Skocz do zawartości

Mat.Bar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mat.Bar

Osiągnięcia Mat.Bar

0

Reputacja

  1. A u mnie natomiast zbiorniczek się rozszczelnił całe szczęście, że najpierw wymieniłem wszystko od układu chłodzenia (pomijając przewody i chłodnice) została tylko uszczelka pod głowica ale cos mnie tknęło by sprawdzić jeszcze zbiorniczek
  2. Silnik 1.9 TDI AFN. Uzupełnię niebawem kiedy bede miał dostęp do neta z platformy PC
  3. Witam Z racji iż nie mogę nigdzie znaleźć... Ten czujnik ciśnienia oraz temperatury powietrza dolotowego znajdujący sie tak jak opisałem w temacie musze czymś zastąpić lub zrobic dla niego gniazdo ponieważ cały układ dolotowy mam z nierdzewnej a wiem ze czujnik musi byc jakies pomysły jak go wbudować ? Brak rur o takiej średnicy... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Serio ? Nikt nie pomoże ? Nikt sie nie borykał z takim problemem ? [emoji24] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Ja mam pytanie; co zrobic lub jak zastąpić czujnik map sensor ? Znajduje sie on miedzy intercoolerem a kolektorem ssącym macie jakies pomysły jak zrobic dla niego miejsce w rurze fi60 ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Dobrze ze tylko na tym sie skończyło Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Miałem podobna przypadłość wymieniłem praktycznie wszystko jesli chodzi o układ chłodzenia, zostały tylko węże oraz chłodnica ale byłem ich pewien wiec to nie były one płyn uciekał a ja juz myślałem ze była to uszczelka pod głowica ale... Wymieniłem zbiorniczek płynu. Okazało sie po zdemontowaniu ze w ogóle nie trzymał ciśnienia sprawdź, to kilka minut roboty a bedziesz wiedział Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Tak jak napisał EMEJCZ jedyne przewody ktore tam masz to przewody od nagrzewnicy. Ja mam znów taki problem ze nie mam w ogóle ciśnienia na wężach. Gubię płyn na zewnątrz, a dolny waż jest zimny. Dzis rozbieram i wymieniam termostat, zobaczymy czy on pomoże. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Dokładnie o coś takiego mi chodziło Czyli nie warto się męczyć ;/
  9. Witam Nigdzie nie mogę znaleźć takiego tematu ;/ Ogólnie zastanawiam się nad instalacją większego intercoolera coś jak FMIC. Problem polega na tym, że chciałbym założyć dolot bodajże od bory. Jest większy oraz ma wyjście po przeciwnej stronie do oryginalnego z a4 b5, przez co mniejsze koszty na połączenie go z intercoolerem. Robił ktoś coś takiego ?
  10. Witam Ja natomiast zastanawiam się czy ktoś się spotkał z ostatnim tłumikiem sportowym do diesla ? interesowało by mnie zrobienie przelotu w 1.9 tdi AFN i ostatni tłumik chciałem założyć sportowy ale do diesla bo ponoć są Ktoś coś wie ?
  11. Wspomne, że mam tempomat w aucie i nie działa tak jak pisze instrukcja, czasami się włączy a czasem nie, jak i również nie działa zwiększanie oraz zmniejszanie prędkości. Więc teraz jestem już prawie pewien, że to może być walnięty czujnik. ---------- Post dopisany 09-06-2014 at 12:48 ---------- Poprzedni post napisany 25-03-2014 at 10:30 ---------- Sprawdziłem i już wszystko jasne Komputer pokazał błąd immobilizera, powodem było użycie kluczyka serwisowego
  12. Sprawdziłem światła stopu i są lecz w 3 świetle brakuje jednej diody/żarówki. Mogłoby to spowodować błąd ?
  13. Aż posprawdzam sobie wszystkie światła z ciekawości
  14. U mnie natomiast pojawiła się po raz pierwszy gdy użyłem kluczyka serwisowego. Auto zapaliłem i po chwili zgasło i tak ze dwa razy, więc musiałem użyć oryginalnego kluczyka lecz gdy przejechałem 20 m wyskoczyła migająca spirala. Od tamtej pory po zapaleniu i kilkunastu sekundach pracy silnika towarzyszy mi błąd Wybieram się na VAG i zobaczymy co wykażę
  15. Zmienię jak już będę ciągnął wszystko tzn.: subwoofer, wzmacniacze, podgrzewanie tylnej kanapy itp, itd Plany są duże i pomalutku są realizowane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...