[ALL B5] Różnica 1.8T Quattro 150PS/180Ps
0

    44 postów w tym temacie

    Witam mam poważne pytanie,

    otóż jestem użytkownikiem A6Klubu planowałem kupić A6 2.8 Quattro 2000r. ale jednak za dobre takie auto trzeba dać ok. 25tys. więc przemyślałem to i jednak dla mnie to za wysokie progi, więc postanowiłem że kupie Audi (A4 1.8 T quattro 180PS 2000r. )

    Moje Pytanie To:

    Gdzie mogę znaleźć na tym forum informacje, jaka jest różnica pomiędzy jednostkami napędowymi 1.8 T 150PS a 180PS które z tych silników jest mniej awaryjna, bo tylko na tym mi bardziej zależy, juz od godziny szukam podobnego tematu i nic:( zastanawiałem się nad 2.8 Quattro ale ponoć 1.8T łatwiej chipować wiec pomyślałem że kupię takie właśnie (A4 1.8T Quattro 180PS) może ktoś z klubowiczów może ma do sprzedania albo może doradzić jakie A4 jest najmniej awaryjne o naprawdę dużej mocy,

    proszę o pomoc jeśli mi się spodoba tu w klubie A4 to będę tutaj robił regularne wpłaty tak jak to robiłem będąc w klubie A6 smiley

    POZDRAWIAM

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja moge tylko powiedziec, ze raczej szybciej znajdziesz to a6 2.8 quattro za ok. 20k niz a4 1.8t quattro

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wpadnij na Spota do Matarni,są b5 1.8t 180KM i 150KM :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ale jakie bardziej polecacie te 1.8T 150KM czy 180KM czy to nie ma znaczenia pod względem awaryjności silników?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nie ma znaczenia, jeden i drugi jest nie do zajechania

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nie ma znaczenia, jeden i drugi jest nie do zajechania

    :good:

    Gdzie mogę znaleźć na tym forum informacje, jaka jest różnica pomiędzy jednostkami napędowymi 1.8 T 150PS a 180PS

    Mozna powiedziec ze roznia sie samym softem :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jeszcze pytanie czy lepsze jest w kombi czy w sedanie i czy quattro???

    bo mi zależy żeby był jak najlżejszy, nie wiem czy kombi i quattro to dodatkowe kilogramy? czy to nie ma znaczenia..?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nie ma znaczenia, jeden i drugi jest nie do zajechania

    :good:

    Gdzie mogę znaleźć na tym forum informacje, jaka jest różnica pomiędzy jednostkami napędowymi 1.8 T 150PS a 180PS

    Mozna powiedziec ze roznia sie samym softem :wink4:

    :no:

    Wersja 180KM ma inna turbinę, potocznie zwaną K03s a w 150 siedzi zwykłe K03.

    jeszcze pytanie czy lepsze jest w kombi czy w sedanie i czy quattro???

    bo mi zależy żeby był jak najlżejszy, nie wiem czy kombi i quattro to dodatkowe kilogramy? czy to nie ma znaczenia..?

    Quattro sprawia że auto jest duuużo cięższe przez co przegrywa na prostej-suchej natomiast na mokrym i zimą odstawia o wiele mocniejsze ośki. Pamiętaj że waga przekłada się także na spalanie. Różnica jest dość znaczna.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jeszcze pytanie czy lepsze jest w kombi czy w sedanie i czy quattro???

    bo mi zależy żeby był jak najlżejszy, nie wiem czy kombi i quattro to dodatkowe kilogramy? czy to nie ma znaczenia..?

    Skoro wspomniałeś o chipie i chcesz jak najmniejszą wagę, to pewnie zależy Ci na osiągach. A skoro tak, to tylko quattro bo w ośce to pomodzonym 1.8T będziesz miał duuuże kłopoty z trakcją przy ruszaniu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Bardzo dużych kłopotów może nie ale o strzałach z wysokich obrotów zapomnij.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wersja 180KM ma inna turbinę, potocznie zwaną K03s a w 150 siedzi zwykłe K03.

    k03s nie bylo przypadkiem w poprzecznych silnikach :?: :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Też, tak zwane k03s było montowane w VAGach po 2000r i stąd 180konne werjse pod koniec produkcji B5.

    Jeśli dobrze pamiętam to K03s to k03-52 i jest to nowszy model "zwykłej" K03.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Też, tak zwane k03s było montowane w VAGach po 2000r i stąd 180konne werjse pod koniec produkcji B5.

    Jeśli dobrze pamiętam to K03s to k03-52 i jest to nowszy model "zwykłej" K03.

    a jakie opinie na temat 170ps AMB ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    teraz to już sam nie wiem,

    1) quattro cięższe, ale za to lepszy na mokrej,

    2) FWD lżejszy, lepszy na suchej

    a który preferujecie z własnego doświadczenia, do chipowania?

    bo myślałem kopic zwykły FWD bo po pierwsze to tańszy od quattro po drugie ja preferuje bardziej przejażdżki na suchej nawierzchni,

    jeszcze się zastanawiam nad kombi / sedan, bo kombi tańsze, jest ich pełno na sprzedaż, a sedan lżejszy...? czy waga ta sama ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    teraz to już sam nie wiem,

    1) quattro cięższe, ale za to lepszy na mokrej,

    2) FWD lżejszy, lepszy na suchej

    a który preferujecie z własnego doświadczenia, do chipowania?

    bo myślałem kopic zwykły FWD bo po pierwsze to tańszy od quattro po drugie ja preferuje bardziej przejażdżki na suchej nawierzchni,

    jeszcze się zastanawiam nad kombi / sedan, bo kombi tańsze, jest ich pełno na sprzedaż a sedan lżejszy czy waga ta sama ?

    powiem ci tak lele1122...ja mam fwd sedana tylko b6 ale jezdzilem quattro z tym samym silnikiem tez sedanem i wydawal mi sie bardziej mulowaty ale za to zima .....duzo musialem zwalniac zeby wogule sie utrzymac za a4 quattro i gdzies go na zakretach gubilem :) kto co lubi :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    k03s było montowane w VAGach po 2000r i stąd 180konne werjse pod koniec produkcji B5.

    czyli wychodzi na to że jak ktoś pisze w ogłoszeniu że ma a4 98/99 rok 180KM to pewnie to oszustwo? i te a4 poniżej 2000r ma tylko chipowanego z 150 na 180 tak ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wszystko zalezy od stanu ogolnego silnika i osprzetu, moje stare AEB Q po chip-sie na 185kM dymalo na 400m BMW325i E46 i 528i juz na samym starcie. Wersja 180kM AJL byla prod. 08.97 - 09.01

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    właśnie czyli wychodzi na to że to oszuści piszą że maja a4 98 rok a moc 180KM, potem kupił bym z myślą o chipowaniu z 180KM do 210KM a tu sie okazuje że to zwykły 150KM powiększony do 180KM SZOK jak to ludzie kręcą:(

    czyli muszę szukać tych 180 Konnych tylko od rocznika 2000 do 2001

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    od 97r byla wersja 180kM

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Też, tak zwane k03s było montowane w VAGach po 2000r i stąd 180konne werjse pod koniec produkcji B5.

    Jeśli dobrze pamiętam to K03s to k03-52 i jest to nowszy model "zwykłej" K03.

    czegoś tu nie rozumiem przecież użytkownik Ambro napisał ze od 2000, więc on jest nie do informowany albo ja czegoś tu nie rozumiem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    czegoś tu nie rozumiem przecież użytkownik Ambro napisał ze od 2000, więc on jest nie do informowany albo ja czegoś tu nie rozumiem

    Pisal ze w tych rocznikach jest "inna" turbina :tongue4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ok, czyli lepiej szukać z tą nowszą generacja ... czyli od 2000r tych 180 konnych ? czy ta k03 tez nie jest zła ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ok, czyli lepiej szukać z tą nowszą generacja ... czyli od 2000r tych 180 konnych ? czy ta k03 tez nie jest zła ?

    Rowniez jest dobra :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ok, czyli lepiej szukać z tą nowszą generacja ... czyli od 2000r tych 180 konnych ? czy ta k03 tez nie jest zła ?

    Zawsze lepiej kupić nowszy. Kupując rocznik 2000 otrzymujesz B5 po ostatnim liftingu z mocnym 180konnym silnikiem i paroma udogodnieniami technicznymi jak np. magistrala CAN w zegarach. :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ambro, nie mieszaj, turbo w wersjach 150 / 180 KM jest takie same, proszę, wklejam numerację z etki

    PDRI9.jpg

    te silniki różnią się ilością sond lambda i programem, wtryski te same, regulator paliwa też :gwizdanie:

    Moje zdanie jest takie, jedziesz 1.8T ośką, jest fajnie, większe odczucia mocowe, zimą przesrane (jeżeli jest większona moc), jedziesz 1.8T quattro, zawsze lepsza trakcja, o zimie nie wspominam, większe koszty napraw zawieszenia, auto jedzie tak samo jak ośka, tylko tego nie czuć

    sorry, seria ośka jest szybsza o 0,1 sekundy niż quattro :polew:

    więc, jeżeli zawsze chcesz jechać bez problemowo, kupuj quattro :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    K03s byłamontowana w B6 BEX 190 koni-jest ciut wydajniesza od zwykłej K03 :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    teraz to już sam nie wiem,

    1) quattro cięższe, ale za to lepszy na mokrej,

    2) FWD lżejszy, lepszy na suchej

    a który preferujecie z własnego doświadczenia, do chipowania?

    jesli chcesz robic tylko soft bez grubszych modów to bierz FWD , napewno zostawisz Q o podobnej mocy delikatnie w tyle :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    teraz to już sam nie wiem,

    1) quattro cięższe, ale za to lepszy na mokrej,

    2) FWD lżejszy, lepszy na suchej

    a który preferujecie z własnego doświadczenia, do chipowania?

    jesli chcesz robic tylko soft bez grubszych modów to bierz FWD , napewno zostawisz Q o podobnej mocy delikatnie w tyle :wink4:

    jak Egonowi auto zacznie jechać to się sprawdzimy, bo moja padaczka jechała tak samo jak jego, przy bardzo podobnej mocy :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego Pucek, nie wprowadzaj w blad, w AJL-u nie ma EOBD, tam pracuje tylko jedna sonda

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja już nie wiem jedni mówią tak drudzy tak, nie wiadomo w końcu kogo słuchać najpierw usłyszę ze tak potem że jest inaczej, wszystko pomieszane:( ciężko tu u was w klubie a4, w a6klubie wszystko jest czysto przejrzyściej i nikt w błąd mnie wprowadza innych:( nie wiem jeszcze co kupić, myślę że po waszych opiniach, stwierdziłem że będę szukał raczej A4 1.8T 180PS 2000r. quattro manual kombi nie wiem czy dobry wybór, dlatego proszę jeszcze jak ktoś z doświadczenia wie jakiego bym mógł szukać to proszę jeszcze o opinie Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members