arci310 Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Witam mam problem z audi 1,8 brakuje jej mocy a mianowicie np na 2 biegu przy wcisnieciu dzwigni gazu prawie do konca jest moment gdy auto wogule nie ciagnie jakby dziura w mocy dopiero po jakims czasie na wyzszych obrotach zaczyna sie zbierac mialem inne samochody i czegos takiego nie bylo tym bardziej na 2 biegu powinna sie zbierac lepiej co to moze byc ????? dodam ze w aucie tez jest cos z zaworami moze to przez to bardzo glosno chalasuje terkota jak diesel wzrasta wraz z rozgrzaniem silnika puka glosniej mozliwe ze to to ma wplyw na moc silnika
312MC Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 A może kolego wraz ze wzrostem temperatury rozgrzewa sie olej i co za tym idzie rozrzedza sie i słychać pukanie panewki. Jeżeli chodzi o zawory to nie pamietam czy one sa na chydraulice czy na mechnice bo możliwe ze szklanki ci nie domagają ale to na moc raczej wpływu nie bedzie miało. Sprawdz sobie przepustnice, czójnik przepustnicy. A być moze cewka ci umiera i nie daje wystarczającej ilości prądu na swiece. Było u mnie nie dawno A3 którego właściciel skarzył sie ze auto mu faluje nie raz i nie ma mocy. Nowe świece, kable i cewka rozwiązały problem.
arci310 Opublikowano 4 Września 2010 Autor Opublikowano 4 Września 2010 mierzone bylo cisnienie silnika niby jest ok 12,1 bodajze na kazdym tloku moj silnik ma 125 koni dalem kiedys kumplowi autko i mowi ze jego silnik 1,6 chyba 115 koni ma lepszego kopa nie wiem co z tym autem jest nie tak ze tak slaby jest nie zbiera sie tak jak powinno po wcisnieciu gazu odrazu nie zbiera sie dopiero puzniej jest taki moment jakby wogule sily nie mial
312MC Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 to może poprostu masz takie odczcia...znajdz kogos kto ma identyczne auto jak ty i sie przejedz...dla mnie moje 2.6 tez zamulało...do czasu az nie złapałem na swiatłach we wrocławiu innej 2.6 i chłopaczek przez całe misto nie dał mi rady
arci310 Opublikowano 4 Września 2010 Autor Opublikowano 4 Września 2010 mozliwe ze to tylko odczucia ze tak te audiki maja nie wiem mialem golfa 1,8 90 KM szedl jak pocisk na 2 biegu czegos takiego nie bylo jak braku mocy a w tej audi jest takie cos jakby po wcisnieciu gazu dlawila sie
312MC Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 no nie mów ze Golf 1.8 90KM szedł jak pocisk Tak jak mówiłem wcześniej sprawdz przepustnice, świece, kable, cewke. Bo po tym co mówisz to problem może leżeć w tych okolicach.
wojtek26 Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Zrób logi dynamiczne i bedzie wiadomo co sie dzieje. Nie porównuj Golfa 90KM z A4 bo jest zbyt duza róznica w masie
Labiel Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Tak jak wojtek mówi - logi. Po za tym sprawdź ciśnienie oleju. Nikt nie zwrócił uwagi na stukanie a to nie jest zbyt dobry objaw. Regulatory oczywiście są hydrauliczne i nie zgodzę się że nie mają wpływu na moc. Przecież za ich pośrednictwem otwierane są zawory. Jeśli będę już mocno niedomagać zawory nie będą się w pełni otwierać, oraz nie w takim czasie jak powinny co ma wpływ na pracę i osiągi silnika.
arci310 Opublikowano 4 Września 2010 Autor Opublikowano 4 Września 2010 tez mi sie tak wydaje ze cos pod pokrywa zaworow chalasuje bardzo glosno nie rozbieralem tego ale jak sie rogrzeje to chalas jest mocniejszy taki metaliczny dzwiek kiedys po przejechaniu 200km po ponownym odpaleniu silnik na ulamek sekundy tak jakby nie palil na wszystkie gary ale to tylko chwile zas ustalo
adam3009 Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Jeżeli mówimy o spalaniu to dobrze byłoby sprawdzić świece roboty niewiele a ''swieca prawdę ci powie'' nawiązuję do świec bo w moim przypadku wymieniłem profilaktycznie i nie spodziewałem się że nastąpi aż taka poprawa. Ale z moich odczuć wnioskuję że ADR ma buta ale w granicach 3000-4000 obr
Labiel Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Ale z moich odczuć wnioskuję że ADR ma buta ale w granicach 3000-4000 obr Nie tylko z twoich odczuć. Wystarczy spojrzeć na krzywą momentu obrotowego. W granicach od 3,5 do 4,5 z tego co pamiętam jest maks moment obrotowy więc wtedy odczuwa się najbardziej "wciskanie" w fotel.
Xsystoff Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Jeżeli chodzi o zawory to nie pamietam czy one sa na chydraulice czy na mechnice bo możliwe ze szklanki ci nie domagają ale to na moc raczej wpływu nie bedzie miało. Hydraulika i ma bardzo duzy wplyw na moc. Otoz kolego jak szklanki stukaja bo... sie nie zamykaja do konca, a wiesz co sie dzieje jak sie nie zamykaja do konca? Mocy ni ma. Na uszkodzonych dwoch szklankach z szesnastu moje poprzednie auto wyplulo 87 koni ze 101 seryjne, po wymianie wszystko wrocilo do normy. Co ciekawe niuton byl w serii ale auto nie mialo wogole gory. ADR szalu nie robi ale na litosc to ma 125hp, 35 wiecej niz golf, ktory tez jakis wybitnie lekki nie jest, to stare cos (1.8 90) przy ADR`e wogole nie jedzie, wiem bo jezdzilem ;] Dol ma tylko fajny jak to 8v. Masz cos uszkodzone, zdrowe 20v powinno zaczynac ciagnac w okolicach 3500rpm do praktycznie odcinki.
rafi_a4 Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Jeżeli chodzi o zawory to nie pamietam czy one sa na chydraulice czy na mechnice bo możliwe ze szklanki ci nie domagają ale to na moc raczej wpływu nie bedzie miało. Hydraulika i ma bardzo duzy wplyw na moc. Otoz kolego jak szklanki stukaja bo... sie nie zamykaja do konca, a wiesz co sie dzieje jak sie nie zamykaja do konca? Mocy ni ma. Na uszkodzonych dwoch szklankach z szesnastu moje poprzednie auto wyplulo 87 koni ze 101 seryjne, po wymianie wszystko wrocilo do normy. Co ciekawe niuton byl w serii ale auto nie mialo wogole gory. ADR szalu nie robi ale na litosc to ma 125hp, 35 wiecej niz golf, ktory tez jakis wybitnie lekki nie jest, to stare cos (1.8 90) przy ADR`e wogole nie jedzie, wiem bo jezdzilem ;] Dol ma tylko fajny jak to 8v. Masz cos uszkodzone, zdrowe 20v powinno zaczynac ciagnac w okolicach 3500rpm do praktycznie odcinki. zgodze sie z kolega zdrowe 1.8 ciagnie do odcinki bo mialem takie poprzednio i faktycznie efekt przyspieszenia czuc bylo powyzej 4000obr. na pasie w koronowie bez problemu 180km/h na 4 biegu. podjedz na nasze spoty kuj-pom moze cos tam zaradzimy pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się