Jump to content
IGNORED

Prosba o radę AVJ


Recommended Posts

Posted

Koledzy, jeżdżę sobie spokojnie od 2 lat ale ostatnio czasem się silnik zadusi na ułamek sekundy, czasem poszarpie delikatnie, dwa razy zdarzyło się, że zgasł natychmiast po uruchomieniu.

Zrobiłem mu VAG-ine i dostałem dwa błędy, jeden ze sterownika silnika:

1 Fault Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
a drugi ze sterownika gazu:
MAP za wysoki
Po zrobieniu loga przepływki widzę, że podaje dobrą ilośc powietrza ( 119,8 )
Zwróćcie uwagę na chwilowy wzrost czasów wtrysków - to mnie zastanawia. Czy to coś oznacza?
Jakieś wnioski Wam się nasuwają? Powiedzcie co jeszcze sprawdzić zanim wtopię w "fachowca".
Posted (edited)

Zanim wtopisz to zrób reszte kanałów bo masz tylko jeden i nie ma tam czasów wtrysku, na pb oczywiscie, przepływka pokazuje przyzwoicie, zrób 002+033 i 115+118.

Edited by ?ukasz13
Posted

Masz rację, to nie są czasy wtrysku. Moja pomyłka ale tu też coś nie gra bo wg tabeli powinno byc między 6 a 12 a ja mam w porywach nawet 34,5 . Dzisiaj wieczorem podam logi 002+033 i 115+118. dziękuję za zainteresowanie.


Logi , o które prosiłeś:
Posted

Popraw te dwa li ki bo nie chodzą.

Posted

jak klikniesz "pobierz link" to wszystko chodzi, sorry że tak ale cos sie popieprzyło. Ale na pewno działa.


Podpowie ktoś jakieś uwagi?

Posted

Logi sa wporządku, czasy wtrysku jak i przepływka są w normie, doładowanie także jest ok, mysle że Twój problem może wynikać z instalacji lpg, bo nie napisałeś czy gasniecie i szarpanie jest na na lpg czy na pb także.

Posted

na codzień jeżdze zawsze na lpg, to prawda...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...