Skocz do zawartości

mikat1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mikat1

Osiągnięcia mikat1

0

Reputacja

  1. Witam. Czy jesteś w stanie sprawdzić czy są u Ciebie dostępne części do mojej A4 B5 2000r 1.8T 170KM jest to wersja USA kod silnika AWM jakkolwiek szukam po sklepach to zawsze mam problem bo nie mają w bazie takiego silnika.
  2. Ja mam podobnie po wymianie radia na Symphony II nie mam wyświetlanych info z radia na fis i po włączeniu świateł nie podświetlają się klawisze z radia. Dodam że grają mi tylko tylne głośniki. Próbowałem robić to według takiej instrukcji jak znalazłem w necie ale to nic nie dało. Możecie mi coś jeszcze doradzić? Proszę. żeby nie było to cytat z neta: 1. Podlacz Vag do auta za pomoca portu OBD-II. 2. Wlacz zaplon i radio. W Vagu wybierz Radio Controller. 3. Radio pokaze na ekranie "DIAG". 4. Wybierz "Recode Module". Musisz wybrac system pieciu znaków, (które napisalem ponizej). Np. "00007" to jest ustawienie standardowe, które powinno byc ustawione w Twoim aucie, a "00017" to jest system Bose, który najprawdopodobnie masz teraz ustawiony i trzeba go zmienic. 5. Wylacz radio i zaplon oraz rozlacz Vaga. 6. Wlacz radio i zobacz efekty. Rozpiska cyfr kodu: cyfra 1 Country ID (0 = standard) cyfra 2 Sound Coordination (0 = standard) cyfra 3 Number of passive speakers 0 = No passive speakers (Bose) 1 = Front left (Bose with hands-free phone) 2 = Fronts passive, rears active 5 = Passive fronts, non-active rears cyfra 4 Sound System 0 = standard 1 = Bose cyfra 5 Radio Configuration 1 = No CD changer 3 = With CD changer 5 = With secondary display 7 = With CD changer and secondary display Tak wiec u ciebie powinno byc 00007 jesli masz zmieniarke i dodatkowy wyswietlacz lub tez 00003 jesli nie masz wyswietlacza.
  3. Witam. Jak w temacie. Może prefiks nie ten, ale mam w posiadaniu mało spotykany model silnikowy AWM (A4 B5) z automatyczną skrzynią biegów. Podczas przyśpieszania czasami szarpie a jak zahamuję to obroty drastycznie spadają na 2 sekundy nawet do 500. Wyczyściłem przepustnice ale nie mogę zrobić adaptacji jak wpisywałem parametr w VAGu "098" lub '060" (tak przeczytałem na forum) to wyskakuje mi błąd i pojawia się tylko parametr "025" i nic innego się nie dzieje. Postaram się jeszcze dostać do zaworka N75. Odczytałem takie błędy dwa dni pod rząd: 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17887 Podciśnienie,hamulce - uszkodzenie mechaniczne brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16795 Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16839 System kontroli emisji z węglem aktywnym duży upływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17887 Podciśnienie,hamulce - uszkodzenie mechaniczne brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Możecie mi coś doradzić? I czy jestem w stanie to sam zrobić? A jak ktoś coś wie więcej na temat takiego silnika (np. jego słabe i mocne strony) proszę o informację. ---------- Post dopisany 26-10-2013 at 12:59 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 19:59 ---------- ---------- Post dopisany at 13:04 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ---------- Przepustnica i zaworek N75 przeczyszczone. Szarpania przy przyśpieszaniu już nie ma. Denerwuje mnie jeszcze tylko spadanie obrotów poniżej normy (tylko przez chwilę) jak hamuję np. przed skrzyżowaniem. Błędów żadnych nie ma na kompie. Co myślicie? Co jeszcze mogę zrobić, by było wszystko dobrze?
  4. mikat1

    Problem z zaworkiem N75

    Założyłem dzisiaj przeczyszczony zaworek N75 i nowe wężyki. Znaczna poprawa w przyśpieszaniu już nie szarpie. Polecam samemu zrobić operację czyszczenia i samemu sprawdzić czy to to.
  5. mikat1

    Problem z zaworkiem N75

    Dzisiaj też czyściłem ten zaworek i wymieniłem wężyki. Jak wymontowałem prawą lampę, to miałem fajny dostęp do tego zaworka. Zakupiłem 25cm wężyka fi 4mm i podzieliłem go na połowę. Trochę się namęczyłem żeby ten wężyk naciągnąć na zaworek N75 bo tam średnica była chyba na 6mm a na turbinie jest średnica 4mm. Za wężyki i opaski zaciskowe zapłaciłem 17zł. a wymiana nie jest taka trudna (robiłem to pod blokiem) Na zdjęciu jest wymontowany cały dolot do turbo. (mam silnik AWM, ale myślę że będzie u Ciebie podobnie)
  6. mikat1

    test licznika

    Dołączę się do tematu. Czy bez VAGa idzie zrobić test zegarów? I jak?
  7. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem świeży na forum ze śląska, miasto Żory (a widziałem na forum że sporo jest osób z tych rejonów) Jak na razie to zakupiłem Audi A4 B5 1.8T 170KM silnik AWM i mam nadzieję że trochę się nim będę woził.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...