tomek_ros 0 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Witam po wymianie pompy paliwa wystąpił problem. A mianowicie autko po dłuższej przerwie pali gorzej, musze dłużej kręcić żeby odpalić. To się dzieje czy gasze na benzynie czy na gazie niema róznicy. Na początku myślałem że to automatyczny wyłącznik pompy ale to już sprawdziłem i jest ok. gdzie szukać przyczyny. Za rady z góry dzięki. 2 punkt regulaminu złamany, temat poprawiony [pre_pl] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawalek 0 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Miałem te same objawy po wymianie pompy, ale na szczęście same ustąpiły po dwóch dniach. Podejrzenie padło na zapowietrzony układ paliwowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma-ciej 0 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Nieszczelny układ paliwowy - powietrze dostaje sie do przewodów paliwowych, a paliwo cofa sie do zbiornika. Po kilku godzinach postoju odkręć przewód paliwowy od szyny z wtryskiwaczami. Powinno lekko "trysnąć" paliwo. Fachowo, po określonym czasie należy zmierzyć ciśnienie w układzie i nie powinno ono spaść poniżej pewnej określonej wartości. Nie mam teraz przy sobie tych danych. Przyczyną u Ciebie jest pewnie źle zamocowany przewód paliwowy przy pompie, albo sama pompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_ros 0 Opublikowano 20 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Dzięki za radę sprawdzę jak najszybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się