Skocz do zawartości

abw

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O abw

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Chorzów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia abw

0

Reputacja

  1. Dziekuję, spróbuje.... powiem tak... wszystko wydaje sie w porządku. B1-S1- OK, B1-S2-OK , Kat-OK , nawet w tym kanale 30 jak sie okazało tez ma być tak jak u mnie tzn. 111, 110 To w takim razie skąd błąd 16804
  2. Przede wszystkim dlatego, że zaczęło się od tego że co jakiś czas, co 200, 500 a czasem po 1500 km, pojawia się błąd 16804. Ponieważ wiem, że nie koniecznie trzeba bezkrytycznie wierzyć w numery błędów, zajrzałem do sond i tu zastanawia mnie ten brak 1 na trzecim miejscu czyli brak pracy drugiej sondy... Dobrze myślę? Aby jednak potwierdzić lub wykluczyć kondycję katalizatora chciałem przeprowadzić ten test. Check się nie nigdy nie zapalał.
  3. Wydaje się, że obie sondy sprawne bo żadnych błędów dotyczących bezpośrednio sond nie ma. Zastanawiam się jednak czy aby sonda za katalizatorem nie jest uszkodzona bo w logach widać, że pracuje ( ten kanał z 3-ma 1 lub 0. Pierwsza sonda prawie cały czas 111 czasem 110 natomiast druga tylko 110. W czasie logowania na 770 próbek tylko 34 razy miała 111
  4. Cześć wszystkim, czy mógłby ktoś pociągnąć ten temat bo też właśnie stoję dokładnie z tym samym problemem, też silnik AVJ. Mam dokładnie taka samą sytuację, że nie da się przeprowadzić testu katalizatora. Dzieje się identycznie tak samo jak opisuje kolega "Itor"... Pomoże ktoś?
  5. abw

    ubogo a bogato?

    Pwiedzcie mi koledzy, jak to jest, ze raz w tygodniu, po przejechaniu około 250 - 300 km zapala mi się check i w sterowniku silnika jest błąd ubogiej mieszanki 1 Fault Found: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded podczas gdy korekty długoterminowe w bloku 032 są na poziomie 0,0 - -3,5 ( podkreślam minus 3,5 ) czyli bogato... O co tu może chodzić????? kasuje co tydzień i sytuacja się powtarza. Nikt mi nie pomoże?
  6. Cześć Bartek, dziś po 1000 km ciągłej jazdy popatrzyłem do sterownika mojej FSD. Przed wyjazdem było czysto a dzisśjest to: Control Module Part Number: 01J 927 156 CP Component and/or Version: V30 01J 1.8l5VT RdW 2011 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 88888 2 Faults Found: 18031 - Powertrain Data Bus: No Communication P1623 - 35-10 - - - Intermittent 18195 - Back-Up Lamp Signal: Short to Ground P1787 - 35-10 - - - Intermittent Martwić sie juz czy znów olać tak jak poprzednio i nigdy już sie nie powtórzyło? Sorki, miało iść na priv-a a poszło tutaj. Ale to nic, i tak pewnie to przeczytasz...
  7. 00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Koledzy, mam już dosyć tego ciągłego "pikania" sygnału poziomowania ksenonów. Który bezpiecznik jest od tego układu? Nie mogę na niego trafić.
  8. Koledzy, mam obnizone zawieszenie, tak już kupiłem. po wymianie rozrządu prawie za każdym razem gdy skręcam w lewo, odzywa się dzwięk i zapala się na krótko kontrolka poziomowania ksenonów.Mam taki licznik zakrętów w lewo.. ha ha Gdy jeżdzę sam zdaża się to tylko przy ostrym zakręcie ale gdy mam pasażerów to już przy każdym, nawet lekkim zakręcie w lewo. Co z tym robić?
  9. Witaj, Kolego najpierw proponuję sprawdzić z jakim zawieszeniem kupiłeś auto. Zobacz w książce lub we wlepce w bagażniku/ lub pod kanapą czy masz tzw. 1BE (sprężyny -20mm + amory o dłuższym skoku) czy 1BV (sprężyny -20 mm + amory o krótszym skoku). Jeśli zatem masz sport serię i to jeszcze w dobrym stanie to nie wiem czy jest sens wyrzucać kasę. Wiele osób na forum chętnie by się na takie zamieniło No chyba, że ktoś przed Tobą obniżył np. -30 lub -40 to auto może rzeczywiście być zbyt nisko. Najpierw rozpoznaj co masz na aucie a potem na forum znajdziesz pomoc, Pozdrawiam! Mam zawieszenie Quinton Hazell QH LIP SHOCKS DT 542 T-02. Jest bardzo dobrej kondycji. Chętnie i bez obaw zamieniłbym z kims na oryginalne. Te oznaczenia z wlepki w bagażniku mam spisane, wszystkie oznaczenia oryginalnych amortyzatorów oraz spręzyn też mam. Sprężyny już mam, amory chcę kupić ( jakich firm unikać???? ) No i okazało się, że jeszcze stbilizator ale to, jak widziałem w ogłoszeniach, nie jest duży koszt. Tak wygląda samochód obecnie: http://olx.pl/oferta/zawieszenie-amortyzatory-audi-a4-b6-CID5-ID4jAP5.html
  10. Cześć, jak na zdjęciu obok. Nie weim jak tutaj wkleić większe zdjęcie. Jeśli Cie to interesuje, podaj maila to Ci wyślę duże zdjęcia.
  11. Witam kolegów, kupiłem samochód z obniżonym zawieszeniem. Nie chcę go choć na stacji kontrolnej wykazuje bardzo dobre parametry. Chcę wrócić do takiego jakie było fabrycznie. Amory i sprężyny wg wlepki można kupić. Ale co z wielowachaczem? Też czeka mnie wymiana?
  12. abw

    Prosba o radę AVJ

    na codzień jeżdze zawsze na lpg, to prawda...
  13. abw

    Prosba o radę AVJ

    jak klikniesz "pobierz link" to wszystko chodzi, sorry że tak ale cos sie popieprzyło. Ale na pewno działa. Podpowie ktoś jakieś uwagi?
  14. abw

    Prosba o radę AVJ

    Masz rację, to nie są czasy wtrysku. Moja pomyłka ale tu też coś nie gra bo wg tabeli powinno byc między 6 a 12 a ja mam w porywach nawet 34,5 . Dzisiaj wieczorem podam logi 002+033 i 115+118. dziękuję za zainteresowanie. Logi , o które prosiłeś: http://sendfile.pl/pokaz/408334---TrRs.html http://sendfile.pl/pokaz/408335---g72O.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...