Skocz do zawartości

maslosky

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maslosky

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maslosky

0

Reputacja

  1. Na początek upewnij się ,że to wahacz puka a później myśl o wymianie wahacza lub kompletu. Nie jest wcale powiedziane ,że wymieniając jeden wahacz nie zrobisz jeszcze np.30tyś. Nie no to oczywiste że najpierw diagnoza, potem leczenie, ale po prostu wiem że jakby już to były wahacze to wymienię komplet, wymieniałem pojedyncze górne 10tys. temu i jeśli to znowu to, to bez sensu płacić 5 razy za robociznę, lepiej raz dobry komplet i mieć z bani.
  2. Panowie/Panie wielka prośba, Czy to może być oryginał w takiej cenie ? Czy raczej podróbka http://atmil.pl/zestaw-wahacze-lemforder-audi-a4-a6-a8-vw-passat-skoda-superb-p-65.html Zamierzam zakupić cały zestaw bo coś stuka z przodu, podpowiedzcie )
  3. Temat może nie ten sam, ale pokrewny... U mnie szarpanie występuje po hamowaniu. Później jest już gładko. Wygląda to tak - auto zimne, hamuje potem dodaje gazu - szarpnięcie. Czasem nawet jak się zatrzymam to on tak jakby zostawał na drugim biegu a kiedy dodam gazu robi "kickdown"... Nie mam pojęcia jak to diagnozować, zanim dojadę do warsztatu auto już rozgrzane więc problem ustępuje...
  4. Byłem w zaprzyjaźnionym warsztacie. Podłączyli do VAGa. Wszedłem w 02-auto trans, basic settings, wpisałem grupę 000 ale po naciśnięciu "GO!" wyświetliło się "Grupa 000 jest niedostępna". Czy to wina oprogramowania ? Próbować w innym warsztacie (takim, co się specjalizuje w Audi) ?
  5. Oznaczenie silnika znajdziesz w bagażniku na naklejce jak podniesiesz podłogę dokumentów nie potrzeba... co do zgrzytania to nie pomogę, bo nie miałem styczności.
  6. Szanowni Użytkownicy, Jeżdżę od ponad roku moim A4 B5 2000r. ARG ze skrzynią EPT (automat, 4 biegi przód). Zaraz po zakupie, czyli w listopadzie ubiegłego roku był zrobiony kompletny rozrząd, pompa cieczy, jakieś drobiazgi (uszczelki) oraz kompletny serwis skrzyni (olej, jakieś uszczelki, cały inwentarz). Przez rok zrobiłem 30tys. km bez najmniejszych problemów. Skrzynia przełącza się bez problemów między trybami, toczy się do przodu jak puszczam hamulec, nie zjeżdża w tył na wzniesieniach. Natomiast ostatnio pojawił się dziwny objaw (od kiedy zaczęły się te mrozy). Kiedy dojeżdżam do skrzyżowania, ronda, z jakiegoś innego powodu puszczam gaz i hamuję sobie silnikiem albo delikatnie podhamowuje, skrzynia tak jakby nie redukowała biegu, a potem kiedy znowu dodaję gazu żeby przyspieszyć na rondzie, zjechać ze skrzyżowania albo coś w tym guście następuje taki jakby "kickdown", auto delikatnie mnie szarpnie do przodu i potem jazda jest znowu płynna. Przełączanie biegów jest płynne (nawet na zimnie), nie ma problemów z mocą, na trasie kickdown działa jak należy. Dodam tylko, że problem ustaje, jak samochód nieco się nagrzeje. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? W jaki sposób najlepiej to diagnozować ?
  7. da radę to sprawdzić bazując na informacjach o aucie czy tylko pod machą fizycznie ? bo jeśli fizycznie to prosiłbym informację gdzie szukać linki A jak myślisz gdzie szukać tej linki? Na pewno w bagażniku :-) EPC na zegarach się wyświetla po włączeniu zapłonu? Jeśli tak to masz full elektrykę ale masz polifta więc na 99.99% tak będzie. Doceniam dowcip ale pod machą A4 jest sporo miejsca jak na mój gust i na pierwszy rzut oka po dodaniu gazu nic się nie "ruszało" więc chciałem dopytać, czy patrzeć pod jakimś konkretnym kątem czy może zdjąć jakąś osłonę... Tak mam EPC po przekręceniu kluczyka. Rozumiem, że to oznacza, że mogę montować sobie tempomacik metodą łatwiejszą, tj. manetka, podłączenie plus kodowanie komputera ? Tylko jaką manetkę kupić ? Taka, jak w przypadku diesel'ów wystarczy, czy jakiejś innej szukać ? P.S. dzięki za dotychczasową pomoc
  8. da radę to sprawdzić bazując na informacjach o aucie czy tylko pod machą fizycznie ? bo jeśli fizycznie to prosiłbym informację gdzie szukać linki
  9. A jeśli chodzi o benzynę z automatyczną skrzynią ? Mam B5 z rocznika 2000 z automatem (4biegi do przodu ), silnik ARG i zastanawiałem się nad montażem tempomatu. Poradzicie coś Panowie ? Warto w ogóle się w to wikłać ?
  10. Witam wszystkich. Po 6 letnim rozbracie z marką AUDI (moje pierwsze autko - AUDI 80 B3 1.8S "babunia") znowu nabyłem perełkę. A4 B5 1.8 125KM sedan z automatyczną skrzynią biegów. Rocznik 2000, autentyczny przebieg : 91500 km Chłopaki w ASO jak byłem na przegląd przed zakupem krzyczeli do siebie "Ty stary chodź zobaczyć jakie AUDI" )) Mam do zrobienia 3 pierdółki : uszczelkę przy przestawiaczu rozrządu, tulejkę wahacza górnego z lewej strony oraz uszczelkę miski olejowej skrzyni biegów. Później zagazuję audiczkę i będę śmigał ) Jeśli ktoś jeździ podobnym w okolicach Zielonej Góry (woj. Lubuskie) to pozdrawiam i do zobaczenia na drogach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...