Skocz do zawartości

blacksmith88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O blacksmith88

Osiągnięcia blacksmith88

0

Reputacja

  1. Pytałem bo miałem podobny problem ze samochód przy ruszaniu szarpał ale w trakcie jazdy tak do 2 tys obrotów tez nim tak delikatnie szarpało i kopcił. Winna była wtedy przepływka.
  2. a w czasie jazdy samochodem tak do 2 tys obrotów nie szarpie Ci silnikiem? I czy czasami Ci nie kopci jak jest zimny?
  3. a jak ja mam pod siedzeniem tez dwie kostki z czego jedna jest żółta a druga czerwona na 6 pinów z tym ze ma podpiety tylko jeden kabelek to tez mam podgrzewane fotele?
  4. no to jest jakis zamiennik. Autko dobrze na tym jezdzi.
  5. I problem rozwiązany. Winna była uszkodzona przepływka, założyłem nową oryginalna i auto smiga. Był także troszke cofniety kąt wtrysku, ale mechanik wszystko ustawił i jes Cool;D[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2010, 22:00_________________________________________________a odnosnie tej przepływki. To ktos spotkał sie z taką firmą jak MITRON?
  6. Wymieniłem go bo był zepsuty, silnik nie miał wogole mocy i na kompie pokazało ze to przepływka. Po wymianie zaczał kopcic i szarpac silnikiem, najgorzej jak jest zimny... teraz nie sprawdze juz jakie ma numery bo jest przykręcony. Próbowałem ja zamienic na tą stara ale samochód wogole mocy nie miał, ale jak wogole odepne przepływke to silnik pracuje normalnie i nie kopci, tylko jest słabszy.
  7. Jak tylko kupie kabel to zrobie sobie te diagnostyke. Tak spytałem bo czytałem na innym forum BMW o wymiania przepływki i tam ktos wspomniał o jej adaptacji (wgraniu nowego softu oprogramownia do sterownika silnika). A tę przepływke nową założyłem tylko innej firmy, czy to nie moze byc tez wina tego ze nie jest to oryginalna Boscha?
  8. Otóż mam taki problem wymieniłem ostatnio przepływomierz na inny i auto mi kopci i szarpie silnikiem. Czy trzeba zrobic adaptacje tej przepływki czy cos podobnego?
  9. Mam taki sam problem gdy opdale samochod to zaczyna kopcic na niebiesko i tylko wtedy jak jest zimny, towarzyszy temu takze nie równe obroty silnika spadaja i wzrastaja, a w trakcie jazdy na małych obrotach tak około 1200-2000 szarpie silnikiem powyżej tych obrotów wszystko jest ok. Jak silnik jest juz nagrzany to wszystkie te objawy znikaja. Co to moze byc?
  10. [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...