Skocz do zawartości

IMS80

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O IMS80

Osiągnięcia IMS80

0

Reputacja

  1. uszczelke juz mam kupiona tylko sie wlasnie nad tym silikonem zastanawialem czy nie trzeba gdzies po rogach czy cos takiego posmarowac. Dzieki za odpowiedz
  2. Witam, jak w temacie przymierzam sie do wymiany tej uszczelki i mam pytanko czy powinienem uzyc silikonu przy skladaniu z nowa uszczelka czy sama uszczelka wystarczy?
  3. Ta ktora wyciagnelem byla firmy Lucas wiec chyba nie najgorszej. Chyba ze jakas uzywke wsadzil.
  4. Witam, mialem podobny problem u siebie. Silnik przewaznie z rana na zimnym chodzil jak traktor, nie rowne obroty, mialem wrazenie ze chodzi jak by na trzech cylindrach albo jak by go zalewalo bo bylo czuc zapach benzyny. Jak zlapal troche temp to mu przechodzilo ale po pewnym czasie znowu spadek mocy-brak sily i nierowne obroty. Troche poszperalem na internecie i znalazlem ten artykul (http://www.justanswer.com/uk-car/65re1-audi-a4-audi-a4-1-6-petrol-yr2000-102kmiles-timing-belt-done.html) z ktorego to wynikalo ze mam uszkodzony czojnik ETC czyli czojnik temp. plynu chlodzacego ktory wysyla info do ECU/komputera (zla mieszanka paliwo powietrze przez zle otwarcie przepustnicy czy cos takiego). Znalazlem kolejny artykul gdzie takowy czujnik sie znajduje (AudiWorld Tech Articles) i pojechalem kupic nowy (24 euro:shock3:) Ucieszony ze znalazlem przyczyne moich problemow bo objawy podobne i wskaznik temp tez mi nie dochodzil do 90stopni, wymienilem i d..a, to samo Na szczescie przyjechal brat z pomoca i po osluchania kulejacego silnika zaczal od sprawdzenia wtryskiwaczy, sciagal kostki z kazdego i wyszlo ze 2 i 3 cylindry nie pracuja. Szybki test poprzez zamiane miejscami i okazuje sie ze wtryskiwacze pracuja tylko iskry nie ma na tych dwoch cylindrach. Jednak swiece, kable i kopulka byly wymienione na nowe wiec dalsza chwila glowkowania i wyszlo ze wtyczka elektryczna ktora jest zalozona na kopulke musiala miec zasniedziale styki bo po jej zdjeciu i zalozeniu, uwaga w tym miejscu slychac famfary tada, dziala wszystko jak trzeba, silnik pracuje rowno i wszystko gra i tanczy:banan:. Mam nadzieje ze komus sie przyda ten krotki opis i stronki ktore wyszperalem w googlach. Pozdrawiam Zdjecie silnika w mojej besti ---------- Post dopisany 06-12-2013 at 02:43 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2013 at 23:18 ---------- Hej, Jednak ten taniec troche za wczesnie odstawilem bo jak sie okazalo to problem nastepnego dnia powrocil. Caly czas mnie ta wtyczka zwodzila bo jak silnik zaczynal mi kulec to nia troche poruszalem i wracalo do normy. Jednak ostatnio juz ruszanie wtyka nie pomagalo wiec zdecydowalem sie na zakup nowej cewki mimo tego ze poprzedni wlasciciel podobna ja wymienial w kwietniu. Wymienilem cewke i jest teraz ok. I tu mam takie pytanko do kolegow. Czy jest mozliwosc ze ta cewka moze przez jakas wade innego podzesolu dostawac np zle napiecie i po pewnym czasie ta mi tez wysiadzie? Zastanawia mnie to wlasnie ze jezeli faktycznie poprzedni wlasciciel wymienial ja w kwietniu to chyba nie powinna ona tak szybko sie popsuc. Moze koles wiedzial ze jest taki problem i dlatego pogonil maszyne, bo w sumie jak ja kupilem to trzy dni jezdzilem bez zadnych problemow. Jak macie jakas opinnie na ten temat to chetnie poslucham. aha i jeszcze dodam ze chyba juz gorszego dostepu do tej cewki to nie mogli wymyslec schowana gleboko z tylu za silnikiem i dodatkowo przykryta przepustnica ktora trzeba bylo demontowac. Porazka Pozdro
  5. Witam wszystkich a4kowiczow, jestem nowym wlascicielem takowego pojazdu i odrazu z problemem, na szczescie juz rozwiazanym. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...