Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Rzuca silnikim po dodaniu gazu po odpaleniu na zimnym silniku


Kagi

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam audi a4 1996roku AFN 110KM mam problem po odpaleniu na zimnym silniku dodaniu gazu zaczyna rzucac silnikiem i wydobywac sie dym biały z rury ,wtedy musze zgasic silnik i za któryms razem odpala dobrze ,a sprawa jest jeszcze ciekawsza np.po odpaleniu na zimnym i postaniu z minutke to auto spisuje sie wysminicie nie rzuca nie dymi ,koledzy wymieniłem filtry,swiece ,odłaczałem czujnik temperatury,zaslepiłem tgr na kolektorze ssącym,podpinałem na kompa i żadnych błedów nie wykrywa co go moze grysc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie ubywa Ci go?

Biały dym to awaria jednego z elementów (np. uszczelek) lub pęknięcie całej głowicy cylindrów.

Spalany jest płyn chłodniczy, stąd biały dym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche inaczej.

a był jest biały, czy biało niebieski. dym z niczego sie nie weznie. cos musi zostac uzytedo jego wytworzenia. na pare wodną jest jeszce niby za ciepło i nie było by telepania silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:vaglogi:

Gdzie tankowałeś ? Nie nalałeś jakiejś zjebanej gnojówki ? Może zaczęło się to właśnie po zatankowaniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem gdy opdale samochod to zaczyna kopcic na niebiesko i tylko wtedy jak jest zimny, towarzyszy temu takze nie równe obroty silnika spadaja i wzrastaja, a w trakcie jazdy na małych obrotach tak około 1200-2000 szarpie silnikiem powyżej tych obrotów wszystko jest ok. Jak silnik jest juz nagrzany to wszystkie te objawy znikaja. Co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam ten problem dalej i nie wiem co ,wiec odprowadziłem do mechanika ale przed tym wymieniłem filtry, swiece,czujnik temperatury i wezyki do podcisnienia został tez zaslepiony EGR ,podobno na wezykach jest taki mały zaworek zwrotny ale ja jeszcze go nie wymieniałem bo juz dosyc strzałów z mojej strony i nie wiem czy od tego zaworka zalezy to szarpanie ,mechanik mówił ze to moze dostawac sie do cylindrow olej i dlatego to tak sie dzieje moze po weekendzie bede cos dalej wiedział to napisze co było przyczyna mam nadzieje ze to nie pompa [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 21:32_________________________________________________panowie doszedł mechanik jeden wtrysk był padniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blacksmith88 - sprawdź dokładnie szczelność całego dolotu od filtra powietrza do kolektora ssącego, u mnie powodem puszczenia dymka po nocy była zsunięta rura z turbiny ta co idzie od filtra powietrza do turbiny, turbo zasysało lewego powietrza co skutkowało nie stabilna pracą doładowania, a co za tym idzie nie była spalana cała mieszanka jak należy i co nie zostało spalone lądowało w wydechu, spalanie wtedy wzrosło mi o litr czyli do 6,5L, obecnie po dwóch latach od tej anomalii nadal z rury zero jakich kolwiek dymków i spalanie poniżej 6L wiec nie zawsze niebieski dymek ma oznaczać koniec wtrysków, powód może być błahy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...