Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Brak przyspieszenia-głośny


oncik67

Rekomendowane odpowiedzi

witam

po dłuzszych perypetiach z trybem awaryjnym poradziłem sobie okazało sie ze to gruszka turbiny,,

autko w trasie chodzi pieknie rewelka zbiera sie odejscie i wogóle ok,,,tylko po tygodniu czuje ze jak

ruszam to hałas jest raczej zbyt duzy silnika a odejscia brak-obroty rosna do ok,1800-2000obrt/min.,

ale auto zamulałe,,po wymianie gruszki tydzien było ekstra [przepływka nowa-czyżby padła?]znajomy

mi mówił ze audi łapie Turbodziurę,,,moze cos mi doradzicie aby szpece za bardzo mnie nie kroili??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyminie gruszki ustawiłeś taką samą długość sztangi ? Zrób log-a dyn. 011 . A może nowa gruszka się przycina ( jest nowa czy jakaś używka ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruszka fakt-uzywka ale od goscia co naprawia turbiny wygladała jak nowa ,kurcze po załozeniu auto pieknie sie zbierało i praca była miekka i ciha

podczas ruszania,,,sztangi nie ustawiałem było niby to samo ale jak mówie tydzien było super...... jak sprawdzic czy sie nie przycina,,czy mozna temu

zaradzic w jakis sposób,,,,własnie mi sie wydaje ze turbina powinna sie wczesniej właczac[przy jakich obrotach powinna sie złaczyc-mówia ze turbina

pracuje cały czas]vaga-jutro bede podpinał po 17ej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wężyki podciśnienia. Zrób log 011 dynamicznie i BS , a najlepiej kpl. logów :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już będziecie logować, a turbo słabo się zbiera, to zlogujcie dynamicznie dwie grupy łącznie tj. 003 z 011, natomiast nieszczelność wężyków podciśnienia wyjdzie w trakcie testu 011 w BS - przypatrz się wtedy z jaką szybkością wciągana jest sztanga do gruchy i czy w całym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zrobiłem sporo testow z szpecem i podsumował na koniec ze jestem zbyt wrazliwy i troche przesadzam..

bład był tylko 1375,ale niby to nie ma wpływu na prace turbiny itp.sprawdzał wszystkie wezyki cos tam wymienił

niby te podejrzane ocenił ze turbo wg.danych nieco wolniej sie zbiera ,ale nawet po regeneracji duzej róznicy

nie bedzie,acha sztange wyregulował-rozkrecił i mówił ze pracuje na pełnym zakresie i jest ok.sprawdz,cisnienia

w wezykach i ok,,turbina podaje prawidłowe cisnienie tak ok. 1900obr/min ale własnie ponizej wydaje mi sie

ze silnik powinien lepiej sie zbierac a nie duzo hałasu i efektu nie za bardzo,,jak myslicie czy odpuścić juz

sobie i tak jezdzic ? czy cos mozna ewnt.zrobic-regulowac itp,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...