Jump to content

biggVv

Pasjonat
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About biggVv

Informacje

  • First name
    Wojtek
  • Location
    DL

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No właśnie też mi się zdaje, że nie uda się go ładnie wkomponować w zderzak :/ jest odrobine za szeroki odcinek wydechu od tłumików końcowych do połowy auta jest taki sam jak w 3.0tdi, ale potem chyba już jest inaczej http://tufotki.pl/YSQ6T o ile się nie mylę to z podwójnego przechodzi w pojedynczy, nie pamiętam już dokładnie ja bym ciął raczej bliżej środka, żeby nie zgubić ustawienia fabrycznego wydechów na wieszakach ale to sam zobaczysz, moim zdaniem spawanie "kikutów" tak, żeby ładnie siadło w zderzaku to nie lada wyzwanie - a tak proste spawaneczko i tylko długości pilnujesz
  2. musisz zakładać dokładkę od eski, pasuje p&p http://tufotki.pl/wkTo1 wydech jak najbardziej można założyć, ale szukaj takiego bez klap...jeśli znajdziesz z klapami to nie szkodzi, bylebyś ich nie podłączał (aktywne klapy mają sens tylko w benzynie) też myślę o takim modzie ale ciągle albo brak czasu albo kasy...ostatnio spodobał mi się wydech z RS'a, tylko nie wiem jak to podejdzie do zwyklego zderzaka (w RS jest inny) http://tufotki.pl/0EAiY
  3. autowentyl wyłącza mi się wcześniej niż jest zaprogramowany (20 min) a gaśnie chyba po 5 min :/ - wykluczamy aku jest ok co to moze być?
  4. No to lipton trochę :/ niby bardzo fajna opcja, ale.... kiedyś miałem ASTRE H i tam po wyłączeniu zapłonu i naciśnięciu AUTO na panelu, obieg się włączał na chwilkę (ok 10 minut) dzięki temu np. nigdy nie miałem problemu ze smrodkiem klimy
  5. Cześć Panowie, Pytanko, dlaczego za każdym razem muszę uruchamiać auto-wentylację ręcznie z FIS'a? Nie zapisuje na stałe tej opcji i za kazdym razem musze na nowo odznaczać :/ To norma czy coś zkrewiłem w kodowaniu?
  6. kolego ostatnio kupiłem z allegro gałeczkę tylko tą dużą stan był bardzo ładny , więc chyba najszybciej na allegro coś takiego dostaniesz od tego allegrowicza http://allegro.pl/nawigacja-audi-a4-s4-b6-b7-aisin-rns-e-navigation-i6255860719.html no dzięki serdeczne, kupiłem w POGOTOWIERADIOWE i też są z jarocina (chyba ten sam serwis) i faktycznie stan jak z ASO a cena...sporo ale liczy się dostępność i stan
  7. Koledzy potrzebuję do małej gałki czarnej - jej front (płaska frontowa część z logiem zasilania)... ktoś coś?
  8. królu złoty piękne dzięki i wielkie gratki
  9. super, to już coś wiem czy bez problemu znajdę tą kostkę w gąszczu okablowania na dole słupka? czy to chodzi o tą kostkę, z której z wewnątrz auta wychodzą kable na zewnątrz do drzwi? rozumiem że jest to na pinach, od razu bym prosił info jakie to są piny a finałowe pytanko - jak już wyprowadzę +/- do drzwi do pomarańczowej kostki w module drzwi to gdzie mam się wpiąć? - bo w kostkę wchodzą 2 kabelki idące od luster więc też tam musi być miejsce nag sygnał z fotochrom wewnętrzny....ehhh Panowie litości, wiem jak to się czyta nie bijcie
  10. wydaję mi się że jest to charakterystyczny objaw uwalonej półośki... jeśli nie to to kolejne co można sprawdzić to w jakim stanie jest magiel i wspomaganie ZF wytrzymuje 200kkm i koniec, nie ważne czy jezdzone po niemieckim stole czy naszym pięknym kraju trochę ciekawej lekturki na wolną chwilkę http://zssplus.pl/publikacje/publikacje09.htm
  11. po dwa kabelki od wewnętrznego lusterka fotochrom do zewnętrznych i będzie działać. jam masz wiązki w drzwiach to i tak spore ułatwienie. nie no spoko, ale z lustra wewnątrz idą dwa kabelki, bodajże rozchodzi się o 6ciopinową kostkę, pin 5 i 6 czyli że gdzieś mają swój koniec ale za cholere nie wiem gdzie...zastanawiam się czy do centralnego modułu nie idą i stamtąd dopiero na drzwi w innym kolorze już - inny kolor przewodów jest przy wewnetrznym i inny przy zewnętrznym dlatego taki galimatias mam
  12. ...nie ma takiej możliwości, w B6 bez probl ale w B7 jest to nie realne - jak kolega wcześniej pisał tylko rozklejanie, ale trzeba być bardzo ale to bardzo spokojnym i opanowanym, szczególnie przy rozmontowaniu plastików odbłyśnika/soczewki...wtedy oczom ujrzą się 4 wkręty mocujące ramiona kosza soczewki - czyli jak sam widzisz od frontu
  13. witam, podepnę się jeśli można sytuacja w B7 - mam wew. ori fotochrom, na zew. dołożyłem nowsze (bez czarnych ramek) i ku mojemu zdziwieniu w obudowach było podłączenie p&p,,, od razu miska się ucieszyła że nie będzie rezania (fajnie że w fabryce o tym pomyśleli). ale oczywiście nie banglają miernik nie wskazuje żadnego napięcia no to zaczęło się... okablowanie z lustra idzie do kostki pomarańczowej ale wydaję mi się że dalej już nie wychodzi...czy ktoś może dysponuje wiedzą w zakresie jak to poogarniać? czy celowo nie jest to podłączone z uwagi na zwykłe lustra? za cholere nie wiem jak to ruszyć, proszę o pomoc... ktoś coś?
  14. biggVv

    zapalniczka tunelu

    no włąśnie widziałem fotki wcześniej i tam z przodu są dwa otwory, jakby na montaż śrubami ale za diabła nie widzę tego od strony skrzyni biegów :/ kupiłem nową w ASO i w komplecie jest z całym wsadem, chciałem to wymienić "....Jeśli posiadamy zapalniczkę w standardowej wersji (bez osłony) konieczna będzie jej wymiana – inaczej nie dopasujemy panelu MENU do konsoli. Szufladka jest przykręcana do tunelu od strony wewnętrznej..." :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: dzięki za pomoc! do zamknięcia
×
×
  • Create New...