oncik67 Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 witam po dłuzszych perypetiach z trybem awaryjnym poradziłem sobie okazało sie ze to gruszka turbiny,, autko w trasie chodzi pieknie rewelka zbiera sie odejscie i wogóle ok,,,tylko po tygodniu czuje ze jak ruszam to hałas jest raczej zbyt duzy silnika a odejscia brak-obroty rosna do ok,1800-2000obrt/min., ale auto zamulałe,,po wymianie gruszki tydzien było ekstra [przepływka nowa-czyżby padła?]znajomy mi mówił ze audi łapie Turbodziurę,,,moze cos mi doradzicie aby szpece za bardzo mnie nie kroili??
ROBERT Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Po wyminie gruszki ustawiłeś taką samą długość sztangi ? Zrób log-a dyn. 011 . A może nowa gruszka się przycina ( jest nowa czy jakaś używka ?)
oncik67 Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 gruszka fakt-uzywka ale od goscia co naprawia turbiny wygladała jak nowa ,kurcze po załozeniu auto pieknie sie zbierało i praca była miekka i ciha podczas ruszania,,,sztangi nie ustawiałem było niby to samo ale jak mówie tydzien było super...... jak sprawdzic czy sie nie przycina,,czy mozna temu zaradzic w jakis sposób,,,,własnie mi sie wydaje ze turbina powinna sie wczesniej właczac[przy jakich obrotach powinna sie złaczyc-mówia ze turbina pracuje cały czas]vaga-jutro bede podpinał po 17ej..
ROBERT Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Sprawdź wężyki podciśnienia. Zrób log 011 dynamicznie i BS , a najlepiej kpl. logów
oncik67 Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 Dzis u gostka bede co mi gruszke wymieniał podłaczymy vag-przejedziemy sie ,,,sprawdzimy moze cos pokaze. wieczorem opisze wszystko
Sztomel Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 jak już będziecie logować, a turbo słabo się zbiera, to zlogujcie dynamicznie dwie grupy łącznie tj. 003 z 011, natomiast nieszczelność wężyków podciśnienia wyjdzie w trakcie testu 011 w BS - przypatrz się wtedy z jaką szybkością wciągana jest sztanga do gruchy i czy w całym zakresie.
oncik67 Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 Witam zrobiłem sporo testow z szpecem i podsumował na koniec ze jestem zbyt wrazliwy i troche przesadzam.. bład był tylko 1375,ale niby to nie ma wpływu na prace turbiny itp.sprawdzał wszystkie wezyki cos tam wymienił niby te podejrzane ocenił ze turbo wg.danych nieco wolniej sie zbiera ,ale nawet po regeneracji duzej róznicy nie bedzie,acha sztange wyregulował-rozkrecił i mówił ze pracuje na pełnym zakresie i jest ok.sprawdz,cisnienia w wezykach i ok,,turbina podaje prawidłowe cisnienie tak ok. 1900obr/min ale własnie ponizej wydaje mi sie ze silnik powinien lepiej sie zbierac a nie duzo hałasu i efektu nie za bardzo,,jak myslicie czy odpuścić juz sobie i tak jezdzic ? czy cos mozna ewnt.zrobic-regulowac itp,
oncik67 Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 Sam nie wiem czy warto-czy mozna cos jeszcze pokombinowac,,,troche załamka no cóz,,,,
Gość DiM Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Człowieku zrób logi jak Ci Robert każe, w v6 tdi bez tego nic nie zrobisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się