martinus Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Witam, potrzebuję jakiś malunek z Etki na temat błędu: Address 08: Auto HVAC Controller: 8E0 820 043 C Component: A4 Klimaautomat 0711 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent jest to 1274 - Nastawnik klapy spiętrzającej (V71), bym mógł zobaczyć jak tam się dostać (lokalizacja), podobno wystarczy wyczyścić porządnie silnik i ruszy. Dodatkowo chciałem zapytać czy jak używacie dłużej klimę i później ECON (choć przy ustawionym klimatroniku na temp. powyżej 20 C tego nie ma) to czy parują wam szyby (filtr mam z węgla aktywnego FILTRON), najbardziej ten efekt występuje jak pojeżdżę na klimie i za jakiś czas jadę znów ale od razu na ECON to mam zaparowaną przednią szybę, dopiero później się wysusza (obieg zamknięty zawsze wyłączony). Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 tak przeczysc poprostu klapa sie zawiesila pewnie sprawdz sobie filtr przeciwpylkowy ( moze byc mocno zabrudzony )
martinus Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 wrclaguna, spoko tylko nie wiem gdzie jak się tam dostać Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Odkrec schowek pasazera ( piec srub ) ukaze sie na pewno takie cos Krzywka tarczowa przy silniku nastawczym jest oznaczona kolorem, w przypadku silnika nastawczego klapy dławienia V71 jest koloru jasnoniebieskiego. Zamontowanie – Włożyć czop A w rowek C a czop B w rowek D krzywki tarczowej (czopy A i B oraz rowki C i D mają różne wymiary). Podczas wkładania uważać, na prawidłowe osadzenie dźwigni zwrotnych E i F na przynależnych czopach korbowych. Zamontować ponownie wszystkie wymontowane części w odwrotnej kolejności, zwrócić przy tym uwagę na następujące punkty: – Ułożyć wiązkę przewodów w taki sposób, aby nie miała ona kontaktu z ruchomymi częściami (np. z dźwignią silnika nastawczego). Działanie silnika nastawczego można sprawdzić np. w sposób następujący: Podłączyć oba styki 5 i 6 we wtyczce silnika nastawczego do źródła stałego napięcia 12V, silnik nastawczy porusza się do oporu w jednym kierunku, kierunek obrotów zmienia się po zamianie plusa i minusa.
martinus Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 wrclaguna, dzięki bardzo, a jeszcze mam pytanie, jaki będzie objaw klimatronika jeśli ten silniczek napewno wisi ? Bo wydaje mi się, że podczas sprawdzania klimatronika wszystkie funkcje działają, każde ustawienie. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje
wrclaguna Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 sprawdz silniczek czy dziala na klimatroniku bedzie wszystko ok
martinus Opublikowano 1 Października 2010 Autor Opublikowano 1 Października 2010 wrclaguna, dzięki Ci jeszcze raz, jak znajdę czas to zajrzę do niego, mam nadzieję że nie zajmie mi dużo to czasu. Demontaż schowka to jakieś 5min., może tego silniczka też. Pozdrawiam A wytłumacz mi jeszcze jakie ten silniczek ma zadanie ?
wrclaguna Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Ten silnik nastawczy jest zamontowany tylko w samochodach z lewostronnym układem kierowniczym . Klapy uruchamiane przez ten silnik to klapy świeżego powietrza i dławienia w samochodzie z lewostronnym układem kierowniczym (w samochodzie z prawostronnym układem kierowniczym klapy te uruchamiane są przez silnik nastawczy klapy dławienia V113 , nie jest przewidziana regulacja dławienia).
martinus Opublikowano 3 Października 2010 Autor Opublikowano 3 Października 2010 wrclaguna, zrobione...dzisiaj się pobawiłem godzinkę. To nie był silniczek u mnie, silniczek jak najbardziej dobry i cały czas chciał pracować lecz przeszkodą były dwie klapki w dmuchawie (są napędzane cięgnami dwoma widocznymi na rys. E,F), które to były zatarte w miejscach mocowań. Ciężko było mi je samemu ręką obracać (prawdopodobnie w miejsce ścianki dmuchawy a kołnierza klapki dostały się: kurz itp.), więc psiknąłem je WD wewnątrz dmuchawy oraz zew. w miejscach mocowań cięgien i zaczęły pracować lżej. Zmontowałem z powrotem i silniczek dalej już sam ciągnął. Dzięki Ci jeszcze raz, wszystko zgodne z rys. oraz opisem. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się