Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analiże logów (dymi, brak mocy)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam następujący problem, dymi, brak mocy i przyspieszenia. Podczas jazdy ze stałą prędkością czuć jakby samo zwalniało i przyspieszało.

Auto to AWX 190000km przebiegu (udokumentowany)

Proszę o analizę, z góry dzięki :hi:

W ECU brak błędów.

statyczne

Log 17 003

Log 003

Log 004

Log 007

statyczne BS

Log 003

Log 011

dynamiczne

Log 000

Log 003,008,010

Log 011

Opublikowano

Witaj

Witam,

Podczas jazdy ze stałą prędkością czuć jakby samo zwalniało i przyspieszało.

Log 003,008,010

Kąt snchronizacji do poprawy lub cały rozrząd :cool1: [kiedy robiony] termostat do wymiany lub niedogrzana furka :mysli:

Sprawdż czy podczas logowania nie miałeś dywanika pod pedałem gazu :wink4:

Przed następnym logowaniem-a jest to nieuniknione... sprawdż na postoju czy w bloku 010 masz w ostatniej rubryce 100% przy max. wciśnięciu

pedału przyspieszacza :decayed:

Jeżeli nie to wyjmij dywanik :naughty: lub sprawdż wtyczkę i gniazdo przy pedale gazu.

P.S. sprawdż dolot pod kątem nieszczelności.Dologuj 018 i 023 statyczne

Pozdrawiam serdecznie Paweł

Opublikowano

Poniżej zamieszczam 3 skany z ks. serwisowej.

Jeśli dobrze odczytałem to rozrząd robiony przy 119 000km? :mysli: (to co jest dopisane długopisem na dole?)

Czyli powinien być teraz wymieniony po 90 000km czyli przy przebiegu max 210 000km?

Termostat chyba do wymiany, wskazówka nie zawsze dochodzi na równo do 90. czy może któryś z czujników?

Logi robiłem z bratem i możliwe że nie wcisnął pedału gazu do końca :kwasny:

Jeszcze mam pytanie czy na podstawie tych logów można powiedzieć że przepływomierz i EGR są sprawne?

Poniżej zamieszczam fakturę, była razem z ks. serwisowej i wynika z niej że rok temu był wymieniany EGR?

(zaznaczone w czerwonej ramce)

Czyli najprawdopodobniej jest nieszczelny dolot? :mysli: jutro zrobię jeszcze brakujące logi

31713355.th.jpg

19277305.th.jpg

54208525.th.jpg

51455903.th.jpg

Dziękuję za pomoc i również pozdrawiam :>

Opublikowano

Jeszcze mam pytanie czy na podstawie tych logów można powiedzieć że przepływomierz i EGR są sprawne?

Poniżej zamieszczam fakturę, była razem z ks. serwisowej i wynika z niej że rok temu był wymieniany EGR?

(zaznaczone w czerwonej ramce)

Czyli najprawdopodobniej jest nieszczelny dolot? :mysli: jutro zrobię jeszcze brakujące logi

EGR delikatnie zaznaczam delikatnie się przycina ale jest sprawny[działa]

LMM ocenimy po doprowadzeniu ciśnienie doładowania do wartości wymaganych :wink4:

choć na Moje niewprawne oko jest bdb.

Opublikowano

Z braku czasu dopiero wczoraj się tym zająłem :kwasny:

Przyczyną był pęknięty wąż między turbo a rurą pod wzmocnieniem czołowym :kwasny:

Jest w kształcie litery S, z jednej strony zakończony metalową złączką z oringiem, a z drugiej jest na opaskę zaciskową

Z tego co się zorientowałem to bardzo trudno go dostać, na allegro nie znalazłem, obdzwoniłem kilka szrotów i też nic. A w ASO to kosmiczne ceny mają ok 600zł :shocked:

Jakby ktoś miał albo wiedział gdzie można kupić to proszę dać znać :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...