Skocz do zawartości

artek_bartek

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O artek_bartek

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Coventry

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia artek_bartek

1

Reputacja

  1. Sprzedane bo podobalo sie zlodziejowi i przejechal sie, ale nie daleko bo nie mial prawka (16 lat) czas na tylny naped Pozdrawiam i uciekam na forum BMW
  2. Napinacz i pasek ma rok plyn do wspomagania zalalem nowy przy wymianie pompy i dalej to samo.
  3. oj Ty się znasz 1.9 TDI mają to do siebie, że puszczają olej przez odmę. Kolego Jootem jeśli zdejmiesz rurę od dolotu, i będzie tam trochę oleju (taka mgiełka czarna na ścianach) to niczym się nie przejmuj, w 1.9 TDI to norma. Gorzej będzie jak oleju będzie dużo. Jak auto Ci nie kopci, nie musisz dolewac litra oleju na 1000 km, ma moc to zostaw w spokoju turbo. Dla śiętego spokoju możesz zdjąć rurę dolotową idącą do turbo i poruszać wirnikiem turbiny, jak się nie rusza nadmiernie na boki czy do tyłu i do przodu to wszystko ok. Tak jak kolega POWER KRIS mówi zaślep EGR i będziesz mieć święty spokój. Ja sobie podarowałem robienie OCT wystarczy, że okolice EGR są czyste. EGR to taka niepotrzebna zabawka ekologów, wymyślona po to aby nasze TDI' ki spełniały jakieś tam posrane normy spalin. Jego praca polega na tym, że na wolnych obrotach wrzuca Ci do silnika razem z powietrzem dawkę spalin żeby się dopaliły. Powoduje to w połączeniu z mgiełką olejową pojawienie się nagaru w dolocie a tym samym zmniejszenie jego średnicy. Jednym słowem niepotrzebne gówno, generujące syf w silniku i koszty jak się zepsuje (a robi to bardzo często, wymiana ok 400 zł) Ja nie twierdze ze to na 100% turbo. Jak jest olej tak jak pisales w malych ilosciach na sciankach to fakt nie ma co sie stresowac. Ale jesli odepniesz rure od egr-u i bedzie ciekl olej ciurkiem (a widzialem takie przypadki) to nie pisz mi ze to odma. Tak jak pisales dla sietego spokoju mozna sprawdzic wirnik. Pozdrawiam
  4. Wlasnie to jest to co szukam. Raz mialem okazje, ale z sedana i nie zabardzo chce mi sie bawic z przerabianiem tylnej kanapy
  5. 12-to letnie to raczej nie jest mlode auto. Fakt moze byc i odma i turbo. Ale przyjrzyj sie turbince na poczatek.
  6. Moze i tak, ale ja spotakalem sie z tym dwa razy ze po wymianie turbo suchutko w rurach.
  7. Szukam caly czas jakies ciekawej skorki z boczkami.
  8. Witam. Po paru ciekawych przygodach z autami typu audi a4 b5, vactra c, signum, honda accord ctdi, a3 8l, a3 8p (za male z dzieckiem i dwoma psami), Audi a4 b6 sedan,itp. Wyroslem, doroslem i doszedlem do wniosku, ze koniec zmian i wkladania w nich kaski! Postanowilem ponownie zakupic b6 i tym razem avant.Ogladalem z trzy i wielka masakra. Ale jednak ze zwyklej lokalnej darmowej gazety udalo mi sie kupic od pierwszego wlasciciela po pelnym serwisie audi a kupic taka okazje w Uk graniczy z cudem... Wiec nawet sie nie zastanawialem wiedzac o tym ze dwumassa wali jak w dzwony w kosciele Wyposazenie bylo slabe, typowa seria plusem byl tylko pelny Fis i podswietlanie miejsca na nogi przy otwarciu poszczegolnych drzwi (nie mialem tego w ostatniej b6) Bez dluzszego zastanowiana sie zrobilem szybkiego moda: Kierka trojramienna ze sterowaniem z B7 Tempomat (tu podziekowania dla kolegi z B6 Division Coventry) Rns-E Kompletne przednie zawieszenie LEMFORDER Galka biegow S-line Felgi 17" Led do podswietlenia tablicy Hid xenon. W planach 4x szyby elektrycznie otwierane/zamykane Skorka S-line Drl (wszystko kupione) Gwint Troche wiecej mocy Bi-xenon I pewnie duzo innych ciekawych patentow z s-line i rs4 Dzieki wielkie i pozdrawiam.
  9. Nie bede nic wlewal bo to co pisze kolega to jest srodek do uszczelniana ukladu a wszsytko jest suche. Jedno co jeszcze zauwazylem ze pompa zaczyna wyc i razem z tym zaczyna ciezko chodzic kierka a to sie dzieje przy dluzszym kreceniu np przy parkowaniu auta.
  10. Prawda jest taka, ze nawet zle wyregulwoanae pompki i nawet slabo dokrecone jak sa srawne beda dzialac. Moze faktycznie byla mala podmianka bo nagle wszystkie uszczkodzone?
  11. Rozepnij rure od egr-u i zobacz czy wycieknie czarny olej. Jak tak to sprawdz stan turbo. Najczesciej to wlasnie przez padajace turbo sa takie wycieki.
  12. W mechanice zdarzaja sie naprawde dziwne rzeczy. Lepiej jak zregenerujesz swoje wtryski. A jak chcesz wydac mniej kaski to znajdz uzywane, ale od kogos kto sie tym specjalizuje.
  13. Dobry zamiennikm np firmy Lemforder malo sie rozni od orginalnej czesci,
  14. Co jest odpowiedzialne za utrzymanie skrzyni bez wibracji??? Poduszki a dokladniej te pod silnikiem.... Nie ma co tu wymyslac. Przerobilem A6 i pare passatow z tym problemem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...