Skocz do zawartości

marcinbieniu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcinbieniu

Osiągnięcia marcinbieniu

0

Reputacja

  1. Kupilem auto z niesprawnymm climatronikiem jak sie pozniej okazalo dorabianym, bylem u elektronika i mowi ze procesor nie wysyla sygnalu do silniczkow sterujacych nawiewami przez co slabo dmucha bo sa przymkniete . Zdecydowalem sie to naprawic co jest praktycznie nieoplacalne na necie tez nic nie znalazlem , pomocy moze ktos ma cos podobnego i wie gdzie to dokupic badz ma takie cos na zbyciu bo narazie jest masakra . Licze na wasza pomoc 1.Panel sterujacy 2.Sterownik i jego numer 3.Kawalek plytki z silniczkami(za panelen mniej wiecej) ---------- Post dopisany 01-05-2014 at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany 29-04-2014 at 22:30 ---------- Nie wierze ze z takiej ilosci ludzi nikt nie ma takiego samego climatronika ...
  2. okazało sie ze smok był zasyfiony po jego wyczyszczeniu wszystko wrocilo do normy , przy wysokich obrotach nie dawal odowiedniego cisnienia przez co zapalala sie kontrolka , narazie chyba po problemie
  3. Kontrolka zapala sie w dwoch przypadkach jak stoje w miescie w korku dosc dlugo takze odpada ze silnik nie dogrzany .drugi przypadek gdy go przekrece na czerwone na obrotomierzu , bylem ostatnio w trasie w kolobrzegu ok600 km w jedna strone i nie zapalila sie ani razu , dopiero dzis jade do mechanika a i oleju nie bierze . Znajomy mi powiedzial ze jak cisnienie bedzie ok to moze to byc czujnik przeciazeniowy ze sie zacina .Dodatkowo mnie zmartwil ze przy zakupie byl wlany tak zwany moto doktor a ja od razu wymienilem olej i sie zaczelo to dziac wiec silnik moze byc juz do bani , jak wroce odmechnika to sie okaze .
  4. obserwuj auto ? mógłbyś określić na co mam zwrócić szczególnie uwagę ?
  5. kontrolka z oleju się zapala po zatrzymaniu dziwny nalot wokół korka na tym plastiku ni jest to tłuste czyli chyba nie olej zresztą jakby się tam dostał ? Proszę o pomoc nie mam zielonego pojęcia auto mam 2 miesiące a zdarzyło się to 3 razy .oczywiście sprawdzałem korek jest dokręcony
  6. jak kupiłem auto miałem podobny objaw , mechanik mówił ze jest ok ale kazałem mu sprawdzić i wyszło na to ze śruba trzymająca wahacze była luźna tak mi to powiedział
  7. elektor zawór par , poszedłem do sklepu nie wiedzieli co to jest , a mechanik powiedział ze pierwsze słyszy , na razie po prostu trzymam 1/3 baku i problem zniknął
  8. mam ten sam problem jednak dodatkowo gdy wskaznik paliwa całkowicie spada i zaswieca sie rezerwa i jest tak dluzsza chwile to pali mi bezpiecznik od pompki co czasami zadusi mi samochod w czasie jazdy . czyl pływak i elektro zawor maja cos wspolnego z tym ze przepala bezpiecznik ? czy ktos ma pomysł co to moze byc ? dzieje sie tak gdy mam mniej paliwa w aucie , jak zatankowalem duzo to sie tez zdarza ale rzadko
  9. marcinbieniu

    Nie odpala

    ok dzięki znalazłem nawet foty , martwi mnie jednak co innego kumpel jeden powiedział ze jak w baku trzymam cały czas paliwo i tylko dolewam to możne zbierać się tam brud który potem się możne dostać do pompy i spowoduje jej uszkodzenie ja wymienię pompę a za kilka dni będzie to samo , myślę czy nie wylać tego całego paliwa i zobaczyć czy rzeczywiście to możne być problemem bo szkoda niepotrzebnie kasy ładować . chodzi o to ze jestem studentem i przed tygodniem dałem auto do mechanika i zapłaciłem 1600zl wiec jestem goły z kasy w dodatku jestem studentem
  10. marcinbieniu

    Nie odpala

    masz może jakieś foty z tej wymiany ? i jaki był koszt tej pompy bo mam dokładnie to samo i nie wiem jak się nastawić finansowo z góry dzięki
  11. Jeśli ktoś nie wie gdzie zborowskie to są to okolice Lublińca ( jest to miasto pomiędzy Częstochowa a Opolem) . Od niedawna jestem dumnym posiadaczem Audi A4 , prędzej posiadałem legendarna Audi 80 także sami wiecie ze przeskok jest dość spory . kupiłem auto okazyjnie , pierwszym problemem od razu przy wracaniu z zakupu powiem to tak porostu przy prędkości ok 160 Km/h zapala się lampka z ABS i mruga kontrolka z wykrzyknikiem nie mam pojęcia co to możne być . Druga prośba nie ogarniam określenia zawieszenie wielowachaczowe to znaczy wiem mniej więcej co to jest ale chciałbym zobaczyć jakiś filmik albo wizualizacje jeśli ktoś znalazł coś takiego będę wdzięczny za link . problem jest z nawiewem dmucha tylko ten przy kierowcy znajomy gada ze to jakiś silniczek i to drogo naprawa wyjdzie ale nie wiem czy mnie naciąga czy serio tak jest ? z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...