Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] Proszę o sprawdzenie log'ów.


Puncik

Rekomendowane odpowiedzi

Był notlauf-naprawiony(mechanik źle podłączył wężyki od N75). Auto niby już działa ok, notlaufa nie ma. Tylko czy turbina jest sprawna? EGR czyścić?

Sprawdzi ktoś tego log'a:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 wymieniłem przed tygodniem, turbiny w ogóle nie "czuje"/"słyszę". Pokaże zdj. w ogóle silnika...

pic0082l.jpg

pic0079h.jpg

Chyba trzeba wziąć się za czyszczenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie turbo przeladowuje i przeplywka kuleje. Na poczatek standard czyli wezyki i N75 do sprawdzenia.

Sprawdź najpierw to!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem, wężyki ok, n75 nowy...

Edit: Tzn. wężyki są ok, ale nie są na żadnych zaciskach... Założone i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie trzeba schematów - patrzysz gdzie idzie przewód gumowy i sprawdzasz czy nie jest gdzieś przetarty, luźny czy też pęknięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody sprawdzone, ok. N75 nowy...

Edit: Tą sztangą przy turbo powinienem ruszyć ręką? Łatwo powinna chodzić? Bo bardzo ciężko chodzi...(Muszę dobrze w dłoń złapać, palcami nie ruszy). Sprawdzałem czy się rusza sama podczas jazdy na 1-ce od 1k do 3k i nic... Do tej puszki co rusza sztangą ma być podłączony wężyk od N75 z górnej strony(aluminium), prawda??

Ożesz kurde mać, przepływka to jest to: 1249728253? Ja cały czas myślałem o N75... W sumie mechanik mi coś tam na przepływomierzu upierdzielił... Tzn. podniósł mi niby w taki sposób parę km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwignia chodzi sprężyście, ponieważ w gruszce podciśnienia jest sprężyna. Nikt jeszcze nie był w stanie zmierzyć siły jaką trzeba przyłożyć, aby poruszyć dźwignię, więc odczucia nie mają racji bytu. Zdejmij wężyk z tej gruszki i załącz 011BS. Przytykając palec do wężyka powinieneś czuć jak zasysa cyklicznie palec. Jeżeli jest tak jak napisałem nałóż inny wężyk na gruszkę i zassij ustami. Jeżeli uda ci się wciągnąć sztangę to również jest dobrze. Jedno z tych dwóch musi nie grać, bo u ciebie 011BS nie reaguje w logach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra gra od nowa! Super specjaliści w Lesku, Uhercach poprzemieniali mi wężyki od N75!!! Zaraz wstawiam nowe logi. Notlaufu nie ma już. Tylko to turbo dalej coś szwankuje... Przepraszam ale byłem pewien, że nie chcę tu podawać imion i nazwisk to mechanicy skoro mają komputery prowadzą profesjonalne warsztaty itd..

Sprawdzi ktoś tego log'a:

Log ( 000)

Log ( 011) - próba dynamiczna(na więcej mi padł lapek)

Log ( 003)

Log ( 000,001,003)

Log ( 004,007,013)

Log ( 014,018,023)

[br]Dopisany: 04 Październik 2010, 20:40_________________________________________________po tych logach wyjdzie czy są zapieczone kierownice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puncik a kto ci powiedział że ty masz kierownice ?

w grupie 11 widać że ta turbinka ci niedomaga, ten log był robiony w trasie pod obciążeniem? np. na 4 biegu?

nie ma tam żadych wachań tak jak w silnikach ze zmienną geometrią gdzie przycinają sie łopatki, ładuje równo ale ciśn otrzymane jest niższe niż zadane

grupe 003 też zrobić dynamicznie czy przepływka ma odpowiednią charakterystyke bo na biegu jałowym może se pokazywać dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz widze takie logi dynamiczne 011 :shocked:

To chyba na postoju ktoś dodawał gazu...? :mysli:

EGR do czyszczenia lub sterowanie uwalone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz widze takie logi dynamiczne 011 :shocked:

To chyba na postoju ktoś dodawał gazu...? :mysli:

też mi sie tak właśnie wydaje :przebiegly:

Na 3-gu prosta przez Werlas:P Czyli co jest tu takiego dziwnego;p Aha jeszcze paliwa nie odcięło zaczęła się górka...

Edit: Moment zagrzeje silnik i czekam na młodego bo już ciemno..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz zalepiony kolektor ssący? Miałem taki przypadek w golfie IV. Przekrój o połowę mniejszy w kanale głównym kolektora + zasyfiony EGR tak, że mały palec by nie wszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz zalepiony kolektor ssący? Miałem taki przypadek w golfie IV. Przekrój o połowę mniejszy w kanale głównym kolektora + zasyfiony EGR tak, że mały palec by nie wszedł.

no to już pisałem Puncikowi - rozbierać i czyścić, sprawdzać szczelność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...