pavlo Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Witam! Mam problem w B5 1.9 TDI 110PS AFN z intensywnym dymieniem na czarno praktycznie w całym zakresie obrotów (najbardziej przy gwałtownym przyspieszaniu - wyprzedzaniu). Silnik jest po kapitalnym remoncie (urwał się zawór na wysokich obrotach co spowodowało zniszczenie silnika) wraz z regeneracją turbosprężarki, wymianie kpl. rozrządu, wszystkich filtrów i przepływomierza powietrza. EGR - zaślepiony, dolot szczelny, jeżdżę tylko na paliwie premium (BP, STATOIL). Silnik pracuje równo, nie szarpie, pali od strzała na ciepło i na zimno. Po wymianie przepływki (była uszkodzona) moc wróciła a dymienie pozostało. Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny mimo, że przejrzałem wszystkie podobne tematy na forum i nie tylko. Poniżej zamieszczam wyniki logowania i czekam na jakieś podpowiedzi. logi dynamiczne MB: http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22000.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22001.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22002.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22003.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22004.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22005.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22006.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22007.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22008.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22154.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22155.html logi statyczne MB: http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22009.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22010.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22011.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22012.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22013.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22014.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22015.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22016.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22017.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22018.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22019.html logi statyczne BS: http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22020.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22021.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22022.html http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22023.html
mitsubishi1100 Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 witam jak syczy to wąż gumowy z intercoolera przeda turbiną ,znajduje sie po stronie turbo koło zderzaka a jak nie syczy to wężyk ci którys spadł od podciśnienia ,moze ten co do obudowy filtra idzie
AudiB4 Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Ale analiza logów to chyba nie ten dział
pavlo Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2011 Wszystkie węże gumowe i podciśnieniówki są ok. Ponadto jest problem z odpaleniem auta podczas wilgotnej, deszczowej pogody gdy jest kilka stopni na plusie. Czasem zaskoczy dopiero za 5-8 razem. W czasie mrozów pali od strzała! Od czasu do czasu przycinają się także obroty na biegu jałowym na 1000 obr/min. Normalnie ma 840/min. Pomaga wtedy (choć nie zawsze) wyłączenie zapłonu i powtórne uruchomienie silnika. Po takim nieudanym odpaleniu wywala błąd 17946 zaworu N109 odcinającego dopływ paliwa. Po skasowaniu nie pojawia się ponownie aż do następnego nieudanego uruchomienia silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się