Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Passat AWX - Program Tune-Up


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmiany w aucie rozpoczęły się od zabudowy audio, a teraz przeszedł czas na silnik.

Programik został wykonany w Tune-up Gdansk. Miał byc narazie delikatny i jest :>

W przyszłości jak stan portfela pozwoli :cool1: planuje wymienic hamulce na 320mm oraz szarpnąć sie na 190KM

wykresik ponizej

d6fq9.jpg

Opublikowano

Trochę dziwnie że na seryjnym turbo zrobili Ci górę kosztem dołu ??

Opublikowano

Trochę dziwnie że na seryjnym turbo zrobili Ci górę kosztem dołu ??

Wyjasnij co przez to rozumiesz :)?

Opublikowano

Trochę dziwnie że na seryjnym turbo zrobili Ci górę kosztem dołu ??

Wyjasnij co przez to rozumiesz :)?

tez chcialbym to wiedzieć :>

Opublikowano

za***ista seria 150ps :good:

Opublikowano

za***ista seria 150ps :good:

auto kupione bylo jak miało 37tys przebiegu :) a co najważniejsze pewny

teraz ma 135tys. moze dlatego :decayed: ...a mogła byc A4 :mysli: lepiej wyposażona z wiekszym przebiegiem (dużo wiekszym) :)

na auto dla ludu nie narzekam takie male OT :)

Opublikowano

wiesz a4 to a4 :) ale silnik ten sam to chyba dlugo jezdziles bez chipa...

Opublikowano

Widać na wykresie że na obecnym programie turbo wstaje gorzej niż na seryjnym sofcie ( znaczy na poprzednim bo aż w taką serię to nie wierzę :gwizdanie: ) Wkładając większe turbo z zasady będziesz miał gorszy dół bo ciężej napompować większe turbo przynajmniej w 1.9TDI. Także uważam że przebieg wykresu powinien być lepszy przynajmniej do tych 2000 tyś/obr ( nie widzę skali ale na oko to 2000 tys/obr )

Opublikowano

Rogass ktos madry kiedys napisal ze niemadry ma najwiecej do gadania ....

Auto bylo seryjne i podwazanie tego wyniku osmiesza Ciebie....

A co do dolu...to jak bys posiedzial i poczytal o silnikach TDI to byl uslyszal o overbooscie ktory czesto jest zmora przy lekko przycietych kierownicach spalin. Dlatego tez w ww aucie przygasilem turbine na samym dole sterowanien N75 by jak juz dostanie cugu nie pompowala 1.6bara...a tyle co powinna....

W rzeczywistosci dol zostal na tym samym poziomie, niestety hamownia inercyjna nie spompuje tak szybko turbiny jak ja wykastruje na mapce sterowania.

Owszem moglbym nawet podniesc dol o wiele wiecej i pewnie na papierku przebiegi byly by ladniejsze niestety skutkowalo by to przy ok 2000-2200obr na drodze spoooorymi overboostami.

Wiec jak jest lepiej? By papierek mial ladne kreski czy by bylo bezpiecznie i z glowa?

Czy wystarczajaco wyjasnilem ten "slabszy" (cale 6NM) dol?

Opublikowano

Jaśniej juz nie może być :wink4:

....papier wszystko przyjmie :gwizdanie:

Po wgraniu nowej mapki odbyła sie jazda próbna i wszystko było ok.

Ale Robert??? .... mało, mało :kox: :kox:

Jak wygospodaruje dluzsza chwilke to sie wybiore do gdanska :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...