damianek33 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Witam. Potrzebuje porady w temacie wymiany poduszek silnika w moim 1Z-cie podajcie wskazówki ile z tym roboty?[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2010, 00:36_________________________________________________I co znowu ja miałem tylko takiego pecha że mi poduszki pozrywało, niewieże że nikt nie wymieniał poduch
zbychzz Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 a to może poszukaj najpierw zamiast lamentować mi zajęło 2 sekundy żeby znaleźć ten wątek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=20012.0;highlight=poduszk+siln
franek84 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 kolego ja wymieniałem ostatnio bo silnik wisiał tylko na nich-okazało się ori jeszcze były, tyle tylko że nie podjąłem się tego sam 100zł mnie kosztowała wymiana 3szt (trzecia to ta z przodu guma)ale nie żałuje bo jak popatrzyłem to nie dałbym rady 40min w warsztacie ze sprzętem czyli podnośnik suwnicowy pod silnik itp. możesz próbować ale gra nie warta świeczki... jak dłużej jeździłeś z oberwanymi to przyjrzyj się odrazu plecionce bo na pewno do wymiany zmienia się ułożenie silnika a tłumika niestety nie i rwie się plecionka:/ dodatkowo mi poleciały amory w ciąu miesiąca ponieważ ułożenie naszych silników przy oberwanych poduchach powoduje ich bardzo szybkie zużycie-info od mechanika ale po głębszej analizie doszedłem do wniosku że ma racje :/ pozdro
sw29l Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 j/w szkoda zachodu z domową wymianą poduszek. U mnie w okolicy średnio kasują 1-80, 2-100, 3- 120zł i szybko się z wymianą w warsztacie rozprawiają.
damianek33 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Opublikowano 28 Września 2010 A w jakiej cenie są poduszki i jakiej firmy załozyliscie
woj-o Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Hej. Czy możesz coś więcej napisać o przyczynach zużycia amorów ze względu na poduchy silnika?
JeriLee Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Kolego wojo chyba jasne ze przy zerwanych poduszkach, wibracje silnika inaczej się rozkładają na karoserię, a końcowy efekt przenosi się ostatecznie przez amorki na koła, mi przy pękniętym gwincie na prawej poduszce przy gaszeniu silnika trzepało autem jak bym traktor gasił
woj-o Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Niby tak ale silnik to wazy może ze 200kg w porównaniu do auta to nie tak dużo. U mnie też telepnie buda jak go gaszę, ale uznałem że w AHU bez klapy gaszącej tak może być. Poduszki na urwane nie wyglądają, choć przy okazji pytanie - czy silnik powinien się kiwać jak na sprężynach czy te poduszki powinny tłumić drgania (oczywiście bo porządnym jego przyduszeniu do dołu). Trudno mi porównywać do benzyny tam silnik nie był traktorem i tam poduszki dużo twardsze są (sprężyna obudowana gumą w skrócie) - tutaj poduchy są miękkie (ale suche) i nie wiem kiedy jest problem. Czy budowa poduchy tutaj jest podobna czy bardziej wysublimowana? PS ułożenie silnika w 90% aut jest bardzo podobne - w A4 silnik jest nieładnie mówiąc między reflektorami przed osią (stąd niefajne zachowanie przy szybkich zakrętach)..
JeriLee Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Poduszki maja za zadanie wytłumic niepożądane harmoniczne drgania które są najbardziej szkodliwe dla silnika, w dieslu poduszka ma większa objętość, co wpływa znacząco na komfort jazdy. Gdy wyrzuciłem zawór EGR tez cholernie trzęsie przy gaszeniu ale to z winy mieszanki (za dużo tlenu w cylindrach) hehe za to pare KM wiecej, autko bardziej żwawsze :> W pracy u kolegi w reno master przy zapalaniu silnik z urwana poduszką miał skok ok. 4 cm w górę, czasem wypadał rozsprzęglik od linki skrzyni biegów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się