Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Dziwne objawy przyśpieszania + filmik


ArkadiuS

Rekomendowane odpowiedzi

dziś jadąc poza miastem zauważyłem dziwną przypadłość tzn. przy wciśniętym pedale gazu do podłogi (akurat jechałem na IV biegu) w przedziale od 3000 do 4000obr/min auto przestało przyśpieszać w "ruchu jednostajnie zmiennym" tzn obroty się zwiększają, a auto jakby traciło trakcje i się uślizgiwało. Nie miałem czasu (tj. dobrej prostej) aby dłużej testować, ale dzieje się to na 3 i 4 biegu w zakresie obrotów jak napisałem wyżej.......O co tu chodzi? :mysli:

ps: jeśli to zły dział to do przeniesienia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyżby sprzęgło puszczało... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

objawy są podobne.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już tak ślizga sprzęgło to raczej nic mu nie pomoże... :confused4: :confused4: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na 1 i 2 biegu też masz takie objawy?

nie zauważyłem. Ale z ciekawości przejechałem się na wyłączonym ESP i objaw zamienił się na delikatne skakanie (rwanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to sprzęglo. Jak zaczął szarpać to dwumas zaczyna odmawiać posłuszeństwa bo sprzęglo jest już słabe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze nagraj filmik i pokaz jak to wyglada,znaczy nagraj film obrotomierza,ja tak zrobilem jak mi sie slizgalo i wrzucilem na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze nagraj filmik i pokaz jak to wyglada,znaczy nagraj film obrotomierza,ja tak zrobilem jak mi sie slizgalo i wrzucilem na forum

będę dziś wracał z pracy to możne mi się uda nagrać.[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2010, 19:15_________________________________________________Zrobiłem ok 15 przejazdów i wnioski, że "ślizganie" obrotów miałem 2x.Stąd nie udało mi się nagrać lepszego filmiku (sorry za jakość)

Powyżej 3000obr widoczny jest "uślizg". Wskazówka pod 4000obr lekko wraca :mysli: (przejazd na 3cim biegu, gaz w podłogę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie sprzęgło... Przy ilu obr. masz max. Nm??

3293obr i wtedy zaczyna się ślizgać

ale na mniejszych biegach powinno być to też widoczne, dziwne trochę :mysli:

na niższych biegach nie zauważyłem tego :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale na mniejszych biegach powinno być to też widoczne, dziwne trochę :mysli:

miałeś kiedyś 400Nm w manualu- ośce?

Pewnie na jedynce i dwójce też lekko ślizga tylko Arkadius nie jest w stanie tego wyłapać bo nie wiadomo czy to koła ślizgają czy sprzęgło. Ja miałem to samo. Na jedynce jak depniesz to obroty tak szybko wzrastają że cięzko to wyczuć, ponieważ szprzęgło nie ślizga się całkowicie. U mnie sprzęgło ewidentnie ślizgało na 3 biegu- na jedynce i dwójce rzadko- a może inaczej- cięzko było wyczuć czy to już sprzęglo ślizga czy jeszcze koła. Na trójce natomiast przy 2500obr. (wtedy mam duzy wzrost momentu) obroty skakały na 3500 i wracały po chwili na 3000obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale na mniejszych biegach powinno być to też widoczne, dziwne trochę :mysli:

miałeś kiedyś 400Nm w manualu- ośce?

Pewnie na jedynce i dwójce też lekko ślizga tylko Arkadius nie jest w stanie tego wyłapać bo nie wiadomo czy to koła ślizgają czy sprzęgło. Ja miałem to samo. Na jedynce jak depniesz to obroty tak szybko wzrastają że cięzko to wyczuć, ponieważ szprzęgło nie ślizga się całkowicie. U mnie sprzęgło ewidentnie ślizgało na 3 biegu- na jedynce i dwójce rzadko- a może inaczej- cięzko było wyczuć czy to już sprzęglo ślizga czy jeszcze koła. Na trójce natomiast przy 2500obr. (wtedy mam duzy wzrost momentu) obroty skakały na 3500 i wracały po chwili na 3000obr

nie miałem tylko 310 :tongue4:

w sumie 1,2 a czasem i 3 koła się ślizgają :wink4:

masz racje :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też obstawiam że sprzęgło :kwasny: Arek jak coś ustalisz konkretnie to daj znać ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale na mniejszych biegach powinno być to też widoczne, dziwne trochę :mysli:

miałeś kiedyś 400Nm w manualu- ośce?

Pewnie na jedynce i dwójce też lekko ślizga tylko Arkadius nie jest w stanie tego wyłapać bo nie wiadomo czy to koła ślizgają czy sprzęgło. Ja miałem to samo. Na jedynce jak depniesz to obroty tak szybko wzrastają że cięzko to wyczuć, ponieważ szprzęgło nie ślizga się całkowicie. U mnie sprzęgło ewidentnie ślizgało na 3 biegu- na jedynce i dwójce rzadko- a może inaczej- cięzko było wyczuć czy to już sprzęglo ślizga czy jeszcze koła. Na trójce natomiast przy 2500obr. (wtedy mam duzy wzrost momentu) obroty skakały na 3500 i wracały po chwili na 3000obr

nie miałem tylko 310 :tongue4:

w sumie 1,2 a czasem i 3 koła się ślizgają :wink4:

masz racje :notworthy:

tak jak napisał siemian....1 i 2 bieg nie wyczujesz gdyż obroty szybko się kręcą, a nie jesteś w stanie stwierdzić czy koła Ci boksują czy sprzęgło się ślizga. Jak na tą chwilę ślizgające się sprzęgło to u mnie sporadyczny przypadek (objawy zaczęły się od wczoraj). Jak się już nie da jeździć to do wymiany. Jeśli dwumas będzie w kiepskim stanie to w komplecie ze sprzęgłem wymienię go na jednomasa jak zrobił to siemian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też obstawiam że sprzęgło się ślizga, po obejrzeniu filmiku jestem prawie pewny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na marginesie to nie miałbym nic przeciwko jakby tak zapitalał w przedziale obrotów kiedy się sprzęgło ślizga :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...