-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O abw

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Chorzów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dziekuję, spróbuje.... powiem tak... wszystko wydaje sie w porządku. B1-S1- OK, B1-S2-OK , Kat-OK , nawet w tym kanale 30 jak sie okazało tez ma być tak jak u mnie tzn. 111, 110 To w takim razie skąd błąd 16804
-
Przede wszystkim dlatego, że zaczęło się od tego że co jakiś czas, co 200, 500 a czasem po 1500 km, pojawia się błąd 16804. Ponieważ wiem, że nie koniecznie trzeba bezkrytycznie wierzyć w numery błędów, zajrzałem do sond i tu zastanawia mnie ten brak 1 na trzecim miejscu czyli brak pracy drugiej sondy... Dobrze myślę? Aby jednak potwierdzić lub wykluczyć kondycję katalizatora chciałem przeprowadzić ten test. Check się nie nigdy nie zapalał.
-
Wydaje się, że obie sondy sprawne bo żadnych błędów dotyczących bezpośrednio sond nie ma. Zastanawiam się jednak czy aby sonda za katalizatorem nie jest uszkodzona bo w logach widać, że pracuje ( ten kanał z 3-ma 1 lub 0. Pierwsza sonda prawie cały czas 111 czasem 110 natomiast druga tylko 110. W czasie logowania na 770 próbek tylko 34 razy miała 111
-
Cześć wszystkim, czy mógłby ktoś pociągnąć ten temat bo też właśnie stoję dokładnie z tym samym problemem, też silnik AVJ. Mam dokładnie taka samą sytuację, że nie da się przeprowadzić testu katalizatora. Dzieje się identycznie tak samo jak opisuje kolega "Itor"... Pomoże ktoś?
-
Ile jest wart zdrowy katalizator do 1.8t avj.
abw odpowiedział(a) na Kamil Klimczak temat w Audi A4 B6/B7
Macie jeszcze te katy? -
Pwiedzcie mi koledzy, jak to jest, ze raz w tygodniu, po przejechaniu około 250 - 300 km zapala mi się check i w sterowniku silnika jest błąd ubogiej mieszanki 1 Fault Found: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded podczas gdy korekty długoterminowe w bloku 032 są na poziomie 0,0 - -3,5 ( podkreślam minus 3,5 ) czyli bogato... O co tu może chodzić????? kasuje co tydzień i sytuacja się powtarza. Nikt mi nie pomoże?
-
Cześć Bartek, dziś po 1000 km ciągłej jazdy popatrzyłem do sterownika mojej FSD. Przed wyjazdem było czysto a dzisśjest to: Control Module Part Number: 01J 927 156 CP Component and/or Version: V30 01J 1.8l5VT RdW 2011 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 88888 2 Faults Found: 18031 - Powertrain Data Bus: No Communication P1623 - 35-10 - - - Intermittent 18195 - Back-Up Lamp Signal: Short to Ground P1787 - 35-10 - - - Intermittent Martwić sie juz czy znów olać tak jak poprzednio i nigdy już sie nie powtórzyło? Sorki, miało iść na priv-a a poszło tutaj. Ale to nic, i tak pewnie to przeczytasz...
-
[ALL B6] Świeci się kontrolka od samopoziomowania xenonów
abw odpowiedział(a) na KrzyHo temat w Audi A4 B6/B7
00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Koledzy, mam już dosyć tego ciągłego "pikania" sygnału poziomowania ksenonów. Który bezpiecznik jest od tego układu? Nie mogę na niego trafić. -
[ALL B6] Świeci się kontrolka od samopoziomowania xenonów
abw odpowiedział(a) na KrzyHo temat w Audi A4 B6/B7
Koledzy, mam obnizone zawieszenie, tak już kupiłem. po wymianie rozrządu prawie za każdym razem gdy skręcam w lewo, odzywa się dzwięk i zapala się na krótko kontrolka poziomowania ksenonów.Mam taki licznik zakrętów w lewo.. ha ha Gdy jeżdzę sam zdaża się to tylko przy ostrym zakręcie ale gdy mam pasażerów to już przy każdym, nawet lekkim zakręcie w lewo. Co z tym robić? -
Czy wymieniając amortyzatory na oryginalne trzeba zmieniać wielowachacz?
abw odpowiedział(a) na abw temat w Audi A4 B6/B7
Witaj, Kolego najpierw proponuję sprawdzić z jakim zawieszeniem kupiłeś auto. Zobacz w książce lub we wlepce w bagażniku/ lub pod kanapą czy masz tzw. 1BE (sprężyny -20mm + amory o dłuższym skoku) czy 1BV (sprężyny -20 mm + amory o krótszym skoku). Jeśli zatem masz sport serię i to jeszcze w dobrym stanie to nie wiem czy jest sens wyrzucać kasę. Wiele osób na forum chętnie by się na takie zamieniło No chyba, że ktoś przed Tobą obniżył np. -30 lub -40 to auto może rzeczywiście być zbyt nisko. Najpierw rozpoznaj co masz na aucie a potem na forum znajdziesz pomoc, Pozdrawiam! Mam zawieszenie Quinton Hazell QH LIP SHOCKS DT 542 T-02. Jest bardzo dobrej kondycji. Chętnie i bez obaw zamieniłbym z kims na oryginalne. Te oznaczenia z wlepki w bagażniku mam spisane, wszystkie oznaczenia oryginalnych amortyzatorów oraz spręzyn też mam. Sprężyny już mam, amory chcę kupić ( jakich firm unikać???? ) No i okazało się, że jeszcze stbilizator ale to, jak widziałem w ogłoszeniach, nie jest duży koszt. Tak wygląda samochód obecnie: http://olx.pl/oferta/zawieszenie-amortyzatory-audi-a4-b6-CID5-ID4jAP5.html -
Czy wymieniając amortyzatory na oryginalne trzeba zmieniać wielowachacz?
abw odpowiedział(a) na abw temat w Audi A4 B6/B7
Cześć, jak na zdjęciu obok. Nie weim jak tutaj wkleić większe zdjęcie. Jeśli Cie to interesuje, podaj maila to Ci wyślę duże zdjęcia. -
Czy wymieniając amortyzatory na oryginalne trzeba zmieniać wielowachacz?
abw opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam kolegów, kupiłem samochód z obniżonym zawieszeniem. Nie chcę go choć na stacji kontrolnej wykazuje bardzo dobre parametry. Chcę wrócić do takiego jakie było fabrycznie. Amory i sprężyny wg wlepki można kupić. Ale co z wielowachaczem? Też czeka mnie wymiana? -
na codzień jeżdze zawsze na lpg, to prawda...
-
jak klikniesz "pobierz link" to wszystko chodzi, sorry że tak ale cos sie popieprzyło. Ale na pewno działa. Podpowie ktoś jakieś uwagi?
-
Masz rację, to nie są czasy wtrysku. Moja pomyłka ale tu też coś nie gra bo wg tabeli powinno byc między 6 a 12 a ja mam w porywach nawet 34,5 . Dzisiaj wieczorem podam logi 002+033 i 115+118. dziękuję za zainteresowanie. Logi , o które prosiłeś: http://sendfile.pl/pokaz/408334---TrRs.html http://sendfile.pl/pokaz/408335---g72O.html