Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Olej za turbiną i obudowa przepływomierza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś poświęciłem trochę czasu i rozebrałem cały dolot. Było w nim trochę oleju. Robiłem to samo niedawno, jakiś miesiąc temu wtedy było go zdecydowanie mniej. Zauważyłem że pod łącznikiem gumowym zaraz za turbiną jest mokro od oleju. Łącznik elastyczny też jest brudny od oleju. Pytanie czy może to być przyczyna nieszczelności oraz tego że w tym czasie ubyło mi więcej oleju niż normalnie. Na domiar złego kiedyś gdy sprawdzałem przepływkę i wkręcałem śrubkę z powrotem trochę za bardzo ją wkręciłem, aż zrobiła się szpara, oczywiście cofnąłem. Czy może tamtędy wlatywać jakieś powietrze powodując nieszczelność ?

6efa9e88df5cd83dm.jpg

3b9a8924f3d8dacam.jpg[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2010, 21:04_________________________________________________Pomoże ktoś?

Opublikowano

oczywiscie ze kazda szpara bedzie zasysane powietrze. czy i ile to juz trzeba ocenic na podstawie szpary, ale takie jak jest cisnienie w ukladzie dolotowym, takie pojawia sie podcisnienie w ukladzie ssacym.... wiec nie sa to male wartosci.

ubywajacy olej, to albo wyciek, albo konczaca sie turbinka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...