowania? Pozdr. Bartek
-
Automatyczne ZDALNE otwieranie/zamykanie klapy bagażnika (avant)
hafas odpowiedział(a) na Krzysztof102 temat w Audi A4 B6
Cześć, wydaje mi się że już gdzieś o tym czytałem na forum, ale niestety nie mogę odnaleźć... Czy w B8 avant po lifcie można z pilota zamknąć klapę bagażnika? Chodzi o oryginalną fabryczną instalację bez żadnych dodatków. Próbowałem różnych kombinacji na pilocie... i nic. Będę wdzięczny za pomoc/ sugestie. Może to jest opcja do zakodowania? Pozdr. Bartek -
dzieki:)
-
Panowie, a możecie się proszę wypowiedzieć na temat motoru 2.0 TDI 150 KM ? to jest wypust z chyba 2014 roku... Ktoś może wie jakie on nosi oznaczenie? Dzięki.
-
dopłać dopłać chętnie bym to zrobił, ale druga połówka jęczy... że po co itd itp... ehhh kobity a co do gwarancji i serwisu... staram sie myśleć perespektywicznie....gwarancja nie trwa wiecznie, a znając producentów po gwarancji zaczną się jakieś kwatki... święty spokój jest bezcenny
-
Koledzy i Koleżanki, Czy ktoś z Was ujeżdża ten motor? Zastanawiam się nad kupnem allroada 2015 z tym silnikiem i chcialem poznac jego mocne i slabe strony. Będę wdzięczny za opinie. Pozdrawiam. Bartek
-
OFF TOP Czytam i czytam i zaczynam dochodzi do wnioskow ze AUDI to straszne scierwo. Poza idealnym spasowaniem i jakoscia wnetrza....pier....olimy sie z tymi 2.0, 2.7, 3.0 TDI rzezbimy....kombinujemy po gwarancji Gdzie tu jest przewaga dzieki technice??? gdzie? moze przez te dwa lata gwarancji , a potem polaczek na wschodzie musi sie martwic. Jak mnie to wk....! Chyba czas przesiasc sie na jakiegos japonca Sorry za offtop-a.
-
Swietnie:) Dzieki za informacje. Jest wielu mechanikow ktorzy niestety korzystajac z niewiedzy klientow stekaja: Panie...wie pan ile musielismy sie napie.....olic zeby to zdjac?? bite 4 godziny - stad sie wziela ta kwota ( zazwyczaj wysoka). No ale z drugiej strony...za wiedze sie placi - ot taka dygresja.
-
Dolaczam sie do pytania kolegi, czy naprawde trzeba spuszczac srodek i zdejmowac caly kompresor? Nie ma na to jakiegos prostszego patentu? Niestety czeka mnie podobna operacja wymiany - kolko jest luzne i strasznie halasuje.