matysk90 0 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Mój problem polega na tym że wskaźnik paliwa pokazuje albo pełny bak albo pusty, dziś wykręciłem pływak ale wszystko z nim jest ok. wyczyściłem go i sprawdzilem potencjometrem. Jeżeli to nie pływak to co w takim razie? Co radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sledziuVU 0 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Podepne sie pod temat bo mam taki sam problem w dopiero co ściagnietym A4, tęz rok 2000 i też Avant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalx11 0 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Witam Ja też się z tym borykam , nie pokazuje rzeczywistego stanu paliwa . Albo więcej albo mniej nigdy nie stoi tam gdzie powinien stać wskaźnik . Pływak też sprawdzałem jest ok . A4 1.9 Tdi 2000r Avant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 ja tez mialem nie dokladne wskazania, wiec wyciaglem plywak i okazalo sie ze byl prawie caly przewod przetarty ktory idzie z czytnika sciezki do plytki, do tego wyczyscilem dokladnie sciezke pasta tempo i po montazu wszystko dokladnie pakazuje, takze radze dobrze ogladnac plywak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sledziuVU 0 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Odczytałem błedy Vagiem i pokazał błąd potencjometra, czyli trza sie w sobote do niego dobrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalx11 0 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 o jakim potencjometrze mowa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sledziuVU 0 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 O potencjometrze paliwa co jest przy pływaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 jeżeli potencjometr pływaka okaże się ok, to pozostaje tylko kwestia uszkodzonego procesora w zegarach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalx11 0 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Ten procesor w zegarach jest do naprawy czy trzeba kupić nowy ? Jaki może być koszt takiej naprawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 wymiana procka ok. 500zł, można też poszukać używanych/sprawnych zegarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalx11 0 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Znacie kogoś kto coś takiego mógłby zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sledziuVU 0 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Procek zegara jak uszkodzony wyjdzie na Vagu?[br]Dopisany: 08 Październik 2010, 16:16_________________________________________________Dzisiaj wyjełem pływak, poczyściłem wszystko, kable w nim sa ok. Nadal po przekręceniu na zapłon wskaźnik leci na full. Czyli co sensor w zegarach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr26a4 1 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Kolego wyjmij jeszcze raz pływak odlutuj kable i przylutuj je na nowo i przed włożeniem podłącz kostkę i ręcznie poruszaj pływakiem jak będzie ok to musi się zawieszać w zbiorniku jak nadal będzie to samo to poszedł procesor w zegarach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sledziuVU 0 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Też tak własnie myśle teraz czy nie zrobiłem błedu i mogłem je odlutowac i przylutować. Bo wskaźnik fisiuje, albo idzie na full albo jest na rezerwie i wywala komunikat na wyświetlaczu. Wyjme dziada jeszcze raz i to zrobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 no to ja też dołoże swoje 5 groszy bo mam podobne objawy wskazówka dochodzi prawie do rezerwy no to jade tankować leje i leje no i do pełna za 70 zeta weszło patrze na cene paliwa cena normalna w miare a ja mam już pełen bak :> :> zawsze chciałbym do pełna tankować za 70 dych :polew: panowie z tym pływakiem w b5 jest tak samo jak w b6 czy jest jakaś różnica ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sledziuVU 0 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Dzisiaj sie poddałem: test zegarów, wskaźnik opadł poszedł do końca, wrócił na połowe czyli ok Pływak, ponowne czyszczenie potencjometra, przelutowanie kabli, na sucho ruszanie, kiszka stoi na full Wcześniej był błąd potencjometra, zwarcie ale nie pamiętam jakie, nie spisałem . Teraz się nie pojawia Na moje to pływak do wymiany z potencjometrem, jeszcze jutro miernikiem sprawdze wtyczke..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_lpgcars 1 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 swojego czasu walczylem z identycznym problemem ale z tego co czytam ja do tego podszedlem z drugiej strony a mianowicie jezeli wam sie cos rusza a test zegarow wychodzi ok walic to odczytu parametrow i sprawdzic czy tam plynnie chodzi i jak tak to jedyna rzecz w/g mnie to pompa na stol i manualnie z jakimkolwiek miernikiem sprawdzic opornosci na polaczeniach. W moim przypadku polaczenie kabli ktore sie wydawalo ok po pomiarze dawalo 2 rozne odczyty w trakcie pomiaru , z wlasnego doswiadczenia spedzilem za duzo czasu szukajac nie tam gdzie trzeba.P.S dla mnie to jakas ciekawostka z tym prockiem jeszcze sie z nia nie spotkalem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sledziuVU 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Sprawdzałem dzis sam pływak miernikiem, zwarcia nie ma, jak nim ruszam na mierniku, to wartości pokazuje. Kostka od popmy sprawdzona, brak zwarcia. Jedynie co jeszcze zauważyłem to jak odepne kostke to wskaźnik idzie na zeri i wywala rezerwe, podepne idzie momentalnie do maks. Szkoda, że nie mam innego pływaka to bym sprawdził, jeszcze wpadłem na pomył i podepne pod kostke jakiś potencjometr i zobacze czy wskaźnik bedzie chodził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bipi555 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 ja tez mam problem ze wskaznikiem paliwa, problem polega na tym ze jak przekrece kluczykiem to wskazowka lezy na zero, natomias jak stukne w okolice wskaznika to po ponownym wlaczeniu zaplonu wskazowka dziala, tylko ze raz pokazuje stan faktyczny a czasami cos kłamie, dobrze ze na screnie mam informacje ile jeszcze pozostalo paliwa,to jestem pewien , ze nie braknie , co to moze byc przyczyna takiego zachowania wskaznika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sledziuVU 0 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 U CIebie może trzeba kostki podociskac, w mojej juz wiem że na 100% pływak, szukam uzywki i będzie wkońcu spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się