Skocz do zawartości

Pitrucha1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pitrucha1

Informacje

  • Imię
    Piter
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Pitrucha1

0

Reputacja

  1. Szanowni, Prośba o pomoc & opinie. 3 miesiące temu miałem błąd na sprzęgłach skrzyni biegów którego się nie udało wykasować. Z uwagi na ogrom obowiązków i brak problemów ze skrzynią nie zająłem się rozwiązaniem błędów na czas. Kilka dni temu w trasie auto zaczęło niespodziewania szarpać oraz wyskoczył komunikat „gearbox malfunction – you can continue driving”. Oczywiście szarpało na tyle ze jechać się nie dało już wcale. Na lawecie ściągnąłem auto z trasy z dala od miejsca zamieszkania do serwisu Audi. Tam po analizach wyszło ze ponoć musze wymienić „wał napedowy” w skrzyni razem ze sprzęgłami. Skrzynia z przebiegiem 215 tys. a wiec swoje już przejeździła wiec kto wie co tam jeszcze w niej może wyskoczyć… Czy ktoś wymieniał u siebie takie cudo? Spotkał się z podobnym problemem? Pozdrawiam, P
  2. Pitrucha1

    Przepustnica EGR Wymiana

    Panie kochany, Dowiedz sie co to za zamiennik Mam to samo a nie chce przeplacic
  3. Przyznaje ze liczylem na profezjonalizm warsztatu. Nic nie mowili o wymianie sprzegla razem z dwumasem. To moj pierwszy kontakt z naprawa tej marki, a na forum A4 trafilem juz po fakcie Wczesniej bylem oblatany w nalrawach golfa III i krolowej lawet Laguny II Pozdrawiam, P
  4. Szanowni, Przejrzałem chyba wszystkie tematy i nie znalazłem identycznego przypadku dla B8 stąd zdecydowałem sie na zamieszczenie nowego wątku. Historia: Ściągnąłem A4 z Niemiec (180 przelatane). Podróż pociągiem, przygody etc. Serwisowane na bieżąco. Aktualny przebieg 182 tys. W PL zmieniłem juz dwumasę (bez sprzęgła) i rozrząd (za jednym razem). Po wspomnianych powyżej wymianach zaobserwowałem przy ruszaniu "chrupot" dobiegający i wyczuwalny pod pedałem gazu. Wydaj sie że chrupot zbiega sie ze zmianą biegu (z pierwszego na drugi). Później jest juz wszystko ok. Autko jeździ, nie stuka. Objawy tylko i wyłącznie po odpaleniu i pierwszym ruszaniu. Macie jakieś pomysły co może być powodem? Byc może mistrzowie z warsztatu coś źle złożyli? Pozdrawiam, Piotrek
  5. Jaki koszt? podziel sie kolego. I ile skasowali Cie za wyczyszczenie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...