Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] odpalanie na zimnym 2,6 v6 1995


czaki22

Rekomendowane odpowiedzi

mam dosc nietypowy problem po przeczytaniu uważnym czesci postow dot tego problemu nic nie znalazłem

otóż , samochod jak stoi okolo 10 i wecej godzi ma problemy z rozruchem czasem nawet z 10 minut musze go uruchamiac, sa dni gdzie odpali bez najmniejszego problemu, zaraz po ruruchomieniu pracuje normalnie co wiecej jak go zgasze odrazu po uruchomieniu, i probuje odpalic ponownie zaskakuje bez jakby sie nigdy nic nie dzialo

po 3 h pali normalnie po nocy jest juz problem

dodam iz , Vag nic nie pakuzeja zadnych bledów

wymieniony na nowy orginalny czujnik temp dolotu powietrza, czujnik temp plynu tez na orginał

pompa pracuje, kable i świece sa nowe i markowe, filtr powietrza nowy, caly rorzad koplet tez wymieniony,

dodam tylko ze lekko szarpie i czuc to na jałowym, i wolnych obrotach poradzcie co sprawdzic ??? od czego zaczac bo nikt sie nieche podejmowac roboty na tydzien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 100% przed zmiana sytuacja była podobna, bo zmianie bez zmian, sprawdzono rorzad w ASO[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2007, 17:21 _________________________________________________dodam również, iż przy temp 30 stopni bylo to niezauwazalne teraz temp 11+ i zaczynaja sie schody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie poradzilem soebi nie wiem czy nieskonczy sie to w aso niech szukaja[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2007, 19:21 _________________________________________________ale ciekawa zaleznosc odkryłem, gdy auto stoi z gorrki mam duzy problem z odpalaniem, gdy stoi na rownym juz nieraz bylo ze odpalił na zimnym silniku za pierwszym razem ?! czy ja już wariuje :mysli:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj moze kiepska jakosc paliwa( skoro to tylko na mrozie) :mysli: miałem jednego razu podobny przypadek zatankowałem zupełnie przypadkowo na nieznajomej"stacji paliw ......" ale problem nigdy póżniej sie juz nie ponowił (pod warunkiem ze juz tam nie takuje :)) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie poradzilem soebi nie wiem czy nieskonczy sie to w aso niech szukaja[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2007, 19:21 _________________________________________________ale ciekawa zaleznosc odkryłem, gdy auto stoi z gorrki mam duzy problem z odpalaniem, gdy stoi na rownym juz nieraz bylo ze odpalił na zimnym silniku za pierwszym razem ?! czy ja już wariuje :mysli:?

A masz Gaz ??

Bo ja mam i mój problem z porannym zapalaniem chyba rozwiązałem.

więcej tutaj

http://www.a4-klub.iq.pl/smf/index.php/topic,16670.new.html#new

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odp :

paliwo tankuje na roznych stacjach tez bylo takie podejżenie

Gaz brak i napewno nie bedzie[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2007, 08:04 _________________________________________________rozwiązanie problemu : regulator cisnienia paliwa zmieniono, paliwo spływało do baku zamiast tworzyć ciśnienie by wtryski zaskoczyły, najlepiej zacisnąc wąż zwrotny i sprobować odpalić pojazd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie ten problem zaczyna dobijac ale wkoncu znalazlem pare fajnych stronek i zlokalizowalem (isv) a co lepsze nie na stronie o 12v tylko 20v jest schemat mojego czujnika http://20v.org/engprob.htm#isv, wstepne odlaczenie daje 90 % poprawe, zabieram sie za czyszczenie . weglug stronki 12v.org

wiekszosc czujnikow ma ogrniczona zywotnosc podejrzewam ze tez sie skonczy w aso bo mi na vagu nic nie wychodzi

pozdrawiam

p.s czy isv powinien glosno cykac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

jest coraz gorzej jak wczesniej przestal odpalac, tylko u mnie tak jakby napiecie spadalo bo licznik sie zeruje

i po przeczyszczeniu isv przestal cykac - moze zwarcie robi???

jezdzi normalnie co robic??

pozdrawiam

jaskil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zlokalizowano, ze :

na zimnym silniku, przy probie rozruchu (zazwyczaj nieudanej) po wykręceniu świec są one mokre!!

dopiero po odczekaniu ok 30 minut odpala od kopa

cewke zmieniano, moduł zapłonu tez zmieniono i dalej to samo niestety

HELP me po juz 4 tygodnie goście szukają przyczyny

[br]Dopisany: 18 Październik 2007, 19:01 _________________________________________________zlokalizowano usterke :

błędne czasy wtrysków, czasy sa dwukrotnie spoźnione,

przyczyna :

prawdopodobnie jednostka centralna, po poludniu napiszę wiecej

[br]Dopisany: 26 Październik 2007, 10:04 _________________________________________________panowie sprawa wygląda następująco :

elektromechanik spec od różnosci wzioł komputer, na drugi dzien zamontowal komputer i auto odpaliło, powiedzial ze jest gotowe, !

ucieszony ale przezorny zszedlem rano przekrecam klluczyk i co ?? i nic dalej to samo,

wkurzony maxymalnie odpiołem akumulator doslownie na 5 sekund, zciagnolem i załozyłem kleme, przekrecam kluczyk i auto odpala jak gdyby nigdy nic !!!!!!!!!

ma ktos jakis pomysł ??[br]Dopisany: 27 Październik 2007, 12:46 _________________________________________________

ROZWIĄZANIE PROBLEMU USUNIĘCIE PRZYCZYNY :

WYMIENIONO USZKODZONY STEROWNIK SILNIKA (KOMPUTER) KOSZT 400 ZŁ OCZYWISCIE TRZEBA BYŁO JESZCZE PRZEPROGRAMOWAĆ GO BY ŁAPAŁ MOJ IMMO, SAMOCHÓD ODPALA JAK Z FABRYKI.

TEMAT MOŻNA ZAMKNĄĆ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...