Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Błędne wskazania poziomu paliwa. Pływak i wskaźniki sprawne, w czym problem?


matysk90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ja też się z tym borykam , nie pokazuje rzeczywistego stanu paliwa . Albo więcej albo mniej nigdy nie stoi tam gdzie powinien stać wskaźnik . Pływak też sprawdzałem jest ok . A4 1.9 Tdi 2000r Avant

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez mialem nie dokladne wskazania, wiec wyciaglem plywak i okazalo sie ze byl prawie caly przewod przetarty ktory idzie z czytnika sciezki do plytki, do tego wyczyscilem dokladnie sciezke pasta tempo i po montazu wszystko dokladnie pakazuje, takze radze dobrze ogladnac plywak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procek zegara jak uszkodzony wyjdzie na Vagu?[br]Dopisany: 08 Październik 2010, 16:16_________________________________________________Dzisiaj wyjełem pływak, poczyściłem wszystko, kable w nim sa ok. Nadal po przekręceniu na zapłon wskaźnik leci na full. Czyli co sensor w zegarach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja też dołoże swoje 5 groszy bo mam podobne objawy wskazówka dochodzi prawie do rezerwy no to jade tankować leje i leje no i do pełna za 70 zeta weszło patrze na cene paliwa cena normalna w miare a ja mam już pełen bak :> :>

zawsze chciałbym do pełna tankować za 70 dych :polew: :polew:

panowie z tym pływakiem w b5 jest tak samo jak w b6 czy jest jakaś różnica ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sie poddałem:

test zegarów, wskaźnik opadł poszedł do końca, wrócił na połowe czyli ok

Pływak, ponowne czyszczenie potencjometra, przelutowanie kabli, na sucho ruszanie, kiszka stoi na full

Wcześniej był błąd potencjometra, zwarcie ale nie pamiętam jakie, nie spisałem :kwasny:. Teraz się nie pojawia

Na moje to pływak do wymiany z potencjometrem, jeszcze jutro miernikiem sprawdze wtyczke.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swojego czasu walczylem z identycznym problemem ale z tego co czytam ja do tego podszedlem z drugiej strony a mianowicie jezeli wam sie cos rusza a test zegarow wychodzi ok walic to odczytu parametrow i sprawdzic czy tam plynnie chodzi i jak tak to jedyna rzecz w/g mnie to pompa na stol i manualnie z jakimkolwiek miernikiem sprawdzic opornosci na polaczeniach. W moim przypadku polaczenie kabli ktore sie wydawalo ok po pomiarze dawalo 2 rozne odczyty w trakcie pomiaru , z wlasnego doswiadczenia spedzilem za duzo czasu szukajac nie tam gdzie trzeba.P.S dla mnie to jakas ciekawostka z tym prockiem jeszcze sie z nia nie spotkalem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem dzis sam pływak miernikiem, zwarcia nie ma, jak nim ruszam na mierniku, to wartości pokazuje.

Kostka od popmy sprawdzona, brak zwarcia.

Jedynie co jeszcze zauważyłem to jak odepne kostke to wskaźnik idzie na zeri i wywala rezerwe, podepne idzie momentalnie do maks.

Szkoda, że nie mam innego pływaka to bym sprawdził, jeszcze wpadłem na pomył i podepne pod kostke jakiś potencjometr i zobacze czy wskaźnik bedzie chodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam problem ze wskaznikiem paliwa, problem polega na tym ze jak przekrece kluczykiem to wskazowka lezy na zero, natomias jak stukne w okolice wskaznika to po ponownym wlaczeniu zaplonu wskazowka dziala, tylko ze raz pokazuje stan faktyczny a czasami cos kłamie, dobrze ze na screnie mam informacje ile jeszcze pozostalo paliwa,to jestem pewien , ze nie braknie , co to moze byc przyczyna takiego zachowania wskaznika ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...