Skocz do zawartości

grzegum

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzegum

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzegum

0

Reputacja

  1. Czujnik zakupiony, wymieniony......i nastała jasność przy cofaniu:wink:
  2. Dzięki Panowie za sugestie:hi: i utwierdzenie mnie w temacie, że wzór "b" lepiej wygląda. Reasumując: na zimę 16-stki, wzór "b" na lato, natomiast wzór "a" w prezencie dla brata do passata:wink: Temat ZAMKNIĘTY:hi:
  3. Co sądzicie o wyglądzie auta na tych dwóch rodzajach felg??? Muszę się pozbyć jednego kompletu no i mam dylemat........ Pomóżcie mi się zdecydować felga 18'' 9J ET35 opona 225/40/18 a)
  4. Link do wątku w temacie klapy: http://a4-klub.pl/nadwozie-14/automatyczne-zdalne-otwieranie-zamykanie-klapy-bagaznika-avant-304596/index23.html #PRZEMO# w poście #558 dokładnie wszystko opisał. U siebie założony mam zestaw: KROSNO 650N + niebieskie sprężyny SZ 8020.20 x 032 + jedna podkładka
  5. Tempomat musisz wkodować jeszcze w sterowniku silnika (sterownik pewnie był wymieniany). Wchodzisz w ECU, przycisk LOGIN i kodujesz wartość 11463. Po wszystkim wyjdź pozamykaj VAG/VCDS. Wyłącz zapłon. Włącz go ponownie i test czy działa. Co do czujnika biegu wstecznego - podmieniłbym go. Tempomat po kodowaniu odpaliłDzięki Bart-S za zaangażowanie i pomoc!!! Kilka fot z dłubania: Podpięcie tempomatu Światło wsteczne:
  6. z lampki d*pa jak będę miał jakiś wolny cały weekend to to opanuję przepnij przewód z kierunków w wolny pin przekaźnika będzie git No i jest GIT!!! Wszystko działa tak jak należy. DZIĘKI UCHO.77 za zaangażowanie i pomoc!!!
  7. Powalczyłem dziś trochę z autem. Jedną bitwę wygrałem, dwie przegrałem:wink: Rozwiązałem problem palącego się światła stopu, wina leżała po stronie czujnika hamulca,po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy. Pospinałem resztę wg instrukcji z posta#1. no i...: tempomatu brak[mniemam że trzeba chyba coś jeszcze zakodować], światła wstecznego brak[przewód czar/nieb pod pin nr 2 z czujnika, przewód nieb/czerw pod pin nr 1 z czujnika] tutaj podejrzewam tez uwalony czujnik, bo inna opcja nie przychodzi mi do głowy. Powoli zaczynam wątpić w swoje umiejętności:facepalm:
  8. Dzięki za info.!! No schemat GIT:whistling: teraz juz wszystko jasne. Daj znać jeszcze co to tego pinu z lampki. ---------- Post dopisany 21-02-2014 at 15:55 ---------- Poprzedni post napisany 19-02-2014 at 20:57 ---------- Zakończyłem montaż. DLR ok. CLH tymczasowo podpiełem [pin 6,gniazdo b w MCE] pod kierunki. Jednak chyba trzeba zmodyfikować schemat, bo przełącznik CLH działa na odwrót czyli: 0-włączony, 1-wyłączony.
  9. Paweł dobrze podpowiedział Nie doczytałem schematu i pomyliłem czerwono/biały z biało/czerwonym:facepalm:. Podłączyłem tak jak ma być, jednak nie rozwiązało to problemu. Odłączyłem więc całkiem czujnik sprzęgła i dalej bez zmian. Kostka wpięta w czujnik stopu-bez zapłonu działa ok, po zapłonie świeci się stop. Kostka wypięta całkiem-po zapłonie zapala się stop. W sobotę mam mieć drugi czujnik i vcds-a na testy.
  10. Sprzedajesz stare dekory?? szukam pomysłu na moje szare wnętrze.....
  11. Zakupiłem czujnik sprzęgła+wtyczkę i zabrałem się do montażu...... .........i chyba uwaliłem czujnik hamulca:wink: Objawy są nastepujące: po włączeniu zapłonu zapalają się światła stopu, po odpaleniu silnika zaczyna po chwili mrugać kontrolka świec żarowych. W przypadku gdy zapłon nie jest właczony "stop" zachowuje sie normalnie. I jeszcze pytanie: czy w moim przypadku [2.5TDI V6 AYM] również podpinam się pod pin nr 66 w ECU??
  12. No ok. Chyba małe sprostowanie co do kolorów w module......pisałeś że biały kabel podpinasz np. pod górną lampkę.......z instrukcji montażu wynika że "za CLH odpowiada zółty, natomiast na białym pojawia się masa po załączeniu świateł dziennych"...chyba że się mylę Czekam na weekend i info co do pinu z lampki górnej:wink: Dalej nie wiem jak ugryżć temat z włącznikiem DRL+CLH. Został mi jeden przewód biały[pin 7(aktywacja clh)]...pisałeś że trzeba zastosować przekażnik by można wł/wył CLH.. Masz jakiś schemat jak to podłaczyć??
  13. Witam. Dotarły dziś do mnie graty do montażu DRL+CLH. Zestaw jednak różni się trochę od zestawu kolegi ucho77 z początku wątku. Zaczynając od przełącznika DRL+CLH [w kostce w pinie7 biały przewód do aktywacji CLH], kończąc na wiązce modułu [dodatkowe przewody(żółty,czary,biały)]. I mam do WAS teraz kilka pytań, bo nie do końca wiem jak to pospinać: -przełącznik DRL+CLH: gdzie mam podłączyć biały przewód(pin7) by mieć możliwość wyłączenia CLH?, czy CLH też jest sterowany masą? jeśli tak to muszę zakupić drugi przekażnik? -wiązka modułu: czy w moim przypadku przewody koloru czarnego i białego są do czegoś potrzebne?? Moje MCE wersja HIGH.
  14. Bartku..........cierpliwi ponawiają prośbę o pomoc:wink:
  15. grzegum

    Spot Zielona Góra

    Montujcie jakiś termin. Mimo, że z lubuskiego to kawałek do ZG mam, ale postaram się zjawić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...