Skocz do zawartości

windigo35

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O windigo35

Osiągnięcia windigo35

0

Reputacja

  1. Filtr paliwa wymieniony. Zdjąłem wężyk od grzybka EGR i zaślepiłem śrubką. Znaczna poprawa, zauważyłem też że wokół EGR było dużo oleju. Jutro będę czyścił EGR i zobaczymy. Nie znika jeszcze falowanie silnika. Co to może być?
  2. Witam Podepnę się pod temat bo nie chce zakładać nowego posta. Proszę o analizę logów w audi a4 b6. Problem z autem jest taki, że traci moc. Przy każdej zmianie biegów auto szarpie( w szczególności z 1 na 2 i 2 na 3), nie mogę normalnie puścić sprzęgła bo auto gaśnie. Przy niższych temperaturach szarpanie było mocniejsze. Drugim objawem jest brak mocy, auto zaczyna "ciągnąć" dopiero przy 2 tyś. obrotów. Podpinałem pod VAG ale niestety nic nie pokazał. Problemem też jest falowanie silnika. Wrzucam logi i proszę o pomoc. Dynamiczne BS: grupa 003 i 011 http://vaglog.pl/log_237429.html http://vaglog.pl/log_237428.html Statyczne w grupie Basic Setting: http://vaglog.pl/log_237430.html http://vaglog.pl/log_237431.html http://vaglog.pl/log_237432.html Statyczne normalne: http://vaglog.pl/log_237433.html http://vaglog.pl/log_237434.html http://vaglog.pl/log_237435.html Dodam tylko,że 4 miesiące temu miałem podobny objaw bez falowania silnika i przyczyną była turbina. Została wymieniona zmienna geometria i grucha podciśnienia ale jak widać problem powrócił. Logi robiłem na 3 biegu a autko to a4 b6 1.9TDI 130KM. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  3. Podepnę się pod temat Od ponad trzech tygodni moje audi cierpi na brak mocy i szarpanie przy ruszaniu. Za każdym razem gdy odpalam silnik i ruszam to szarpie przy zmianie biegów, szarpanie jest mocniejsze gdy temperatura jest poniżej zera. Jeśli chodzi o moc to można powiedzieć ze samochód "ciągnie" dopiero po przekroczeniu 2 tys. Po odłączeniu przepływki szarpanie ustaje a z mocą jest bez zmian. Po podłączeniu samochodu pod komputer nie wykrywa żadnych błędów. Będąc u mechanika powiedział mi że to turbina (zapieczone łopatki) ale turbinę wyciągnąłem zawiozłem do specjalisty i powiedział że turbina jest dobra. Czytając trochę na forum dowiedziałem się że jedną z przyczyn może być zawór N75 ale niestety to nie było to ( przekładałem zawór od innych samochodów dwa razy). Zamieniałem też akumulator podciśnienia i przepływkę. Sprawdzałem też piny w wtyczce od przepływki i nic. W środę chcę kupić i wymienić przewody podciśnieniowe (jakie powinny być średnice przewodów?). Czytałem też że przyczyną może być filtr paliwa ale nie wiem ile w tym prawdy. Bardzo proszę wszystkich forumowiczów o pomoc kto miał podobny problem lub wie jak temu zaradzić.
  4. Witam wszystkich Od dłuższego czasu zauważyłem duży spadek mocy w swojej audi. Autko zaczyna nienaturalnie przyśpieszać powyżej 3tyś. Byłem ostatnio u mechanika który kiedyś pracował w serwisie, podłączył vag i stwierdził że jest to wina zmiennej geometrii turbiny. Jestem laikiem w tych sprawach dlatego mam kilka pytań. A mianowicie czy to faktycznie wina tej zmiennej geometrii, czy tylko mi tak mówił a wystarczy może tylko wyczyścić turbine? Czy może lepiej zainwestować w turbine po regeneracji? Byłem u niego na warsztacie i nie zauważyłem specjalnego sprzętu do ustawiania tej zmiennej. Nie znam się dlatego proszę o pomoc Dodam tylko że nie robiłem logów.
  5. Witam wszystkich Od dłuższego czasu zauważyłem duży spadek mocy w swojej audi. Autko zaczyna nienaturalnie przyśpieszać powyżej 3tyś. Byłem ostatnio u mechanika który kiedyś pracował w serwisie, podłączył vag i stwierdził że jest to wina zmiennej geometrii turbiny. Jestem laikiem w tych sprawach dlatego mam kilka pytań. A mianowicie czy to faktycznie wina tej zmiennej geometrii, czy tylko mi tak mówił a wystarczy może tylko wyczyścić turbine? Czy może lepiej zainwestować w turbine po regeneracji? Byłem u niego na warsztacie i nie zauważyłem specjalnego sprzętu do ustawiania tej zmiennej. Nie znam się dlatego proszę o pomoc Dodam tylko że nie robiłem logów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...