lele1122 0 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Witam mam poważne pytanie, otóż jestem użytkownikiem A6Klubu planowałem kupić A6 2.8 Quattro 2000r. ale jednak za dobre takie auto trzeba dać ok. 25tys. więc przemyślałem to i jednak dla mnie to za wysokie progi, więc postanowiłem że kupie Audi (A4 1.8 T quattro 180PS 2000r. ) Moje Pytanie To: Gdzie mogę znaleźć na tym forum informacje, jaka jest różnica pomiędzy jednostkami napędowymi 1.8 T 150PS a 180PS które z tych silników jest mniej awaryjna, bo tylko na tym mi bardziej zależy, juz od godziny szukam podobnego tematu i nic:( zastanawiałem się nad 2.8 Quattro ale ponoć 1.8T łatwiej chipować wiec pomyślałem że kupię takie właśnie (A4 1.8T Quattro 180PS) może ktoś z klubowiczów może ma do sprzedania albo może doradzić jakie A4 jest najmniej awaryjne o naprawdę dużej mocy, proszę o pomoc jeśli mi się spodoba tu w klubie A4 to będę tutaj robił regularne wpłaty tak jak to robiłem będąc w klubie A6 smiley POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sander 0 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 ja moge tylko powiedziec, ze raczej szybciej znajdziesz to a6 2.8 quattro za ok. 20k niz a4 1.8t quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Wpadnij na Spota do Matarni,są b5 1.8t 180KM i 150KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lele1122 0 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 ale jakie bardziej polecacie te 1.8T 150KM czy 180KM czy to nie ma znaczenia pod względem awaryjności silników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 nie ma znaczenia, jeden i drugi jest nie do zajechania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 nie ma znaczenia, jeden i drugi jest nie do zajechania Gdzie mogę znaleźć na tym forum informacje, jaka jest różnica pomiędzy jednostkami napędowymi 1.8 T 150PS a 180PS Mozna powiedziec ze roznia sie samym softem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lele1122 0 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 jeszcze pytanie czy lepsze jest w kombi czy w sedanie i czy quattro??? bo mi zależy żeby był jak najlżejszy, nie wiem czy kombi i quattro to dodatkowe kilogramy? czy to nie ma znaczenia..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 nie ma znaczenia, jeden i drugi jest nie do zajechania Gdzie mogę znaleźć na tym forum informacje, jaka jest różnica pomiędzy jednostkami napędowymi 1.8 T 150PS a 180PS Mozna powiedziec ze roznia sie samym softem Wersja 180KM ma inna turbinę, potocznie zwaną K03s a w 150 siedzi zwykłe K03. jeszcze pytanie czy lepsze jest w kombi czy w sedanie i czy quattro??? bo mi zależy żeby był jak najlżejszy, nie wiem czy kombi i quattro to dodatkowe kilogramy? czy to nie ma znaczenia..? Quattro sprawia że auto jest duuużo cięższe przez co przegrywa na prostej-suchej natomiast na mokrym i zimą odstawia o wiele mocniejsze ośki. Pamiętaj że waga przekłada się także na spalanie. Różnica jest dość znaczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek80 0 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 jeszcze pytanie czy lepsze jest w kombi czy w sedanie i czy quattro??? bo mi zależy żeby był jak najlżejszy, nie wiem czy kombi i quattro to dodatkowe kilogramy? czy to nie ma znaczenia..? Skoro wspomniałeś o chipie i chcesz jak najmniejszą wagę, to pewnie zależy Ci na osiągach. A skoro tak, to tylko quattro bo w ośce to pomodzonym 1.8T będziesz miał duuuże kłopoty z trakcją przy ruszaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Bardzo dużych kłopotów może nie ale o strzałach z wysokich obrotów zapomnij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Wersja 180KM ma inna turbinę, potocznie zwaną K03s a w 150 siedzi zwykłe K03. k03s nie bylo przypadkiem w poprzecznych silnikach :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Też, tak zwane k03s było montowane w VAGach po 2000r i stąd 180konne werjse pod koniec produkcji B5. Jeśli dobrze pamiętam to K03s to k03-52 i jest to nowszy model "zwykłej" K03. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oskaritto Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Też, tak zwane k03s było montowane w VAGach po 2000r i stąd 180konne werjse pod koniec produkcji B5. Jeśli dobrze pamiętam to K03s to k03-52 i jest to nowszy model "zwykłej" K03. a jakie opinie na temat 170ps AMB ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lele1122 0 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 teraz to już sam nie wiem, 1) quattro cięższe, ale za to lepszy na mokrej, 2) FWD lżejszy, lepszy na suchej a który preferujecie z własnego doświadczenia, do chipowania? bo myślałem kopic zwykły FWD bo po pierwsze to tańszy od quattro po drugie ja preferuje bardziej przejażdżki na suchej nawierzchni, jeszcze się zastanawiam nad kombi / sedan, bo kombi tańsze, jest ich pełno na sprzedaż, a sedan lżejszy...? czy waga ta sama ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oskaritto Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 teraz to już sam nie wiem, 1) quattro cięższe, ale za to lepszy na mokrej, 2) FWD lżejszy, lepszy na suchej a który preferujecie z własnego doświadczenia, do chipowania? bo myślałem kopic zwykły FWD bo po pierwsze to tańszy od quattro po drugie ja preferuje bardziej przejażdżki na suchej nawierzchni, jeszcze się zastanawiam nad kombi / sedan, bo kombi tańsze, jest ich pełno na sprzedaż a sedan lżejszy czy waga ta sama ? powiem ci tak lele1122...ja mam fwd sedana tylko b6 ale jezdzilem quattro z tym samym silnikiem tez sedanem i wydawal mi sie bardziej mulowaty ale za to zima .....duzo musialem zwalniac zeby wogule sie utrzymac za a4 quattro i gdzies go na zakretach gubilem kto co lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lele1122 0 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 k03s było montowane w VAGach po 2000r i stąd 180konne werjse pod koniec produkcji B5. czyli wychodzi na to że jak ktoś pisze w ogłoszeniu że ma a4 98/99 rok 180KM to pewnie to oszustwo? i te a4 poniżej 2000r ma tylko chipowanego z 150 na 180 tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 wszystko zalezy od stanu ogolnego silnika i osprzetu, moje stare AEB Q po chip-sie na 185kM dymalo na 400m BMW325i E46 i 528i juz na samym starcie. Wersja 180kM AJL byla prod. 08.97 - 09.01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lele1122 0 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 właśnie czyli wychodzi na to że to oszuści piszą że maja a4 98 rok a moc 180KM, potem kupił bym z myślą o chipowaniu z 180KM do 210KM a tu sie okazuje że to zwykły 150KM powiększony do 180KM SZOK jak to ludzie kręcą czyli muszę szukać tych 180 Konnych tylko od rocznika 2000 do 2001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 od 97r byla wersja 180kM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lele1122 0 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Też, tak zwane k03s było montowane w VAGach po 2000r i stąd 180konne werjse pod koniec produkcji B5. Jeśli dobrze pamiętam to K03s to k03-52 i jest to nowszy model "zwykłej" K03. czegoś tu nie rozumiem przecież użytkownik Ambro napisał ze od 2000, więc on jest nie do informowany albo ja czegoś tu nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się