Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logów


Duch^

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem to i o to logi:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22583.html - N18

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22584.html - N75

Jak robiłem loga N18 to zapomniałem podpiąć N75 pod cewkę żeby miał prąd ale N18 było podłączone prawidłowo. Błąd miałem tylko coś o EGR że jest otwarty albo zamknięty. Ale żadnego notlauf nie było.[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 14:18_________________________________________________ Widzę że się poddaliście :mysli: No nic ja jeszcze powalczę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaworki masz ok, auto zbiera się dobrze, turbo trochę wolno wstaje - skrucenie sztangi o jeden obrót pomoże

faluje ciśnienie doładowanie, problem rozwiąże wymiana gruszki na nową, na aledrogo można kupić, jak auto masz zamiar jeszcze kilka lat użytkować lepiej wymień, przejrzyj też dokładnie cały dolot od turbiny na kolektorze ssącym kończąc czy gdzieś nie ma zaolejenia, będzie to oznaczać nie szczelność którą trzeba zlikwidować

wrzuć loga statycznego 001 tylko przed zrobieniem go silnik musi mieć 90C i muszą być powyłączane wszystkie urządzenia elektryczne: nawiew, światła, radio

wrzuć też loga na zgaszonym silniku 001, kluczyk w stacyjce przekręcony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22833.html - wyłączony silnik

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22834.html - włączony silnik

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22843.html oczywiście włączony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz zrobić adaptacje dawki paliwa vag'iem na 3,2mg, auto zacznie się ciut lepiej zbierać, po skróceniu sztangi wrzuć 011 i 010, jak nadal auto od dołu będzie zbierać się jak teraz można by sprawdzić czy pompa vacum nie daje za małego podciśnienia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już wszystko powiedziałem co może pomóc, skrócenie sztangi, zwiększenie dawki, sprawdzenie szczelności dolotu, sprawdzenie wakuometrem podciśnienia, stwierdzeniu czy akumulator podciśnienia jest szczelny i ten zaworek zwrotny biało-czarny jest ok, po tym zostaje już tylko wymiana gruszki choć według mnie wszystko masz ok i wymiana gruszki będzie konieczna jeśli chcesz mieć stabilne doładowanie, jakie kol wiek inne zabawy są zbędne i mogą więcej przynieść szkody niż pożytku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...