Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Problem z odpalaniem na zimnym.


aramis

Rekomendowane odpowiedzi

Przekopałem to forum i inne i nie znajduję lekarstwa na mój problem. Mianowicie bardzo ciężko mi odpala po postoju dłuższym jak 8 godz. Dawniej problem był sporadyczny czasem znikał nawet na kilka tygodni, a teraz jest tragicznie muszę kręcić 2 a czasem nawet 3 razy żeby zaskoczył. Jak zapali często po dodaniu gazu czuć paliwo. Błędów w kompie brak ( tzn. jest jeden, ale to chyba nie to).

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

18-00 - Upper Limit

Świece nie dawno założone takie jak mają być NGK, przewody WN wymienione. A co najciekawsze po pierwszym odpaleniu juz jest wszystko OK, odpala jeżdzi super, nic nie przerywa nie szarpie, moc w normie. Sprawdziłem ostatnio jeszcze regulator ciśnienia paliwa i wygląda dobrze tzn. nie leje.

Prosze o porady bo zima idzie i jak tak dalej pójdzie to mi akumulator zdechnie.

Mogę Vag-iem zrobić logi jeśli to w czyś pomoże, tylko które??

POMÓŻCIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:rant:

Człowieku czytasz ze zrozumieniem??

WSZYSTKIE TEMATY Z TEGO FORUM DOT. PROBLEMóW Z ZAPALANIEM PRZECZYTAłEM i nic nie wnoszą do sprawy.

Za taka pomoc dziękuję :bicz3:

No a tym linkiem to mnie już rozwaliłeś na łopatki, w czy mi to miało pomóc??

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,9803.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie nerwowy chłopak z Ciebie .Polecam dobre kropelki uspokajające. Z takim podejściem to z pewnością pomocy nie uzyskasz. Chciałem Ci pomóc,bo temat brzmi jednoznacznie "Problem z odpalaniem na zimnym",a te które ci podałem mówią o podobnym problemie.

Możliwe,że masz przestawiony rozrząd Sprawdź dolot i kolektor ssący,

czy nie dostaje sie tam gdzieś lewe powietrze. Takie "dodatkowe" powietrze

zmienia skład mieszanki i stad problem z zapaleniem. Sprawdź czujnik temperatury silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nerwowy tylko dokładny. :wink4:

Podałeś mi linki do tematów w większości dot. Diesla a poza tym ja najpierw czytam duuuuużo czytam dopiero później pytam. :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

18-00 - Upper Limit

Jedną z przyczyn tego błędu to uszkodzone wtryski (nie zamykają się do końca).

Może być problem również z ciśnieniem paliwa.

Skoro masz gaz, całkiem prawdopodobne że mogą to być wtryski (niech się gaziarze wypowiedzą)

Możesz też nam podać grupę 00, 11

i się tak nie wściekaj :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasuj błąd, pojeździj dwa dni na benzynie i sprawć czy odpalanie się poprawi i czy błąd powróci. Jeżeli problem zniknie to sprawa jest prosta: instalacja gazowa przelewa mieszankę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak: jak skasuję błąd i przejadę 20km na bęnzynie to nie pojawia sie on spowrotem. Może to wina instalacji gazowej albo tego porannego odpalania. Gaz bym wykluczył bo z mapy gazu wynika że mam jeszcze niedobór gazu bo sterownik wydłuża mi czasy wtrysku względem benzyny.

A jeśli chodzi o wtryskiwacze też nie bardzo mi to pasuje, bo jeśli raz odpalę to już nie ma problemu no i gaszę na gazie a odpalam na benzynie bo to instalacja sekwencyjna.

A tu logi:

000, 001, 002

http://img265.imageshack.us/my.php?image=000001002ul0.jpg

013, 011, 099

http://img260.imageshack.us/my.php?image=013011099ob2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie lepiej jest stroić instalację LPG obserwując korektory strojenia mieszanki, a nie czasy wtrysku benzyny, bo skąd możesz mieć pewność, że na benzynie jest wszystko ok. Problemy się pojawiają kiedy są zbyt duże różnice między strojeniem benzyny i gazu. Jeżeli jeżdżąc na benzynie cały dzień następnego dnia auto odpali normalnie to wina może być po stronie regulacji LPG. Tak miałem u siebie, mimo tego, że rok jeździłem bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój gaz mniej więcej wygląda tak

Mapa

http://img486.imageshack.us/my.php?image=gazbenzxl6.jpg

Nastawy

http://img359.imageshack.us/my.php?image=nastawydr2.jpg[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2007, 20:22 _________________________________________________

Zdecydowanie lepiej jest stroić instalację LPG obserwując korektory strojenia mieszanki, a nie czasy wtrysku benzyny, bo skąd możesz mieć pewność, że na benzynie jest wszystko ok. Problemy się pojawiają kiedy są zbyt duże różnice między strojeniem benzyny i gazu. Jeżeli jeżdżąc na benzynie cały dzień następnego dnia auto odpali normalnie to wina może być po stronie regulacji LPG. Tak miałem u siebie, mimo tego, że rok jeździłem bez problemów.

TO znaczy ze jeżeli mam duże błędy na gazie to przestawia mi się sterownik od benzyny i stąd moje problemy z zapalaniem?? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO znaczy ze jeżeli mam duże błędy na gazie to przestawia mi się sterownik od benzyny i stąd moje problemy z zapalaniem??

Możliwe...

Mapy ok, warto jeszcze spradzić czy listwa nie popuszcza gazu w kolektor. Gasząc wieczorem samochód na gazie zdejmij na noc wąż z listwy wtryskowej. Tylko nie wszystko na raz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zrobiłem test i gasiłem na benzynie i nic nie pomogło, a kiedyś stał przez noc z odłączonym wężykiem podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa (chciałem sprawdzić czy nie przepuszcza) i też nie chciał palić. Listwę też już rozbierałem do czyszczenia ale tak naprawdę to nie była zasyfiona.

Już mi ręce opadają bo oprócz tego odpalania wszystko wydaję się w porządku. ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W życiu nie założę gazu :sick3:

warnwarn.gifkomentarz nie na miejscu, w czym pomogłeś koledze ?

Ostrzeżenie dlatego, bo to nie pierwszy raz...

[pre_pl]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jemu może i nie pomogłem ale wahający się czy zakładać gaz też mają prawo czytać każdy post zawierający argumenty za lub anty :mysli:

Cóż może zrobić mały bezbronny forumowicz wobec uzbrojonego po zęby moderatora ...

1a15011c003c4608m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam identyczny problem tylko z silnikiem abc v6, raz odpali raz nie i taka przeplatanka dzisiaj krecilem z 4 minuty, najleprze jest to ze świat mechanikow ma gdzies takie problemy bo to nie łatwa kasa i trzeba miec sporo informacji na temat budowy danego silnika,

u mnie vag nie pokazuje zadnego bledu, sadze ze jest to wina elektroniki , ze pod wplywem wibracji cos zaskakuje

a mialem 80 i zachcialo sie mi A4 ehhhh :rant:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za sugestie. :hi:

Problem chyba namierzony, prawdopodobnie przepuszczają mi elektrozawory od gazu. Wczoraj zrobiłem taki test że zakręciłem zawór na butli wypaliłem gaz i dziś rano odpalił od pierwszego "strzału" :dance:

No i teraz pytanie jak to cholerstwo przeczyścić? :mysli:

Potwierdziła się teoria o elektrozaworze.

Rozebrałem wyczyściłem i wymieniłam gumkę która uszczelnia, była normalnie usmażona na twardo. Pali jak dawniej na dotyk. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mam ten sam problem z zapalaniem i miaBem wymienic swiece czy to nie pomaga na kompie tez mam o bledów juz mnie qurwica bierze

Jak na kompie brak błędów to świece i kable są pierwszymi podejrzanymi a u Ciebie jeszcze dochodzi rozdzielacz i kopułka. Od tego bym zaczął. No i jeszcze jak zapalanie jest uzależnione od temperatury to może wariuje czujnik temp. silnika, nie ma błędów bo może na razie mieści się w rozsądnych granicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...