Pandzior Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Dziś poświęciłem trochę czasu i rozebrałem cały dolot. Było w nim trochę oleju. Robiłem to samo niedawno, jakiś miesiąc temu wtedy było go zdecydowanie mniej. Zauważyłem że pod łącznikiem gumowym zaraz za turbiną jest mokro od oleju. Łącznik elastyczny też jest brudny od oleju. Pytanie czy może to być przyczyna nieszczelności oraz tego że w tym czasie ubyło mi więcej oleju niż normalnie. Na domiar złego kiedyś gdy sprawdzałem przepływkę i wkręcałem śrubkę z powrotem trochę za bardzo ją wkręciłem, aż zrobiła się szpara, oczywiście cofnąłem. Czy może tamtędy wlatywać jakieś powietrze powodując nieszczelność ? [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2010, 21:04_________________________________________________Pomoże ktoś?
Musashi Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 oczywiscie ze kazda szpara bedzie zasysane powietrze. czy i ile to juz trzeba ocenic na podstawie szpary, ale takie jak jest cisnienie w ukladzie dolotowym, takie pojawia sie podcisnienie w ukladzie ssacym.... wiec nie sa to male wartosci. ubywajacy olej, to albo wyciek, albo konczaca sie turbinka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się