Arczi1977 Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Witam wszystkich Prosze o ocene stanu pompowtryskow, chodzi mi głownie o 4 pompowtrysk, dodam ze auto ma przejechane 252tys Group A: '001 Engine speed Injected quantity Spec, Inj, duration Coolant temp TIME 790-870 3,0-9,0 3-8 °Ck, 80-110°C STAMP /min mg/R CF °C 0,95 882 5,2 6,6 91,8 2,39 882 4,9 7,1 91,8 3,83 882 5,2 7,1 91,8 5,27 882 5,2 6,6 91,8 6,71 882 4,9 6,6 91,8 8,13 882 4,9 6,6 91,8 9,57 882 5,2 6,6 91,8 11,01 882 4,9 6,6 91,8 12,45 882 4,9 7,1 91,8 13,89 882 4,9 6,6 91,8 15,33 882 5,2 7,1 91,8 16,77 1092 0 3,6 91,8 18,21 882 5,2 6,6 91,8 19,65 882 7,1 7,1 91,8 21,09 882 5,2 6,6 91,8 22,53 882 4,7 6,6 91,8 23,97 882 5,2 6,6 91,8 25,41 882 5,2 6,6 91,8 26,85 882 4,9 7,1 91,8 28,29 882 4,9 6,6 91,8 29,73 882 4,9 7,1 91,8 31,17 882 5,2 6,6 91,8 32,61 882 5,2 6,6 91,8 34,05 882 5,2 6,6 91,8 35,49 882 5,2 6,6 91,8 Group B: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H STAMP mg/R mg/R mg/R mg/R 1,43 -0,56 -0,56 -0,05 1,18 2,87 -0,59 -0,56 0 1,15 4,31 -0,59 -0,56 0 1,15 5,75 -0,61 -0,59 0 1,15 7,19 -0,61 -0,54 0 1,15 8,61 -0,64 -0,52 0 1,15 10,05 -0,64 -0,54 -0,02 1,2 11,49 -0,61 -0,59 -0,05 1,22 12,93 -0,56 -0,61 -0,09 1,25 14,37 -0,56 -0,59 -0,07 1,22 15,81 -0,61 -0,59 -0,07 1,22 17,25 -0,59 -0,56 -0,02 1,2 18,69 -0,56 -0,59 -0,07 1,18 20,13 -0,59 -0,56 -0,07 1,2 21,57 -0,59 -0,45 -0,12 1,15 23,01 -0,61 -0,4 -0,14 1,11 24,45 -0,59 -0,4 -0,14 1,13 25,89 -0,59 -0,4 -0,12 1,11 27,33 -0,59 -0,4 -0,07 1,08 28,77 -0,59 -0,38 -0,09 1,04 30,21 -0,59 -0,33 -0,07 0,99 31,65 -0,64 -0,33 -0,02 0,96 33,09 -0,61 -0,33 -0,02 0,96 34,53 -0,66 -0,33 0 0,99 35,94 -0,61 -0,33 0 0,94 Group C: '015 Engine speed Inj Qty (actual) Fuel Consumption Inj Qty requested TIME rpm (accelerator) STAMP /min mg/R l/h mg/R 0,47 882 5,2 0,6 0 1,91 882 4,9 0,6 0 3,35 882 5,2 0,6 0 4,79 882 4,9 0,6 0 6,23 882 4,9 0,6 0 7,67 882 4,9 0,6 0 9,09 882 4,9 0,6 0 10,53 882 4,9 0,6 0 11,97 882 5,2 0,6 0 13,41 882 4,9 0,6 0 14,85 882 5,2 0,6 0 16,29 1428 0 0 0 17,73 882 5,2 0,6 0 19,17 1428 0 0 0 20,61 903 5,2 0,6 0 22,05 882 5,2 0,6 0 23,49 882 5,2 0,6 0 24,93 882 5,2 0,6 0 26,37 882 5,2 0,6 0 27,81 882 5,2 0,6 0 29,25 882 4,9 0,6 0 30,69 882 4,9 0,6 0 32,13 882 5,2 0,6 0 33,57 882 4,9 0,6 0 35,01 882 5,2 0,6 0 Group A: '023 (no units) (no units) (no units) (no units) TIME MARKER STAMP 0,01 -19 7 14 -2 0,4 -21 10 14 -3 0,8 -20 8 11 -3 1,18 -22 6 15 -3 1,58 -20 10 14 -6 1,98 -24 8 14 -1 2,38 -20 7 11 -1 2,78 -15 5 9 -3 3,18 -19 7 12 -2 3,58 -19 8 12 -6 3,98 -21 9 12 -4 4,37 -19 9 10 -1 4,77 -18 7 8 -2 5,17 -20 8 10 -1 5,57 -19 7 11 -2 5,97 -23 10 11 -3 6,37 -22 13 12 -5 6,77 -23 12 12 -7 7,17 -21 11 14 -5 7,57 -20 9 12 -4 7,97 -21 7 14 -2 8,37 -22 8 15 -4 8,75 -18 10 13 -6 9,15 -18 9 14 -7 9,55 -20 13 14 -4 9,95 -18 10 11 -4 10,35 -17 8 8 -2 10,75 -17 9 10 -2 11,15 -17 8 12 -3 11,55 -17 10 12 0 11,93 -17 10 10 1 12,33 -18 10 9 0 12,73 -20 9 10 1 13,12 -16 11 12 2 13,52 -13 10 10 2 13,92 -15 9 10 -5 14,32 -16 11 10 -2 14,72 -19 10 12 -2 15,12 -17 5 10 0 15,52 -14 4 9 2 15,92 -14 8 10 1 16,3 -19 7 9 2 16,7 -19 8 10 -1 17,1 -18 6 12 0 17,48 -18 8 11 0 17,88 -17 10 11 0 18,28 -21 6 14 -1 18,68 -20 7 11 -2 19,08 -23 9 9 -3 19,48 -18 9 10 -5 19,88 -18 10 13 -5 20,28 -16 5 12 -2 20,67 -16 9 12 -4 21,07 -18 7 7 -2 21,47 -19 6 7 -3 21,85 -22 5 11 -3 22,25 -23 6 10 0 22,65 -21 7 9 -1 23,05 -20 7 8 1 23,45 -20 8 9 -1 23,83 -23 6 9 -6 24,23 -23 11 10 -6 24,63 -23 9 7 -1 25,02 -20 13 7 -5 25,42 -23 13 8 -4 25,82 -20 11 9 -5 038 906 019 CF 1,9l R4 EDC G000SG 1414 Group A: '018 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME 0 0 0 0 MARKER STAMP 0,01 0 0 0 0 0,4 0 0 0 0 0,8 0 0 0 0 1,2 0 0 0 0 1,6 0 0 0 0 2 0 0 0 0 2,38 0 0 0 0 2,78 0 0 0 0 3,18 0 0 0 0 3,57 0 0 0 0 3,97 0 0 0 0 4,36 0 0 0 0 4,76 0 0 0 0 5,16 0 0 0 0 5,55 0 0 0 0 5,95 0 0 0 0 6,35 0 0 0 0 6,75 0 0 0 0 7,15 0 0 0 0 7,55 0 0 0 0 7,95 0 0 0 0 8,35 0 0 0 0 8,75 0 0 0 0 9,15 0 0 0 0 9,55 0 0 0 0 9,93 0 0 0 0 10,33 0 0 0 0 10,73 0 0 0 0 11,13 0 0 0 0 11,53 0 0 0 0 11,93 0 0 0 0 12,33 0 0 0 0 12,73 0 0 0 0 13,13 0 0 0 0 13,53 0 0 0 0 13,93 0 0 0 0 14,32 0 0 0 0 14,72 0 0 0 0 15,12 0 0 0 0 15,52 0 0 0 0 15,91 0 0 0 0 16,31 0 0 0 0 16,71 0 0 0 0 17,11 0 0 0 0 17,5 0 0 0 0 17,9 0 0 0 0 18,3 0 0 0 0 18,68 0 0 0 0 19,08 0 0 0 0 19,48 0 0 0 0 19,88 0 0 0 0 20,28 0 0 0 0 20,68 0 0 0 0 21,08 0 0 0 0 21,48 0 0 0 0 21,87 0 0 0 0 22,27 0 0 0 0 22,67 0 0 0 0 23,05 0 0 0 0 23,45 0 0 0 0 23,85 0 0 0 0 24,25 0 0 0 0 24,65 0 0 0 0 25,03 0 0 0 0 25,43 0 0 0 0 25,83 0 0 0 0 26,22 0 0 0 0 26,62 0 0 0 0 27,02 0 0 0 0 27,42 0 0 0 0 27,82 0 0 0 0 28,2 0 0 0 0 28,6 0 0 0 0 29 0 0 0 0 29,38 0 0 0 0 29,78 0 0 0 0 30,18 0 0 0 0 30,58 0 0 0 0 30,98 0 0 0 0 31,38 0 0 0 0 31,78 0 0 0 0 32,18 0 0 0 0 32,57 0 0 0 0 Dziekuje z góry
vauxhall95 Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Jeden gorszy,ale tragedii nie ma
Arczi1977 Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 Czyli nie ma co sie spieszyc z wymiana, dodam ze wczesniej mialem dawki na 4 pompce dochodzące do 1.6 na plusie, po zmianie paliwa na lotos dynamic dawki spadly na 4 pompowtrysku do 0,80-1,2mg/h na plus. Moze zalac mu STP do pompowtrysków. Moze wtedy dawki spadna?
vauxhall95 Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 jak na plusie to leja,jak dasz to moze byc niestety gorzej
GRazny Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 ja bym zalał zwykłą ropkę na statoilu... a później z tą zwykłą jeśli nie pomoże to na pół baku pełen STP i wyjechał wszystko... tak na próbę... daj sobie spokój z tymi upgrade'ami bo to nic nie daje... szkoda kasy na te vervy, goldy i ultimate'y... a czasami są bardziej suche od zwykłego... o mixolu na razie nie wspominam choć też czasem warto
Arczi1977 Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 [jak na plusie to leja,jak dasz to moze byc niestety gorzej] Ale dawka paliwa jest pow 4mg/r. Pompki leja wtedy jak komputer tnie dawki ponizej 4 mg/r. A u mnie jest od 4,9mg/r i wyzej. Wiec komputer nie tnie dawek paliwa, Chodzi mi o grupe pierwsza pozycja druga. Wiec pompka jeszcze nie leje. Chyba ze zle to diagnozuje i czeka mnie rychła wymiana 4 pompowtrysku. Chociaz mam nadzieje ze jeszcze pojezdze na tej z rok
przemik Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Zle. Nic nie rob. Zgodnie z radą Grzeska przeszedłbym na zwykle paliwo np. Diesel Extra z Shella pojezdzil troche i obadał znow korekcje na wtryskach. Przypominam Wam iz nawet nagar na komorze spalania ma wpływ na dawki korekcyjne. PS Jeszcze raz tam zamiescisz logi - lecą do kosza. Pozdro
Arczi1977 Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 Najpierw musze wyjezdzic dynamica a potem zalezje zwykłego diesla i jak zjezdze caly bak, to zrobie znowu logi pompek. Oczywiscie wstawie je we wlasciwej formie pozdrwawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się