Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logów


Duch^

Rekomendowane odpowiedzi

Katalizatora nie ma osobiście go usunąłem :cool1:. [br]Dopisany: 09 Wrzesień 2010, 21:45[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2010, 23:11_________________________________________________ Czy mi się wydaję czy te wykresy mówią że EGR jest cały czas prawie zamknięty? dodam że po podłączeniu vaga i wejście w niektóre kanały praca silnika się zmienia na miękką i to znacznie. powiem szczerze że wydaje mi się to dziwne :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na klimatroniku kanał 49 po obserwuj termostat, jak temp będzie spadać poniżej 87C termostat do wymiany

przedmuchaj wężyk wchodzący do ECU, w tym celu będziesz musiał zdjąć czarną obudowę i odpiąć wężyk od ECU i przedmuchać

sprawdź cały dolot od turbiny do kolektora ssącego czy jest szczelny, czy nie ma zaolejeń, po dociągaj opaski

sprawdź szczelność układu podciśnieniowego, podejrzane wężyki powymieniaj

wyczyść kolektor ssący(najlepiej wypalić) i ERG

po tych zabiegach jak nie będzie poprawy trzeba będzie skrócić sztangę gruszki przy turbinie o 2 obroty

wstaw loga 003 statyczny, przed samym logiem prze gazuj, wtedy się zobaczy czy erg zapchany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie 49 kanał pokazuje ciągle 0 ale na 51 kanale była temperatura i się zgadzało z tym co widziałem na blacie.Temperatura nie spada poniżej 87C. Kolektor zdjęty i przeczyszczony super ale nie było jakoś tego dużo ale i tak wypaliłem go dokładnie. Wężyki powymieniane na nowe. Wężyk od ECU drożny. Opaski zostały po dociągane niektóre wymienione.

Tutaj proszę log dzisiejszy po prze gazowaniu. Dodam jeszcze iż po zdjęciu egr nie był szczelny i tak jak by może przepuszczać delikatnie spaliny cały czas (metoda sprawdzona ustnie) :tongue4:. Z pompy paliwa ( z pod nastawnika i dekielka) cieknie paliwo dość mocno uszczelki zamówione Bosch i czekam na przesyłkę.

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22152.html

I po tych wszystkich zabiegach logi :

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22165.html

Czyli dalej to samo :confused4:[br]

Skróciłem sztangę od gruszki Turbo i oto wynik

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22167.html

Skrócę jeszcze przewód do gruszki turba bo jest długi dość i może dlatego turbo tak wstaje późno? zrobię jak najkrócej się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostro zabrałeś się do działania :good:

erg masz ok

po skracaj wężyki i potem znowu pokaż loga 011

sprawdź metodą ustną :kox: zaworek zwrotny przy filtrze paliwa, może się zaciął i dlatego wydmuchało uszczelkę z pod dekielka nastawnika, lub gdzie indziej coś się zatkało..

po zdjęciu dekielka(dziwną śrubkę odkręcasz siódemka ze spiłowanymi trzema ściankami) będzie trochę galaretki, wszystko najlepiej wyśij odkurzaczem, albo pałeczkami do uszu

a to możesz dopiero zrobić po wymianie uszczelek przy nastawniku:

wrzuć loga statycznego 001 tylko przed zrobieniem go silnik musi mieć 90C i muszą być powyłączane wszystkie urządzenia elektryczne: nawiew, światła, radio

wrzuć też loga na zgaszonym silniku 001, kluczyk w stacyjce przekręcony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po skróceniu dość mocno przewodów

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22172.html :confused4:

No nic w poniedziałek będę walczył dalej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręć dwie śrubki pod gruszką i poruszaj całą gruszką ze sztangą, sprawdzisz w ten sposób czy kierownice nie stawiają oporów, jak będzie sztanga chodził bez zadr to skróć jeszcze sztangę o jeden obrót i znowu pokaż loga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga chodzi bez oporu tak jak być powinna :wink4: dzisiaj pozakładałem opaski na wszystkie przewody podciśnieniowe. Musze nauczyć się lepiej czytać te logi :) W poniedziałek zmieniam uszczelki na pompie i od razu skrócę sztangę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki na pompie wymieniłem nic już nie cieknie. W środku pompy czyściutko było nastawnik chodzi gładziutko. Jutro podmienię N75 z N18 i zobaczę co wyjdzie z tego ale coś już wcześniej czułem że to może być on ale zostawiłem to na koniec :tongue4: . Jak z logów wyjdzie dalej to samo to sztangę podniosę o 1 pełny obrót.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi po zamianie zaworków nie dokładny ale nie miałem jak się rozpędzić.

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/duszekemil_22323.html

Czyli teraz to już w ogóle kaszana :no: Czyżby zaworki są uszkodzone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo wężyki źle podpiąłeś, albo złapałeś tryb awaryjny albo N18 kaput, jak wyjmiesz oba zaworki możesz porównaj którędy leci powietrze zasysając cienkim króćcem, popróbuj na rożne sposoby ciągnąc i dmuchając którędy będzie lecieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywałem i zdaje się że oba tak samo działały ale sprawdzę jeszcze raz. Jak dokładnie sprawdzić ten N75 z prądem pod cewką i bez ?[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 17:42_________________________________________________ Ktoś wie dokładniej oprócz tego co piszą na forum? bo dokładnie to nigdzie nie jest opisane i pewnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załącz 011 basic setting, podepnij cienki wężyk oraz zasilanie zaworka i sprawdź którym zasysa, :wink4:

co 10 sekund powinno zasysać innym

to samo z N18 tylko na czas przepinania wyłącz silnik bo ECU wywali błąd

podczas całej zabawy wężyk z podciśnieniem od ERG zatkaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt :hi:

a jak robiłeś loga z podmienionym zaworkiem to czy ten przy ERG zaślepiłeś? czy sobie wężyki dyndały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie są 2 identyczne zaworki nawet nr te same mają więc po prostu je zamieniłem miejscami i podłączyłem wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w logach widać że N18 kaput ale żeby mieć pewność zrób tak:

wężyki te co idą do N18 zaślep, a w miejsce N75 wstaw jeden zaworek i zrób loga 011 dynamicznego, potem zgaś silnik i wstaw drugi zaworek i znowu zrób loga, podpisz logi że ten jest z N75 a ten z N18. Po każdym logu sprawdź czy nie wywaliło ci błędu, jeżeli wywali skasuj, zgaś silnik i powtórz loga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...